+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Is het mogelijk om een product te "upgraden"?

      
  1. #1
    Junior Member RoastyMcToasty is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Sat 14-Jan-17
    Berichten
    2
    Credits
    219
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0

    Post Is het mogelijk om een product te "upgraden"?

    Zoals in de titel staat, is het mogelijk om een product in te wisselen voor een soortgelijk product.
    Het gaat om een NZXT Kraken x52, ik had eerst een x62 gewild maar omdat de webshop een oranje kleur aangaf voor de bezorgtijd ging ik maar voor de x52 die veel eerder aankwam dan werd gemeld (erg tevreden daarover). Hoelang zou de bezorgtijd van de x62 zijn en is het mogelijk om de x52 die ik nu heb (2 dagen geleden besteld) terug te sturen en het geld erboven op te betalen voor de x62?

    Alvast bedankt

  2. #2
    Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Berichten
    22.117
    Credits
    10.800.043
    Mentioned
    239 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    126
    Binnen het bedenkingstermijn van 14 dagen kan je producten retour sturen, mits het in nieuw staat is.
    Als bijvoorbeeld de cooler gemonteerd is en gebruikerssporen heeft, kan het niet meer doorverkocht worden als een nieuw product, dan kan een retour afgewezen worden.
    Je kan daarvoor een mailtje sturen voor meer informatie (reageren op de bevestiging van jouw bestelling is het makkelijkst, zodat alle informatie gelijk bij de hand is).

    De X62 moet eind deze week/volgende week weer binnen komen.

  3. #3
    Junior Member RoastyMcToasty is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Sat 14-Jan-17
    Berichten
    2
    Credits
    219
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy Bekijk Berichten
    Binnen het bedenkingstermijn van 14 dagen kan je producten retour sturen, mits het in nieuw staat is.
    Als bijvoorbeeld de cooler gemonteerd is en gebruikerssporen heeft, kan het niet meer doorverkocht worden als een nieuw product, dan kan een retour afgewezen worden.
    Je kan daarvoor een mailtje sturen voor meer informatie (reageren op de bevestiging van jouw bestelling is het makkelijkst, zodat alle informatie gelijk bij de hand is).

    De X62 moet eind deze week/volgende week weer binnen komen.
    Bedankt voor de reactie.

    Ik heb het plastic van de doos afgehaald en er even binnen gekeken of alles heel was (altijd goed om te doen). Telt dat dan nog steeds als nieuwe staat, ik zou aannemen van wel.

    Nogmaals bedankt

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen