Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb nu iets besteld dat het probleem zou moete oplosse. Dan moet ik de koeling op een andere manier vast zetten en als ik dat heb gedaan de xbox een 20-30 minuten flink over verhitten en dan 30min aflaten koelen. en dan zou het opgelost moeten zijn....
Ook heb ik op dezelfde site een handige tool gekocht, zodat je je kappen van je xbox er veel makkelijker afhaal dan met zo onhandige schroeven draaier waar je heel veel schade maakt tijdens het open maken.
Ik krijg het denk ik morgen of Zaterdag binnen, als ik ermee klaar ben laat ik even weten of het heeft gewerkt enz.
nou kijk, mijn pa heeft gelijk gebeld naar microsoft en het hele verhaal uitgelegd dat ik hem niet open heb gemaakt, maar alleen heb geprobeerd open te maken omdat ik de kast wilde spuite enz... en me vader heeft daarna nog een keer gebeld en gemaild. maar ze blijven volhouden dat als hun sporen aan de kast zien dat hij open is geweest. Dat je garantie gelijk vervalt..
Heb de mijne ook voorzien van wat modding en alternatieve koeling, hallo mooi aanzicht, tot ziens garantie
Maar dat moet je er voor over hebben vind ik
ja daar heb je wel gelijk in, maar ik heb hem niet opengemaakt en dat kunnen hun duidelijk zien aan de garantie stickers....daarom zitten die dingen er toch op?
Als ik dan toch me xbox open heb en weer werkend, zou het dan mogelijk zijn om een gewone 120mm fan met leds op de voeding van mijn xbox aan te sluiten of kan die voeding dat niet aan???
Dat kan een Xdoos goed aan... Ik heb 2 120mm fans op de standaard fan aansluiting gehad... (had daar wel een verloopstekkertje voor nodig die ik bij de Lian-li behuizing kreeg)
En ik heb ook waterpompen op die aansluiting gezien... en mpc-350, dus er zal zeker genoeg uitkomen
zou het waterblok van XSPC ook op de nieuwe Slim dozen passen?? als de mijne dan stuk gaat kan ik weer een andere inbouwen
spelen er hier ook mensen forza 2?? zo ja kunnen jullie wat ronde tijden posten?? van arcade ofzo waar de auto standaard is
ik ben namelijk benieuwd of ik een beetje snel ben, maar heb geen echte personen om me mee te vergelijken