+ Plaats een Reactie
Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 61 tot 73 van de 73

Onderwerp: [RaspberryPi] Review Topic

Member DXaroth will become famous soon enoughDXaroth will become famous soon enough
    Ingeschreven
    Thu 10-Mar-11
    Credits
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    10
    Laatst gewijzigd door DXaroth; 20-09-12 om 15:47. Reden: addendum
    mostly known as Xaroth Brook

JW.
    JW. is offline.
    Senior Member JW. has a reputation beyond reputeJW. has a reputation beyond reputeJW. has a reputation beyond reputeJW. has a reputation beyond reputeJW. has a reputation beyond reputeJW. has a reputation beyond reputeJW. has a reputation beyond reputeJW. has a reputation beyond reputeJW. has a reputation beyond reputeJW. has a reputation beyond reputeJW. has a reputation beyond repute
    Ingeschreven
    Sun 22-Aug-10
    Credits
    414
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    31

underwater enthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud of
    Ingeschreven
    Thu 30-Jun-11
    Credits
    737
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    23
    Had ik al gelezen. Vind ik wel goed tbh, alleen jammer dat er van direct zo'n hetze is over wat er met de andere gebeurt Totaal overbodig maarja. Ben zelf best tevreden van de mijne volgens wat ik al kunnen testen heb.

Moderator coolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond repute coolfris's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 04-Feb-08
    Credits
    3.477
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    90
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coolfris Bekijk Berichten
    Net bij RS besteld.

Despatch expected within 19 week(s)

Nog 12 weken.

Nog zes weken.

Member DXaroth will become famous soon enoughDXaroth will become famous soon enough
    Ingeschreven
    Thu 10-Mar-11
    Credits
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    10
    Nog zes weken.

je weet dat je hem via farnell binnen een paar weken binnen heb he?.. die van mij was binnen 10 dagen binnen na orderen
    mostly known as Xaroth Brook

underwater enthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud of
    Ingeschreven
    Thu 30-Jun-11
    Credits
    737
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    23
    ^what he said Bij mij ong. het zelfde.

Moderator coolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond reputecoolfris has a reputation beyond repute coolfris's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 04-Feb-08
    Credits
    3.477
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    90
    Ik wacht die zes weken nog even af. Vind het wel wat hebben die 19 weken levertijd.

Ingeschreven
    Thu 30-Jun-11
    Credits
    737
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    23
    en dan zou je zeker de laatste versie moeten hebben
    Ik moet zeggen dat ik dit project maar beter en beter vind elke keer ik het bordje gebruikt. het is altijd goed om er nog eens aan herinnerd te worden dat niet alles van zelf sprekend is. Zo probeerde ik afgelopen weekend of hij mijn externe usb-hdd aankon qua stroom, hoewel ik eigenlijk al wist dat het bijna niet kon. Toont maar aan hoe snel men denkt 'usb is usb, moet werken'

Senior Member mixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to beholdmixedup is a splendid one to behold mixedup's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 28-Feb-10
    Credits
    2.921
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    18
    ga der binnekort ook maar is een bestellen ziet er tof uit tog wel
    http://forum.highflow.nl/signaturepics/sigpic1280_2.gif

JW.
    JW. is offline.
    Senior Member JW. has a reputation beyond reputeJW. has a reputation beyond reputeJW. has a reputation beyond reputeJW. has a reputation beyond reputeJW. has a reputation beyond reputeJW. has a reputation beyond reputeJW. has a reputation beyond reputeJW. has a reputation beyond reputeJW. has a reputation beyond reputeJW. has a reputation beyond reputeJW. has a reputation beyond repute
    Ingeschreven
    Sun 22-Aug-10
    Credits
    414
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    31
    Hoe is t hier mee?

Junior Member Loeo is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Tue 17-Sep-13
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    6
    Hallo allemaal,

Ik ben een tevreden bezitter van een raspberry pi met openelec er op loopt allemaal prima maar had het in het bijzonder besteld om met airplay en slingplayer vanaf de iphone te bekijken. Nu werkt dit echter voor ongever 5 tot 10 min prima maar daarna valt hij weg... Er verschijnd een laad wiel in de iphone en op het scherm kom je terug in het menu. Alle andere streams werken prima. Heeft er iemand een idee wat ik kan doen om slingplayer goed te laten werken met airplay? Alvast dank

Junior Member Loeo is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Tue 17-Sep-13
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    6
    Na mijn laatste bijdrage heb ik nog steeds niet echt veel reacties gehad. Dus zit ik er aan te denken om mijn Pi weg te doen en naar iets anders over te stappen. Nu zag ik op het net dat een XBMC speler ook airplay kan ondersteunen. Ik heb al de nodige research gedaan maar tot nu toe nog geen duidelijk antwoord. Hier bijvoorbeeld heb ik een lijstje waar aangegeven wordt dat het niet gaat. Maar als ik dan weer deze site mag geloven is het geen enkel probleem. Ik heb het echter op mijn computer getest en dan zie ik alleen een audio icoontje. Dus mijn vraag wat is de juiste info? Want ik wil wel video af kunnen spelen. Ik vind namelijk dat een apple tv verder erg beperkt is in de mogelijkheden.

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Ik zou toch eerder en sneller waarde hechten aan de uitleg en antwoorden op de officiele XBMC Wiki pagina.
    Haikus are easy.
    But sometimes they don't make sense.
    Refrigerator.

+ Plaats een Reactie
Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234

User Tag List

Forum Rechten