+ Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 40

Onderwerp: Problemen die je hebt sinds gisteren, hier posten aub

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    13.577.613
    Mentioned
    241 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126

Problemen die je hebt sinds gisteren, hier posten aub

Heb je problemen sinds ons forum weer online is (gisteren).
    Graag hier even posten.

Graag alleen nieuwe problemen die je nu ondervindt sinds gisteren.

Mocht je helemaal geen berichten meer kunnen plaatsen (en voor gisteren wel), stuur even een PM of mail naar info@highflow

De Planner MrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond repute MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    8.551
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    52
    Ik krijg dus geen emailnotificatie's meer.
    Niet van topics, maar ook niet van priveberichten.
    . .

"Would you expect a chair to suddenly become a table?"

Senior Member BravoNijN is a jewel in the roughBravoNijN is a jewel in the roughBravoNijN is a jewel in the rough
    Ingeschreven
    Tue 03-Sep-13
    Credits
    1.087
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    9
    hij onthoud mijn gegevens niet..
    moet steeds opnieuw inloggen

Forum Bitch. I got the power!!! Wouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to behold Wouter's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    151
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    22
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrGiorgio Bekijk Berichten
    Ik krijg dus geen emailnotificatie's meer.
    Niet van topics, maar ook niet van priveberichten.
    Klopt jou e-mail adres nog wel? Kan zijn na hack dat er iets mis is gegaan.

Is die nog goed dan moet je even wachten tot dat we weer op onze eigen server staan.
    Ik hou van het leven, ik hou van de zon.
    Ik gooi de deuren open en flikker van het balkon

Vroem Vroem.I live my life in high gear. 170KM on the highway.

Forum Bitch. I got the power!!! Wouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to beholdWouter is a splendid one to behold Wouter's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    151
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    22
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BravoNijN Bekijk Berichten
    Alle gegevens worden op geslagen in jou eigen browser. Verwijder je cookies enzo en probeer het opnieuw.
    Ik hou van het leven, ik hou van de zon.
    Ik gooi de deuren open en flikker van het balkon

Vroem Vroem.I live my life in high gear. 170KM on the highway.

Senior Member BravoNijN is a jewel in the roughBravoNijN is a jewel in the roughBravoNijN is a jewel in the rough
    Ingeschreven
    Tue 03-Sep-13
    Credits
    1.087
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    9
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
    Alle gegevens worden op geslagen in jou eigen browser. Verwijder je cookies enzo en probeer het opnieuw.
    ik heb het momenteel op mijn p.c. en 2 laptops

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BravoNijN Bekijk Berichten
    Vinkjes wel aan staan?

Haikus are easy.
    But sometimes they don't make sense.
    Refrigerator.

De Planner MrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond reputeMrGiorgio has a reputation beyond repute MrGiorgio's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 16-Mar-08
    Credits
    8.551
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    52
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
    Klopt jou e-mail adres nog wel?
    Still the same.
    Maar zelfs als ik het gewijzigd heb, krijg ik geen bevestigings email.
    Dus nu heb ik het weer terug gewijzigd naar mn reguliere emailadres.
    . .

"Would you expect a chair to suddenly become a table?"

Senior Member nicvdv will become famous soon enoughnicvdv will become famous soon enough nicvdv's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 17-Sep-13
    Credits
    519
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    8
    Ik word op mijn werk geband. (IP based)
    Wat ik erg spijtig vind want nu moet ik wachten tot thuis voor ik al de nieuwtjes kan lezen :p:p

Junior Member verreckie is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Sun 05-Aug-12
    Credits
    610
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    8
    Bij sommige (de meeste) topics zie ik niets meer van afbeeldingen, enkel en alleen nog tekst.

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Klopt, de attachments zijn foetsjie.

Blijkbaar hebben mensen ook moeite met het opnieuw uploaden van plaatjes: http://forum.highflow.nl/f34/tath-ca...tml#post269600
    Haikus are easy.
    But sometimes they don't make sense.
    Refrigerator.

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    13.577.613
    Mentioned
    241 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    We draaien nu op een tijdelijke server, URL (achter de schermen) is iets anders, daardoor kan waarschijnlijk attachments niet geladen worden.

Welke foutmelding krijg je als iets wilt uploaden?
    Dat zou wel moeten werken.

Senior Member WiSK is just really niceWiSK is just really niceWiSK is just really niceWiSK is just really nice WiSK's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 25-May-12
    Credits
    992
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11
    Ik heb net een bestelling geplaatst maar krijg geen bevestigingsmail. Ook een spambox gekeken. Staat wel in de shop zichtbaar #40662.

Senior Member Tath has a reputation beyond reputeTath has a reputation beyond reputeTath has a reputation beyond reputeTath has a reputation beyond reputeTath has a reputation beyond reputeTath has a reputation beyond reputeTath has a reputation beyond reputeTath has a reputation beyond reputeTath has a reputation beyond reputeTath has a reputation beyond reputeTath has a reputation beyond repute Tath's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 13-Feb-11
    Credits
    4.956
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    48
    Foto's worden niet geupload.
    En ik heb ineens geen rechten om iets te plaatsen.

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    13.577.613
    Mentioned
    241 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Welke foutmelding krijg je?

En waar heb heb je geen rechten meer om iets te plaatsen?

Senior Member Tath has a reputation beyond reputeTath has a reputation beyond reputeTath has a reputation beyond reputeTath has a reputation beyond reputeTath has a reputation beyond reputeTath has a reputation beyond reputeTath has a reputation beyond reputeTath has a reputation beyond reputeTath has a reputation beyond reputeTath has a reputation beyond reputeTath has a reputation beyond repute Tath's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 13-Feb-11
    Credits
    4.956
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    48

kan geen foto's meer uploaden

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy Bekijk Berichten
    Welke foutmelding krijg je?

En waar heb heb je geen rechten meer om iets te plaatsen?
    Ik kan wel tekst plaatsen alleen geen foto's . Ik krijg bij het uploaden allemaal rode kruisjes.

Mijn instellingen zijn als voorheen.

Senior Member DutchChilles will become famous soon enough DutchChilles's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 11-Dec-12
    Credits
    405
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    7
    Zelfde probleem hier, ik kan wel foto's uploaden, maar ik zie ze niet terug in de post. Ik krijg geen foutmelding dat de foto's niet zijn ge-upload.

Ingeschreven
    Sun 13-Feb-11
    Credits
    4.956
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    48
    Als ik nadat ik niet kan uploaden de rode i oplicht dan staat er aan het einde error #2038

Senior Member PhoeniX is a jewel in the roughPhoeniX is a jewel in the roughPhoeniX is a jewel in the roughPhoeniX is a jewel in the rough PhoeniX's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 27-Jan-13
    Credits
    775
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    10
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tath Bekijk Berichten
    Als ik nadat ik niet kan uploaden de rode i oplicht dan staat er aan het einde error #2038
    Yup ik krijg exact dezelfde foutmelding.
    Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else.

l3p
    l3p is offline.
    Moderator l3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond repute l3p's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 15-Jun-09
    Credits
    260.509
    Mentioned
    46 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    124

+ Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste