+ Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 13 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 256

Onderwerp: 700bsession

Senior Member kier has a reputation beyond reputekier has a reputation beyond reputekier has a reputation beyond reputekier has a reputation beyond reputekier has a reputation beyond reputekier has a reputation beyond reputekier has a reputation beyond reputekier has a reputation beyond reputekier has a reputation beyond reputekier has a reputation beyond reputekier has a reputation beyond repute kier's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 27-Jan-10
    Credits
    360
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    41
    700bsession

Sponsors

Here we go again,

Tijd voor een nieuw project.
    M,n vorige is bijna af, op een paar kleine dingen na, maar kheb weer een leuk bakkie aan kunnen schaffen.
    Dus de handen beginnen weer te jeuken
    Deze keer wordt het de Corsair obsidian 700D
    Omgedoopt naar “ 700bsession “, met wat leuke hardware erin

En ik zal hem deze keer niet doorzagen of mishandelen, maar gewoon een strakke build

Wat er in deze kast gaat komen:

Hardware:

- Corsair obsidian 700D
    - EVGA Classified E759
    - I7 920 D0
    - 6x 1GB Corsair DDR3 1600
    - EVGA GTX470
    - MSI GTX470
    - Antec True Power Quatro-1000
    - Aqua-computer Aquaero
    - Aqua-computer Multiswitch
    - Sony Optairc BC 5600S-01 BluRay
    - SSD Intel 160GB
    - RaptorX 150GB
    - WD 500GB 2x

WC / Koeling:

- 6 x NOISEBLOCKER 120MM PL-1
    - 1 x NOISEBLOCKER 140MM
    - EK-Multioption RES X2 - 150 Advanced
    - EK-Multioption RES X2 - 250 Advanced
    - Swiftech 355
    - 1 x EK Radiator XT360
    - Tygon slang Black. 1/2
    - EK GTX470 waterblock 2x
    - Bitspower Fittingen black
    - EK-FB EVGA X58 Classified
    - EK Supreme CPU block
    - EK Link Geforce 2 x
    - EK Bridge
    - Aqua-computer cover MCP355
    - EK Backplate GTX470 Black

En nog diverse andere meuk.....

Uiteraard wordt al het sleeving gedaan met MDPC-X

Ik ben er ook nog niet uit of ik single of dubbel loop ga
    En wat nog komen gaat, zoals bij de meeste mods, al doende verzint men.

Alvast maar ff wat pics van de hardware

Wie kent hem nie

en de reepjes, leuk voor opvulling

1000W power, alleen vervelend dat er gegoten plastic puisten aan het uiteinde zitten
    maar die slopen we er wel af

Deze is ook wel bekent

and last but not least, de radjes btw. thnx. visje66 mooi spul

Als het goed is komt morgen het mannetje van GLS in opdracht van Freddy
    en kunnen we weer iets meer doen
    Laatst gewijzigd door kier; 30-11-10 om 19:45. Reden: huhh

Senior Member kier has a reputation beyond reputekier has a reputation beyond reputekier has a reputation beyond reputekier has a reputation beyond reputekier has a reputation beyond reputekier has a reputation beyond reputekier has a reputation beyond reputekier has a reputation beyond reputekier has a reputation beyond reputekier has a reputation beyond reputekier has a reputation beyond repute kier's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 27-Jan-10
    Credits
    360
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    41
    Vandaag alvast begonnen met de demontage

Met beleid de popnagels eruit

Weer een hoop oud ijzer en plastic, maar kan weer goed van pas komen

Heee, i think there's a spy among us, kword in de gaten gehouden

Hmm, jammer is beschermd diersoort

Rads en voeding ff passen

Veel mooie ruimte boven me rads voor

En beetje passen en meten met afval stukkie voor de midplate, welke plex wordt

En toen..........

Kwam het mannetje van GLS met HF stuff, het eerste spul is binnen

Laterzzz.

Senior Member vincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond repute vincent's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 19-Jul-08
    Credits
    2.445
    Mentioned
    30 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    55
    mooi begin, ben benieuwd....

Ingeschreven
    Wed 27-Jan-10
    Credits
    360
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    41
    Small update!!!

Eindelijk heb ik m,n kaartje terug van RMA-tje
    Heb wat weekies geduurt maar dan hebbie wel wat, oude was niet meer te repareren
    dus heb ik een nieuwe gekregen

Dus kan na lang wachten het Bitspower blockie erin

Als het een vrouw was..........

als of ie ervoor gemaakt is

Hij is eigenlijk bedoelt voor m,n andere mod, Zero color, maar twijfel of ik hier 2 x GTX285 in doe, of deze.....

Ook heb ik nog de midplate op maat gemaakt.

Kben nog een beetje zoekende hoe ik de reservoir(s) ga plaatsen

Enne morgen de mobo-tray op maat maken voor de resterende fans en kdenk alvast voeding verlengen en mischien sleeven

Dat was 'm weer voor vandaag, laterzzzzz.

Hardware Enthuisiast Fedmas has a spectacular aura aboutFedmas has a spectacular aura about Fedmas's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 11-Oct-09
    Credits
    390
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    Ziet er tot nu toe goed uut! Dus, ga zo door zou ik zeggen.

Ingeschreven
    Wed 27-Jan-10
    Credits
    360
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    41
    Vandaag m,n voeding onder handen genomen

Kap word helemaal zwart

ff stuk gesleeved

Nog niet verleerd

En nog de fans op de rad gemonteerd

Glimt lekker

En ik had nog wat plex buisjes gevonden op werk, heb al idee voor deze

That's it for today

Vissa! Vissa has much to be proud ofVissa has much to be proud ofVissa has much to be proud ofVissa has much to be proud ofVissa has much to be proud ofVissa has much to be proud ofVissa has much to be proud ofVissa has much to be proud ofVissa has much to be proud of Vissa's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 13-Oct-08
    Credits
    714
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    23
    Wauw, goed bezig Kier! Ziet er heerlijk uit!

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    222
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Ziet er goed uit, ben zeer benieuwd wat je er van gaat maken.
    Haikus are easy.
    But sometimes they don't make sense.
    Refrigerator.

Ingeschreven
    Wed 27-Jan-10
    Credits
    360
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    41
    Had ik al vertelt dat wachten, lang, heel lang duurt.
    Zit al een week op m,n water block voor m,n mobo te wachten, vlot leverbaar noemen ze dat.....
    En helaas zit bij deze bestelling ook m,n platen plex, rood en zwart.
    Dus heb ik nog niet zo veel kunnen doen, voor een leuke update voor jullie
    Gelukkig heb ik wel gisteren m,n touwtjes uit Duitsland binnen gehad,

dus dan maar het minder leuke werk doen, welke toch ook moet gebeuren.....Het sleeven
    denk je alles bestelt te hebben, kom je erachter dat je alleen maar sata rood heb bestelt
    En khad maar een klein beetje rood small sleev nodig
    Gelukkig was daar Lakigucci, had nog wat metertjes rood, scheelt weer een bestelling Duitsland.
    Hoop werk, maar daggie lekker in de zon sleeven is ook niet verkeerd

Zwart is iig gedaan, nu nog ff wachten op het rode touwtje

Enne we hebben nog wat happen uit het mobo traytje gehaald

voor de kabeltjes,

En voor het achterste rad,

Verder heb ik niet veel kunnen doen, alleen maar dingen aanschaffen en wachten.....lang wachten

Wat is nu wel binnen:

een mooie BD-Rom drive Sony NEC Optiarc BC-5600S‏

Nog meer reservoirs, (niet dat ik ze allemaal gebruik in deze mod, maar staat wel leuk)

In deze komt de EK150 en de EK250

En het Laing MCP355 pompie, komt nog wel een ander toppie op

Ik ben er dus nog niet uit of ik een dual loop neem, met nog een MCP355
    Is 1 zo,n pomp sterk genoeg voor deze setup met 2x360 rads, gpu, cpu, mobo blocks en 2 reservoirs is???

Greetings to you all

Bros Family JeanPaul has much to be proud ofJeanPaul has much to be proud ofJeanPaul has much to be proud ofJeanPaul has much to be proud ofJeanPaul has much to be proud ofJeanPaul has much to be proud ofJeanPaul has much to be proud ofJeanPaul has much to be proud of JeanPaul's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 09-Feb-10
    Credits
    801
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    21
    Ziet er allemaal heel goed uit kier ! .

ik draai zelf 1x 360 rad , 1x 240 , 1x 120 + chipset ,ram,cpu,gpu blok op 1 DC355 met andere top en heb gewoon goede flow dus ik denk dat 1 goed genoeg is .

Ingeschreven
    Wed 27-Jan-10
    Credits
    360
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    41
    Kijk, dat wou ik horen.
    scheelt weer geld aan een extra pomp, bedankt voor de info

Bezig met houten pc... Alex is a jewel in the roughAlex is a jewel in the roughAlex is a jewel in the rough Alex's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 31-Oct-09
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    13
    Ik heb tot nu toe geen (overdreven gestoorde) loop gevonden die te zwaar is voor die pomp. Veel mensen onderschatten hem soms echt. Het is een beest . Zelf heb ik een MCP350 genomen, omdat de MCP355 net iets te overkill was in mijn loop, en omdat Freddy nog steeds die heerlijke aanbieding in Sale heeft staan met de MCP350 voor 50 euro als je er direct een pomp top bijneemt . (Houden zo Freddy, dat was echt een overtuiging voor mij om die MCP350 te nemen, en misschien moet je een gelijksoortige actie voor de MCP355 doen .)
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    PC:
    CPU: Intel core i7 875k @ 3990MHZ
    mobo:Asus P7P55D EVO
    GPU: Sapphire Radeon 5850
    RAM: OCZ XTC Platinum 2 GB DDR3 @ 1500MHz
    Case:Project Piédestal

Banned . M5rvii will become famous soon enough
    Ingeschreven
    Fri 04-Jun-10
    Credits
    630
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0
    hoe dik zijn die plexi buisjes ?

Ingeschreven
    Wed 27-Jan-10
    Credits
    360
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    41
    @Alex, Formaat van het pompie doet anders denken, kheb alleen ervaringen met de aquastreams, welke een stukkie groter zijn, dit is kwa formaat een knuffel pompie, maar wat je zegt, nieuw toppie erop en proberen maar, thnx

@Marviinn, buisjes zijn ID 16mm en 1mm dik, mooi voor de show en evt. een slang erdoor

Bezig met houten pc... Alex is a jewel in the roughAlex is a jewel in the roughAlex is a jewel in the rough Alex's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 31-Oct-09
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    13
    Kier, de MCP350 is hetzelfde formaat als de MCP355. Het is absoluut geen knuffelpompje hoor . Het is in principe dezelfde pomp als de MCP355, alleen draait deze op 10W ipv 18W. De kracht van dat ding wordt pas echt duidelijk bij restrictieve loops, want de flow op zich is niets speciaals. Pas wanneer je hem redelijk wat restrictie geeft, zie je dat hij die flow redelijk goed weet te behouden, iets waarmee pompen als de MCP655 iets meer moeite hebben. Zij hebben een hogere flow, maar zijn vooral bedoelt voor lage restrictie. Als je hoger gaat, verliezen ze al snel hun flow.
    PC:
    CPU: Intel core i7 875k @ 3990MHZ
    mobo:Asus P7P55D EVO
    GPU: Sapphire Radeon 5850
    RAM: OCZ XTC Platinum 2 GB DDR3 @ 1500MHz
    Case:Project Piédestal

Ingeschreven
    Wed 27-Jan-10
    Credits
    360
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    41
    Eindelijk!!!

Spulletjes zijn binnen..... kan weer verder
    water blockie voor m,n classified, alleen de doos is al mooi

Het blok zelf,

Acetal +

Nickel

Het monteren ging bijzonder makkelijk, kheb ze moeilijker meegemaakt

En kheb 2 rode led strips geplaatst voor achter het mobo, welke straks een mooi effect geven met het UV red plex

nu nog even zonder plex, mobo geplaatst, ff voor het effect te zien

De horizontale moet ik nog wat lager plaatsen, voor een betere lichtval, is nu nog een beetje fel

Ik heb ook nog m,n AcrylPanel 3mm AcrylPlex UVRed binnen gekregen, welke op maat op het mobo-tray komt
    3 van de 4 kabel doorvoeren blijven behouden

Afplakken, uittekenen en zagen maar....

En zie hier het stukje plex...

Plakkertje eraf, zonnebril op

wat glimt ie lekker, nog wel, maar we zijn er nog niet

wel ff passen en kijken hoe het effect zal zijn, kan het niet laten

Lights please!!!

Nu al aangenaam om naar te kijken
    Draadjes via de doorvoer ziet er ook wel leuk uit

Maar.... zal hem toch echt nog een keer moeten zagen, maar nu met AcrylPanel 3mm AcrylPlex Black
    en daar gaan we weer, nu wel 5mm kleiner dan het rode plex, en de sparingen 5 mm groter

Zagen, zagen en nog 's zagen

Daarna voorzichtig op de rode plex geplakt

Plakkertje eraf

En dit is zo'n beetje wat ik in gedachte had

en uiteraard gelijk plaatsen en bewonderen

Nog ff een foto genomen, met alle lichten uit, maar geeft een beetje een vertekend beeld, in het echie is het niet zo oranje.

Ook heb ik nog de midplate al een beetje voorbereid, voor de reservoirs
    ff goed meten, en nog een keer meten, en nog een keer......

Deze gaten zijn voor de staanders van het 250mm reservoir

En zo ongeveer worden de 2 reservoirs geplaatst, met straks recht onder de 150mm reservoir de pomp onder de midplate. en in de rode plex buisjes komt nog slang

Dit is zo,n beetje de stand van zaken voor nu, ben nu een beetje aan het uitvogelen hoe de voorzijde eruit gaat zien, en nog wachtende op een bestellng
    Hierin komt iig. een:
    Aqua-computer multiswitch
    Aquaero
    de BD-Rom drive, en wat nog komen gaat.......

Grtzzzz.

Senior Member vincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond reputevincent has a reputation beyond repute vincent's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 19-Jul-08
    Credits
    2.445
    Mentioned
    30 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    55
    dat ziet er goed uit, mooi gedaan en leuke ideeen.

Bros Family JeanPaul has much to be proud ofJeanPaul has much to be proud ofJeanPaul has much to be proud ofJeanPaul has much to be proud ofJeanPaul has much to be proud ofJeanPaul has much to be proud ofJeanPaul has much to be proud ofJeanPaul has much to be proud of JeanPaul's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 09-Feb-10
    Credits
    801
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    21
    Dat ziet er extreem goed uit kier !

Senior Member arwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant futurearwin74 has a brilliant future arwin74's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 13-Jul-10
    Blijham, Groningen, Netherlands, Netherlands
    Credits
    2.026
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    28
    ziet er erg mooi uit zeg

Arwin

Senior Member brinkdinges is a jewel in the roughbrinkdinges is a jewel in the roughbrinkdinges is a jewel in the roughbrinkdinges is a jewel in the rough brinkdinges's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 20-Aug-10
    Credits
    391
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    13
    Die platen doen me denken aan Afterburned, en die was ook cool
    Casemods: miXture, Cubeleon