Ben nu ook een tijdje ( 2 maanden ofzo ) bezig met waterkoeling sinds ik een nieuwe pc heb. En ik moet zeggen het bevalt me wel, zowel de temperaturen als het geknutsel
Zo was mijn eerste build, met de oude situatie:
Toen dacht ik, ik moet mijn GPU ook onder water zetten want die temps die hij haalt ( 85 onder Furmark met OC in CCC ) is natuurlijk niks. Dus toen plaatste ik alvast een tweede radiator:
En toen fixede ik een tijdje ( Bestelling ) later even een mooi koeler op mijn GPU:
En toen was het dan in een weekend zo ver, en ben ik als eerst maar even mijn loop door gaan spoelen met demi water en azijn ( met mijn ghetto mod PSU tool)
En toen heb ik gelijk alles geinstalleerd met mooi schroeffittingen en nieuwe stukjes slang. En toen dacht ik, dit mag er wel zijn:
En nog een plaatje vanuit een andere hoek
Maar goed, het verhaal is eigenlijk nog niet klaar want ik ben laatst even langs de bouwmarkt geweest en heb voor 10,- euro dempings, noppen, schuim spul gehaald en met dubbelzijdige tape geplaatst in mijn kast. Hier heb ik nog geen foto's van maar het helpt zeker wel!
En om het allemaal even af te maken een klein rijtje specs:
AMD Phenom X6 1090T ( WC )
Asus Crosshair IV Formula
XFX HD6870 ( WC )
2x OCZ Platinum 2 GB
M4 Crucial 64GB
2x 500GB HDD
OCZ ModXStream 600
Fractal Design Arc Midi
En qua waterkoeling dus:
Black Ice GTX Lite 240
Black Ice GTX 120 ( Op een XSPC radiator stand )
Laing MCP 355
Tygon R3603
Feser schroeffittingen
EK-FC6870 Acetal Nickel
EK-Supreme LTX AMD
Goed, tot zover dus mijn eerste pc build, en eerste wc build. De laatste foto met dempings materiaal komt nog, maar dan kan ik hier nog even mee shinen![]()

LinkBack URL
About LinkBacks

Antwoord met Citaat

,maar mooie bak hoor .