• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Caveman's New Waterbuild Lian pc-a71b

Caveman

Junior Member
Al een poosje lid op dit forum en hierdoor geraakt door een aantal mooie projecten.

Door al het moois wat ik hiet tegenkwam kon ik het niet laten er ook een te bouwen. Het is de bedoeling dat het project binnen een paar weken af moet zijn en heb er een aantal zaterdagen voor uitgetrokken.

Op mijn werk beschik ik over de nodige machines die ik mag gebruiken om mijn project te maken.:054:

Het is de bedoeling dat het een clean kastje word waar zo goed als geen draadje meer te zien is. En een mooi wc setje erin!!:023:

Hiervoor heb ik een aardige bestelling gedaan bij freddy en moet eerlijk zeggen dat ik absoluut tevreden ben over de geboden service van highflow.:060:
Daar kan menig zaakje niet aan tippen.
En nog onwijs bedankt voor de heerlijke reepjes snikkers en de doritos!!!:eusa_eh:

Maar genoeg geluld de eerste foto's:

300yv07.jpg


nqssgm.jpg


Iedere update zal voorzien zijn van de bijbehorende foto's en ga mijn best doen er een mooie kast van te maken.

Vanwege het feit dak ik nog zonder radiator zit ben ik maar vast begonnen met mijn hardware inbouwen.

2922qmx.jpg


Volgende week ga ik de kast aanpassen voor waterkoeling de nodige sleuven frezen en gaten borgen om de kabels zo netjes mogelijk weg te werken. Ook komt er een plaat achter de hdd bay zodat je daar ook niets meer van de bekabeling kan zien.

Vanmiddag uit mijn werk naar almere getuft om daar mijn missende part te halen.

Rara een sneakpreview:

2qtll04.jpg


Nu ik alles heb kan ik gaan beginnen met het opbouwen van de wc set. Morgenmiddag hoop ik een begin te gaan maken met de mamaplank achterplaat die hier en daar wat extra gaatjes nodig heeft om de draden weg te kunnen werken.
Ook ga ik de plaat maken die achter de drivebay komt zodat daar ook de bekabeling achter kan.

En voor de nieuwschierigen het complete plaatje

eu5a37.jpg


Vandaag een behoorlijk end opgeschoten met de build.

2laed95.jpg


Hij is nog lang niet af. De backplate achter de drivebay is nog niet af en de kabel van de superflower display moet een andere kleur sleeve om en langer worden. Ook moet ik nog op zoek naar een goed bedrijf die de binnenkant van de kast zwart kan anodiseren.

Helaas krijg ik mijn pc nu niet meer opgestart. Geen beeld??? Ga mischien straks nog even kijken wat dat is.
Eerst ff een goed glas bier achteroverslaan!
 
Laatst bewerkt:
update!

Helaas heb ik nu geen beeld meer?? Ik hoop niet dat ik iets gesloopt heb.

Hij heeft het nl even gedaan starte al niet lekker op en nu is mijn beeld weg en doet ie niks meer:sad::sad:
 
hoe, je pc geeft geen beeld meer ?
Heb je nog een andere vga liggen die je kunt testen in je pc ?
Ben je van belgie ofzo, als je niet te ver woont en je hebt geen andere vga, wil k wel langskomen zodat je even met een andere vga kunt testen.
 
Chiller onwijs bedankt voor het aanbod maar woon in Rotterdam dus dat niet echt dichtbij.

Helaas is denk ik mijn hdd overleden. Hiren's bootdisk geprobeerd maar kom er niet uit.
Opnieuw installeren werkt niet want dan blijft ie hangen bij uitpakken bestanden op 1%:017:
 
Ziet er mooi uit! Maar wel balen van jouw HDD.

Gelukkig is de HDD vervangen niet zo lastig als het vervangen van jouw mobo, cpu, graka die nu watergekoeld is.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
D Upgrade waterbuild Advies Waterkoeling Setup 9
Z 900D Waterbuild hulp nodig Waterkoeling 8
L Lian Li DK-04 Doorvoer van leiding Waterkoeling 1
cablegunmaster EKWB, Lian Li Evo Build Gallery & Build Logs 0
Hightower Lian Li UNI SL120 en SL140 V2 Fans HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Hightower Lian li front mesh 011 evo HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Jason Lian Li UNI SL-INF 120 ARGB PWM 120mm Fan HighFlow Product Suggesties en Nieuws 12
Jason Lian Li Strimer Plus V2 RGB Motherboard & VGA Cables HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lian Li O11 Dynamic EVO HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
cablegunmaster Lian Li O11 Dynamic EVO HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Jason Nieuwste Lian Li Fans op voorraad: UNI AL120 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
N Lian Li Black Thumbscrews TS-01 Verkocht 0
Hightower Lian li sl uni fans synchroniseren probleem Overige Koeling 15
A Advies nodig, Lian Li DK-05X Waterkoeling 4
Jason Lian-Li UNI SL140 Addressable RGB 140mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Nog voorradig: Lian Li UNI SL140 Fans HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li Strimer Plus Triple 8-Pin RGB PCIe VGA Cable + Remote HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li O11 Dynamic Mini, Mid Tower, Tempered Glass HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li ST120 RGB PWM Fans, Triple Pack incl. Controller - 120mm, Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
Jason Lian Li LANCOOL II Mesh RGB Midi-Tower, Tempered Glass - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
R Lian li pc case o11 dynamic HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lian Li PC-O11 Dynamic XL (ROG Certified) - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Terug op voorraad! Lian-Li PC-O11 Dynamic Midi-Tower - Black Window HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
R1NS3 Lian Li Strimer Plus 3x8-pin HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
Hightower Lian Li UF-EX Device Cable Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 19
biopunk Lian Li UNI FAN SL140 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 46
Jason Lian Li O11 Dynamic Mini, Mid Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Jason Bitspower Touchaqua Sedna O11D Lite-F for LIAN LI O11 DYNAMIC Series HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Hightower Lian li uni fans 140mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Bl4ckj4ck666 Lian Li Strimer Plus aansluiten op 4pins 12v mogelijk? Hardware & Software 2
HighFlow Lian-Li PC-O11 Dynamic Midi-Tower - PCMR Special Edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
K hard tubing Lian Li oc11 -xl Advies Waterkoeling Setup 5
HighFlow Lian Li komt met SL120 fans die met elkaar verbonden kunnen worden HighFlow Product Suggesties en Nieuws 34
P Distro plate lian li 011 Waterkoeling 2
M Vragen , tips and tricks Lian Li PC-O11 Dynamic XL Advies Waterkoeling Setup 2
S Waterkoeling lian li pc-o11 dynamic xl - Threadripper 3960x Waterkoeling 1
Bokeh Demciflex filters voor Lian Li Dynamic XL HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
R Advies nodig | WaterKoeling | Lian Li DK-04 Advies Waterkoeling Setup 270
Hightower Lian Li GPU bracket, GB-001 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
volcom Lian Li Lancool II behuizing HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Freddy Lian Li PC-O11D / PC-O11DXL Dynamic (XL) Distribution Plates / Front, Tray HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
anub1s18 Lian Li PC-O11 Dynamic razer edition uiteraard watergekoelt Gallery & Build Logs 26
S Barrow Waterway LRC 2.0 RGB Distribution Panel (Front) for Lian Li Dynamic PC-O11 C Waterkoeling 13
anub1s18 Lian Li PC-O11 Dynamic razer edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
M Barrow reservoir (Lian Li O-11 Dynamic) advies Waterkoeling 5
Deathchant Lian Li PC-O11 Air HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
B LIAN-LI PC-O11 Dynamic (WIT) + bijbehorende riser cable HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan