+ Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 56

Onderwerp: Carboni Apilador

Senior Member chicken is a name known to allchicken is a name known to allchicken is a name known to allchicken is a name known to allchicken is a name known to allchicken is a name known to all chicken's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 23-Feb-11
    Credits
    373
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    14

Carboni Apilador

Twee weken geleden in een vlaag van verstandsverbijstering een Cooler Master Stacker 831 opgehaald voor een leuke prijs. Verwacht vooral geen flitsend snelle build log; de afronding staat gepland voor eind augustus/eind van de zomervakantie.

Doordat ik deze kast voor een klein prijsje heb kunnen ophalen, durf ik het ook aan om daadwerkelijk de (nog aan te schaffen) Dremel erin te zetten. Ik heb al wat globale plannen, maar niets concreets. Nouja, bij het begin beginnen.

De staat waarin ik hem op heb gehaald;

Na een grondige poetsbeurt ziet ie er al een stuk beter uit.

Tevens voor een leuke prijs een 480mm EK rad en 4 38mm San Ace fans via Tweakers gehaald. Door een kleine meetfout heb ik nog geen idee hoe ik hem erin ga passen, maar daar wordt wel wat op verzonnen.

Het zal een lange tijd stil blijven hier. Ik ken mezelf te goed met uitgaven, dus ik heb mezelf een maandelijks maximumbudget gegeven dat ik aan dit project mag besteden.
    Laatst gewijzigd door chicken; 04-05-13 om 18:37.

frappant skyrip is a name known to allskyrip is a name known to allskyrip is a name known to allskyrip is a name known to allskyrip is a name known to allskyrip is a name known to all
    Ingeschreven
    Tue 07-Jul-09
    Credits
    6
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    16
    hey die komen me bekend voor
    Freesdienst
    forum.highflow.nl/f34/creator-13776
    forum.highflow.nl/f34/custom-tek-chiller-11794
    forum.highflow.nl/f34/evolution-10781

Senior Member chicken is a name known to allchicken is a name known to allchicken is a name known to allchicken is a name known to allchicken is a name known to allchicken is a name known to all chicken's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 23-Feb-11
    Credits
    373
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    14
    Huh? Oh was jij de verkoper van die rad? Wat is de pc-wereld toch klein.

Bas
    Bas is offline.
    Beunhaas Bas has a spectacular aura aboutBas has a spectacular aura aboutBas has a spectacular aura about
    Ingeschreven
    Thu 01-Oct-09
    Credits
    615
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    12
    Het scheelt dat je onder het modden een fijne hardstyle plaat kan draaien! Succes ermee Chicken! I follow!
    I7 2820qm|Kingston HyperX 1600mhz 12gb|GTX485m|Samsung 830 128gb

Senior Member Hukkel is a splendid one to beholdHukkel is a splendid one to beholdHukkel is a splendid one to beholdHukkel is a splendid one to beholdHukkel is a splendid one to beholdHukkel is a splendid one to beholdHukkel is a splendid one to behold
    Ingeschreven
    Thu 03-Jan-13
    Credits
    716
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    14
    De stackers zijn altijd goed om te modden. Lekker veel ruimte is een grote pre.

Succes!

perfectly imperfect Thierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond reputeThierry has a reputation beyond repute Thierry's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 21-Jan-09
    Credits
    2.953
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    59
    Veel plezier met je project kip

Spy Member Zwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond reputeZwelgje has a reputation beyond repute Zwelgje's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 23-Oct-10
    Credits
    539
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    30
    jum een Cooler Master Stacker
    één van de mooiste misschien wel de mooiste kasten die cm heeft gemaakt.
    succes met de build.

Oldscool. k.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond reputek.3nny has a reputation beyond repute k.3nny's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 29-Aug-08
    Credits
    329
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    81
    Deze kasten zijn baas ! mijne ooit gekocht toen hij net nieuw was kasten waren toen echt net als lianli DE kasten !
    Long time lurker

Ingeschreven
    Wed 23-Feb-11
    Credits
    373
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    14
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bas Bekijk Berichten
    Het scheelt dat je onder het modden een fijne hardstyle plaat kan draaien! Succes ermee Chicken! I follow!
    Haha dat sowieso! Bedankt!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hukkel Bekijk Berichten
    De stackers zijn altijd goed om te modden. Lekker veel ruimte is een grote pre.

Succes!
    Tnx!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thierry Bekijk Berichten
    Veel plezier met je project kip
    Danku Thierry!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zwelgje Bekijk Berichten
    jum een Cooler Master Stacker
    één van de mooiste misschien wel de mooiste kasten die cm heeft gemaakt.
    succes met de build.
    Dat vind ik dus ook. Ben dan ook erg blij dat ik er dan eindelijk eentje in bezit heb.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door k.3nny Bekijk Berichten
    Deze kasten zijn baas ! mijne ooit gekocht toen hij net nieuw was kasten waren toen echt net als lianli DE kasten !
    Idd!

Member GerGio will become famous soon enough
    Ingeschreven
    Fri 18-Jan-13
    Credits
    771
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    7
    Stackers schitterende kasten ik ga dit volgen

Ingeschreven
    Wed 23-Feb-11
    Credits
    373
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    14
    Een volgende bouwsteen is aangekomen. Een gpu blockje. De oplettende Highflower weet dat ik een GTX670 Phantom heb. Daarom vind ik het zonde om de koeler dr af te halen en er een fullcover block op te gooien. Ik ga de originele cooler zo veel mogelijk proberen te behouden.

underwater enthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud ofenthernal has much to be proud of
    Ingeschreven
    Thu 30-Jun-11
    Credits
    737
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    23
    Als mede-phantom-eigenaar kan ik je alleen maar gelijk geven Veel succes!

Ingeschreven
    Wed 23-Feb-11
    Credits
    373
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    14
    En nog twee bouwsteentjes.

Een NZXT Sentry LX.

En een HW Labs Black Ice Stealth.

Junior Member Slinger is on a distinguished road Slinger's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 27-Jul-09
    Credits
    487
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0
    Hou er wel rekening mee dat de Sentry LX maar 6 watt per kanaal heeft , en een beetje fan tussen de 2 - 6 watt zit .
    Dus dat je er niet heel veel fans op kan aansluiten , en deze tegelijkertijd op maximum RPM laten draaien .

Zou een beetje zonde zijn als je er later tijdens het bouwen achterkom.
    Verders veel succes met je bouwproject !
    Beter een muisarm dan een apestaartje.

Ingeschreven
    Wed 23-Feb-11
    Credits
    373
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    14
    Bedankt voor de opmerking. Toevallig zojuist eindelijk de NZXT kunnen testen (1 fan per channel) en ik ben er niet kapot van... Hij pakt mijn 180mm Silverstone fan niet en de kijkhoek is ronduit dramatisch. Ook maar 6watt per channel... Dat ze hier 50 euro nieuw voor durven te vragen...

Terug de verkoop in dan maar en zoeken naar een degelijke controller.

Junior Member Slinger is on a distinguished road Slinger's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 27-Jul-09
    Credits
    487
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    0
    geen dank . Ik gebruik zelf de Lamptron FC-8 Fan Controller , welk 8 kanalen heeft met elk 30 watt vermogen . Dus je kan er praktisch elke fan op aansluiten die je maar wilt . De Lamptron staat ook bij Freddy op de site , en ben er zeer tevreden over ondanks het wat forse prijskaartje
    Beter een muisarm dan een apestaartje.

Member Jon Van den Abeele will become famous soon enough
    Ingeschreven
    Sat 05-Feb-11
    Credits
    673
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    9
    follow!

Ingeschreven
    Wed 23-Feb-11
    Credits
    373
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    14
    Patsboem! Een update! Vandaag een middagje popnagels geboord. Blijkbaar zit niet alles vast met schroeven.

Het beginpunt van vandaag.

Dak d'r af.

Voetje d'ronder.

Scharnierpunt voor het deurtje naar de bovenkant verplaatst.

Resultaat van vandaag.

Member Necormax will become famous soon enough
    Ingeschreven
    Wed 30-Jan-13
    Credits
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    7
    I love upsidedown.

Ingeschreven
    Wed 23-Feb-11
    Credits
    373
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    14
    Aquatubes zijn binnen.

Voor een leuke prijs tweedehands kunnen krijgen. Zijn wel helaas aluminium, wat dus gaat zorgen voor corosie op de lange termijn, maar dat extra onderhoud neem ik maar voor lief. Mezelf kennende blijft het systeem toch niet langer dan een jaar draaien voor ik weer een nieuwe behuizing wil om te bouwen. Damn you guys, waterkoeling is verslavend

+ Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste

User Tag List

Forum Rechten