• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

MO-RA 360 + Dual Pump bracket

xBHx

New member
Hallo!

Ik zou graag de dual pump bracket van Watercool willen gebruiken voor de 360, aangezien hij voor de 420 is en Watercool zelf geen plannen heeft om er 1 voor de 360 te maken, wil ik het zelf maar proberen!

Voor zover ik weet is het een kwestie van de gaten aanpassen aan de 360 en op maat maken van de uiteindes. Je verliest wel de ruimte tussen de pumptops en het reservoir, en je kan de 200mm versie van het reservoir niet meer gebruiken.

Ik heb helaas geen Mo-ra 420 liggen, en de bracket ook niet. Ook kon ik nergens de maatvoeringen van de bracket vinden, wel van de pump top. (Beetje zonde van de 200 euro als het niet past)

Iemand die me hierbij zou kunnen helpen?
 
Maten van Watercool producten zijn altijd lastig te vinden inderdaad..

Van wat ik kan zien zou het inderdaad moeten passen, de 2 radiators zijn even dik dus de bracket zou om beide radiators moeten passen.

Los van dat, lijkt het op de 2e foto op deze pagina alsof je dat grotere stuk metaal niet eens nodig hebt en de dual pomp top ook rechtstreeks tegen de radiator aan kan schroeven.
 
Wat wil je precies op maat laten maken?

Want volgens mij kan je het pompblok gewoon tegen de behuizing van je radiator aanschroeven.
Mo-ra 1.jpg

Want:
Mora 2.jpg


Misschien dat je dan wat gaten in de zijkant van de radiator moet schroeven maar het fijne van die mo-ra dingen is dat ze modulair zijn waardoor je ze makkelijk uit elkaar kan halen zodat je veilig kan boren.


Als ik het allemaal verkeerd heb, (kan best want ik heb alleen foto's als info) dan kan je alsnog die grotere beugel op maat zagen en daar wat nieuwe gaten in boren zodat je het alsnog op de originele manier op je radiator kan monteren.
Als je hier wat hulp bij nodig hebt, geef maar een gil.
 
Het pump block komt met andere bevestigings materialen als je hem los koopt, je hebt zo'n kleinere plaat metaal waar je hem tegenaanschroefd, en die plaat zit dan vast aan 4 rubbere dampers op het bracket zelf.

In princiepe zou je de originele beugel kleiner moeten maken zodat hij mooi in de montage gaten van de 360 valt.

Lijkt me wel makkelijker om gewoon zelf dat ding op maar te maken en buigen, het is in princiepe niets meer dan een plaat die 2x is gebogen en gaten erin.
Ik heb zelf 0.0 materiaal om dit uberhaupt te proberen, ik zou dan een ijzerzaagje moeten pakken wat nooit mooi wordt. En maten hebben is natuurlijk ook een issue :p Daarom dacht ik, Highflow heeft er waarschijnlijk wel 1-2 liggen, kunnen ze zelf zo'n bracket verkopen!
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
E X2O 750 Dual bay pump/res genoeg voor 240 + 360 radiator Waterkoeling 2
Hightower Asus aio 360 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
J Fans voor 360 radiator Overige Koeling 1
Jason Silverstone IceGem 360 AIO CPU Liquid Cooler ARGB - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Brook Wingman SD Converter for Xbox 360/Xbox One/Xbox Elite 1&2/PS3/PS4/Switch Pro Controller to Sega Dreamcast & Saturn Console HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Brook Wingman XB Converter for PS4/PS3/Switch Pro/Xbox One/Elite 1&2/Xbox 360 Controller to Xbox One/Xbox 360 Console HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
D 75 graden met 360 fractal design koeler?? Waterkoeling 4
B Vraag over thermaltake 360 set en cpu fan Waterkoeling 3
Freddy Aqua-Computer Farbwerk 360 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Enola EKWB predator 360 QDS expand Advies Waterkoeling Setup 54
XenoMorpH [GEVONDEN]Dunne 360 Radiator Gevonden 4
Ahtlon Phobya G-Changer 360 V2 nieuw Verkocht 4
Ahtlon [REFUSED] Phobya G-Changer 360 V2 nieuw Verkocht 0
Freddy Vewlix-F Cabinet / Arcade kast / Hyperspin MAME + XBOX 360 Overige Builds 19
l3p [TKA-RADGUARDS] Bitspower Rad / Fan Guards Aluminum/Acrylic 120/140/240/360/480 Verkocht 0
Freddy EK-CoolStream WE 180, 360 (2x 180) en 540 (3x 180) radiatoren! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Freddy GEVONDEN: Custom grill voor op 360 radiator (design) Gevonden 27
Rooneys [VERKOCHT] Black Ice GT Stealth 360 black - XFlow + Black Ice GT Xtreme 360 Black Verkocht 3
bundymania [Bundymania User Review] Triple Radiator (360) Roundup with 26 Rads (English Version) HighFlow Product Reviews 0
P [VERKOCHT] EK-CoolStream RAD XT (360) Verkocht 4
T Silverstone Raven, hoe 360 radiator extern monteren? Waterkoeling 5
l3p TFC Admiral 360 Vs. TFC Xchanger 360 (Nederlands) HighFlow Product Reviews 7
l3p TFC Admiral 360 Vs. TFC Xchanger 360 (English) HighFlow Product Reviews 1
DieHard Advies waterkoeling voor xbox 360 slim. Advies Waterkoeling Setup 5
l3p [VERKOCHT] Diverse EKWB - XT en XTX Radiatoren (240-360-480) Verkocht 2
Freddy TFC Admiral 360 Radiator - HighFlow Limited Edition. Nu leverbaar! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
S [IN-ACTIVE] 2x EK-CoolStream RAD XT 360 Verkocht 8
sir serial [GEVONDEN] Black Ice GT Stealth 360 black - XFlow Gevonden 1
canonchiel [IN-ACTIVE] EK-CoolStream RAD XTX 360 Verkocht 0
canonchiel [CLOSED] Wat is dit nog waard EK-CoolStream RAD XTX 360 Gesloten 12
H 2x GTX 690 aan een Alphacool NexXxoS UT60 360 Advies Waterkoeling Setup 25
Joren [IN-ACTIVE] Xbox 360 wired controller Gevonden 0
Kadett [VERKOCHT] TFC 360, MCP350, XSPC Reservoir, EK Supreme HF, HD5850, Silvercoil en meer Verkocht 13
z999 [IN-ACTIVE] Xbox 360 titels Verkocht 2
J Waterkoeling setup voor Xbox 360 Advies Waterkoeling Setup 4
Arniebomba [VERKOCHT] EK CoolStream XTX 360 Verkocht 1
G 240 vs 360 rad! Waterkoeling 2
G Case 360 rad Waterkoeling 7
O 240 of 360 radiator in Antec Dark Fleet DF85? Waterkoeling 8
M [CANCELLED] Black ice 360 radiator te koop (ongebruikt) Verkocht 9
bundymania [Bundymania User Review] Triple Radiator (360) Roundup with 22 Rads ! HighFlow Product Reviews 0
Lindenberger Indicatie levertijd van AMS 360 Triple met Reservoiren D5 Pump HighFlow Computer Cooling Shop 1
D Advies, thick 360 rad genoeg voor i3930 (OC) + GTX680 + Chipset ? Advies Waterkoeling Setup 3
lemonade [IN-ACTIVE] Bitspower Mesh Radguard 360 (3 x 120mm) - Black Aluminum Verkocht 1
lemonade [IN-ACTIVE] Black Ice GT Stealth 360 black - XFlow Verkocht 0
Viepert [IN-ACTIVE] Swiftech MCR320 360 Verkocht 2
S Dikte Black Ice SR-1 en XSPC RX 360 ? Waterkoeling 3
bundymania [Bundymania User Review] Triple Radiator (360) Roundup - 16 Models tested ! ENGLISH HighFlow Product Reviews 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan