+ Plaats een Reactie
Pagina 7 van de 9 EersteEerste ... 56789 LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 140 van de 172

Onderwerp: Het grote "The Party 17" topic

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    7.776.580
    Mentioned
    236 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    124
    Ik heb weer een TS3 server opgezet, lijkt me makkelijk om één server te hebben ipv dat we allemaal verschillende programma's en servers gebruiken.

Server adres: ts.highflow.nl
    Wachtwoord: highflow

TeamSpeak is hier te downloaden:
    https://www.teamspeak.com/en/downloads/

Senior Member XenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant future XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    8.380
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    30
    Is het niet makkelijk om gewoon Discord te gebruiken? Ik gebruik juist geen TS3 meer omdat discord gewoon makkelijker is
    INTEL 8700K
    ASUS ROG Strix Z370-F Gaming
    16GB Corsair Vengeance 3200MHzC16
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB
    Crucial p1 M.2 SSD 1000GB

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    7.776.580
    Mentioned
    236 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    124
    Ik ben waarschijnlijk niet meegegaan met de tijd, ik ken discord niet

Senior Member XenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant future XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    8.380
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    30
    Voordeel van Discord is dat je geen eigen server hoeft op te zetten en dat je gewoon een kanaal kunt aanmaken om te chatten waarje mensen aan toe kunt voegen. In dat kanaal kan je subgroepen maken voor chat only, of spraak...
    Je kunt dit doen in een browser of via het discord programma. Zelfs via je telefoon......
    Er is al een Highflow.nl Discord kanaal...

https://discord.gg/VpTeCpU
    INTEL 8700K
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB

Senior Member ForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud of ForresT's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 07-Jun-10
    Credits
    5.806
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    19
    Hebben jullie het weerbericht al gezien? Wordt lekker zweten deze party. Mag je een gewone 230V ventilator meenemen?
    Formally known as Basje

De Planner MrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond repute MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    7.652
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    51
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ForresT Bekijk Berichten
    Hebben jullie het weerbericht al gezien? Wordt lekker zweten deze party. Mag je een gewone 230V ventilator meenemen?
    Er komen bij mij weer flashbacks van een eerdere TP waar de temperatuur zo hoog opliep dat het dak en de roldeuren open gingen, omdat er anders pc van hun stokje gingen
    . .

"Would you expect a chair to suddenly become a table?"

Junior Member Demolisher is a jewel in the roughDemolisher is a jewel in the roughDemolisher is a jewel in the roughDemolisher is a jewel in the rough Demolisher's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 01-May-09
    Credits
    1.473
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    13
    Ja, ventilator mag. Maar de desk fan die Freddy ooit van ac ryan in de shop had, is natuurlijk nog beter
    Project Kodiak

makkelijk foto's sharen op internet?
    http://www.dropbox.com/referrals/NTIwMDU3NzA5

chef prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    15.791
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    43
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrGiorgio Bekijk Berichten
    Er komen bij mij weer flashbacks van een eerdere TP waar de temperatuur zo hoog opliep dat het dak en de roldeuren open gingen, omdat er anders pc van hun stokje gingen
    Net als die van mijn,waar het water eruit spoot,haha.
    chef prutsert

Senior Member arwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant future arwin74's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 13-Jul-10
    Blijham, Groningen, Netherlands, Netherlands
    Credits
    2.026
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    27
    alvast veel plezier gewenst daar vanuit een rustig Blijham

toch klein vraagje voor een zwaar gewonde highflower

kan iemand misschien na afloop een gaming chair voor me scoren

zou normaal gesproken zelf natuurlijk komen alleen met 8 breuken in 1 been zie ik dat niet zo erg zitten

Arwin

Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    8.380
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    30
    https://www.speedseats.eu/products/t...7-chair-rental
    Dus je moet iemand vinden die hem huurt en dan voor je koopt.....maar dan moet ie nog bij je terecht komen....
    Is het dan niet logischer om gewoon 1 online te bestellen?

Maar 8 breuken?!?! Wat heb je gedaan!!
    INTEL 8700K
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB

Senior Member arwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant future arwin74's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 13-Jul-10
    Credits
    2.026
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    27
    Op 2 februari toen ik van parkeerplaats op werk naar kantoor liep zag ik bergje sneeuw liggen, wou me schoenen netjes houden dus stapte er overheen. Helaas lag er dus ijs achter ��
    Het resultaat:
    1 breuk in me kuitbeen
    3 breuken in me enkel
    4 breuken in me scheenbeen

Sindsdien dus aan huis gebonden, 2 weken geleden tijdens controle nog geen nieuwe botgroei dus ben nog ff de pineut

chef prutser Hightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond reputeHightower has a reputation beyond repute Hightower's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 30-Mar-13
    Credits
    15.791
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    43
    Beterschap Arwin.
    chef prutsert

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    7.776.580
    Mentioned
    236 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    124
    Oei lelijke val Heel veel beterschap!

Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    8.380
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    30
    Beterschap dan maar!!!
    INTEL 8700K
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB

Senior Member ForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud ofForresT has much to be proud of ForresT's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 07-Jun-10
    Credits
    5.806
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    19
    Jeetje, beterschap. Zijn ook een hoop breuken voor één been idd.
    Formally known as Basje

Junior Member Demolisher is a jewel in the roughDemolisher is a jewel in the roughDemolisher is a jewel in the roughDemolisher is a jewel in the rough Demolisher's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 01-May-09
    Credits
    1.473
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    13
    @arwin74 Ik kan niet wachten om de foto's te zien! (beroepsdeformatie zullen we maar zeggen)
    @MrGiorgio De tickets he..... wanneer krijgen we die Ik moet er namelijk zelf een aantal verdelen
    Project Kodiak

makkelijk foto's sharen op internet?
    http://www.dropbox.com/referrals/NTIwMDU3NzA5

De Planner MrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond repute MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    7.652
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    51
    De tickets mail ik vanavond.
    Ik moet de verdeling nog vastleggen.
    . .

Ingeschreven
    Tue 13-Jul-10
    Credits
    2.026
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    27
    dsc_0298.jpg

dsc_0408.jpg

dsc_0407.jpg

Arwin

Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    7.652
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    51
    De tickets heb ik verstuurd.

Ik weet nog niet hoe je kan inchecken bij TP17, maar ik verwacht dat op donderdag of vrijdagochtend dat dat wel op de site zal staan.
    Mocht iemand het weten, meld dan hier met een linkje.
    . .

Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    8.380
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    30
    Het lijkt erop dat het te verwachte onderdeel van Parvum (zoals ik al gewend was van ze) niet op tijd hier is. Hoop blaat, weinig resultaat.

Hierdoor zal mijn beoogde verbouwing van de case niet de TP halen, jammer.....
    INTEL 8700K
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten