• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Werk, het vinden van een nieuwe baan/job, makkelijk of juist moeilijk?

ja doe dat. dan heb ik ook weer wat werk XD
Klus momenteel wat bij door cheap ass crappy sites te rebuilden :D
meeste bedrijven hadden het door zo iemand laten doen, die even dacht, ow dat doe ik wel even.... meestal komt daar niet veel van terecht ;)
rebuilden van een site verdiend per uur meer dan het goed ontwerpen van een site ;)
daarbij komt ook nog eens bij dat bedrijven nu pas betalen voor een eindproduct....
ze zijn slimmer geworden :( dus moet je wel goed presteren en snel werken, aangezien je zwart/grijs werkt... je hebt namelijk geen poot om op te staan

en natuurlijk ben ik ook met een eigen project begonnen.

De legale inkomsten komen atm van de Albertheijn :)
Maar heb al bij div. PC winkels gesoliciteerd als medewerken/werkplaats dude :)

De mediamarkt :p daar wil je toch nie dood gevonden worden. Het meeste personeel heeft daar ook het IQ en de uitstraling van een zak aardappelen :)

Wat ben ik blij dat ik toch geen ICT achtige opleiding gekozen te hebben want zo te horen is er toch weinig werk. Echter doet ook half nederland ICT of een opleiding voor gymmeester/jufvrouw. Tenminste als ik met de bus naar school ga staat zeker 60% in Arnhem altijd met een joggingbroek op de bus te wachten.

Fiscaal niet, maar wel de bedrijfsbudgetten en vooral de divisie en afdelingsbudgetten.
Moderne bedrijven hebben tegenwoordig vaak elk jaar een bedrijfs- of afdelingsplan met een bepaalde begroting. En die volgen vaak wel de kalender.

Bij ons iig niet, en wij zijn echt wel een modern bedrijf :003: Budgetten per afdeling lopen ook van juli tot eind juni. En volgens mij verschilt dit nog steeds per bedrijf. Dus maakt het geen enkele bal uit wanneer je gaat solliciteren.

Tenminste als ik met de bus naar school ga staat zeker 60% in Arnhem altijd met een joggingbroek op de bus te wachten.

Dat is volgens mij tegenwoordig "mode" :108: Dacht geloof ik dat die opleiding de ALO heet.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat jullie imho een uitzondering zijn.
Bovendien komen in de zomer de schoolverlaters op de arbeidsmarkt en komt het ook voor dat stagiaires na hun studie/eindscriptie blijven hangen.

Dat is tenminste mijn persoonlijke ervaring. Ook als ik naar mijn eigen sollicitaties kijk, was er altijd meer keuze en kans in februari en maart.

Resultaten behaald in het verleden, bieden geen garantie voor de toekomst.:003:

Ja en dan word je gestuurd naar Irak/afganistan weet ik het, stel je gaat daar de pijp uit.. lekker is dat..
en de marine/leger daar moet je echt het type ook voor zijn..
Voor de rest, ik ben 15 en doe boekhouding in een bedrijf en nog meer klusjes.. wat kenny verdient is zo ongeveer wat ik binnenhaal! vind ik heel netjes voor 15 jaar:p heb het denk ik wel goed getroffen:p haha

Wow, dat doe je inderdaad goed! :p Hoeveel uur per week werk je?

Hoe heb je het aangepakt? Want ik wordt binnenkort ook 15, en wil dan ook best wel een bijbaantje :D

Btw. Ik wil later eigenlijk ook wel iets met games doen. (gamedesigner, programmeren, scripten etc) maar ze zeggen dat die niet zo snel aan een baan komen. Iemand hier ervaring mee?

Ik ben er nu trouwens wel een beetje aan het oefenen om games te maken (gewoon als hobby) en ben nu online: C++, Ruby script en PHP met MySQL aan het leren. (wat echt echt moeilijk is)

Laatst bewerkt:
Wow, dat doe je inderdaad goed! :p Hoeveel uur per week werk je?

Hoe heb je het aangepakt? Want ik wordt binnenkort ook 15, en wil dan ook best wel een bijbaantje :D

Tja, gewoon benaderen!! Ik werk zoveel als ik kan, verschilt heel erg.. maar wat ik aan boekhouding doe dat is gewoon betalen als het af is.. moet natuurlijk wel binnen zo veel tijd dus verschilt altijd wel;)
zoals vandaag en gisteren, heb een loods gesausd aan de binnenkant, geloof 150 vierkante meter.. heb ik in totaal 5 uurtjes over gedaan:) gewoon doen wat je kan aanpakken:p

15 jaar €1200 in 4 weken? Dat is €300 per week Bij 40 uur werken, €7.5 per uur.

Minmimum jeugdloon voor een 15 jarige is 2,42 bij 40 uur werken.
Die gasten die jouw inhuren kunnen beter een 15 jarige via het uitzendbureau inhuren, want dan kunnen ze voor jou 3 personen aannemen....:eusa_liar:

Hehe, ik heb nog geen test gedaan, moet eerst mijn middelbare school afmaken. :003:

Als ik me dan ga inschrijven doe ik meteen die test. :)

Btw. Wat is eigenlijk PO2 en GVSS ?

PO2 = 2e psychologische onderzoek, kijken ze naar je teamwork, zelfverzekerdheid etc. GVSS = Geautomatiseerd vliegers selectie systeem, houdt in dat je 3 dagen achter elkaar een aantal vluchten moet maken in een full size flight simulator met enkel de instrumenten (hoogte/koers metertjes enzo, verder geen beeld zeg maar).

Als je heel serieus bent zou ik alvast beginnen met inlezen (daar staan alle tests die je moet doen + info over de verschillende opleidingen) staat echt heel veel nuttige info op die site. Jij zal de 'nieuw' selectie doen waarbij al je tests in 1 week gepland staan dus dan wordt de druk nog hoger omdat je niet veel tijd hebt om voor te bereiden.

Je kan je inschrijven vanaf 16 jaar en 9 maanden trouwens ;).

Laatst bewerkt:
Ja, maar in wat voor vorm? Als bijbaantje voor x aantal uren per week? Dan heb je helaas nergens recht op geloof ik. Moet wel een echte baan zijn waar je min 8uur aaneengesloten werk.
Hmm,je bent 20 jaar waarvan je de afgelopen 6 jaar in loondienst bent geweest en dan nog overgekwallificeerd? Das wel knap :003: Dus zal werk bijbaantje geweest zijn waarbij je niet boven de € 13.215,83 per jaar mag komen, want anders word je gekort in je studiebeurs (als je die had vanaf je 18e). En dan was het tevens kinderarbeid :079: aangezien je tot je 16e leerplichtig bent.

@Nils: €1200 voor een 15 jarige is wel heel erg veel, overdrijf je niet een beetje :eusa_liar:

BBL opleiding ;)

38 uur per week
1 dag school
3 jaar lang @ autobedrijf + daar nog overige diploma's gehaald (tussendoortjes)

En ja iedereen tegenwoordig met meerdere MBO! diploma's is overgekwalificeerd!

Ik had GEEN studifinanciering omdat ik VEEL meer verdiende als € 750 PM!
en thuiswonend

Ik had maandelijks 1000 euro NETTO!

IK ben in september 18 geworden daarvoor was ik het school al enkele jaren kotsbeu maar ik moest wachten tot ik 18 was om ermee te stoppen.
Nu verjaarde ik 13e september dus was ik een kleine 2 weken thuis na de grote zomervakantie de 14 september (maandag) had ik meteen een vast contract bij een bedrijf.
Ik kreeg meteen een vast contract wegens dat me daar al kende ik deed er al namelijk enkele jaren vakantiejob toen ik nog op school zat dus dat is wel handig^^

Nu verdien ik daar een mooi loon zonder diploma.

,Homie

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Freddy PC'tje voor werk, natuurlijk watergekoeld :) Gallery & Build Logs 1
Freddy Advies gevraagd voor hardware keuze (mobo+CPU+RAM) Werk PC? Hardware & Software 9
D modding als werk? Cases en Modding 6
nicvdv IP adres werk geband :p HighFlow Forum 13
N Mijn build [Werk in uitvoering] Gallery & Build Logs 3
DieHard Wat voor werk doe je ATM? Algemene Discussies 45
HighSpeed^ Japan Aardbeving - Werk van Illuminati Algemene Discussies 21
Wouter Waar werk jij.nl? Algemene Discussies 35
D Watercooling newbie hier en wil even kijken of ik het zo in orde heb Waterkoeling 4
CyrilBerge Computer start opnieuw op tijdens het starten van Valorant! Gaming 3
D Lian Li O11D Distro-Plate Welke versie is het stilst? Waterkoeling 7
Silversurfer [advies nodig] Lucht in het systeem en flowmeter stopt met draaien Advies Waterkoeling Setup 1
Freddy Wim Hof Methode, ken of doe je het? Gezondheid en Sport 1
C hulp nodig bij het plaatsten van buizen Advies Waterkoeling Setup 1
anub1s18 er drijft iets in mijn reservoir en ik kan het niet echt identificeren als should not care of slecht Waterkoeling 2
MrGiorgio Het grote "The Party 18" topic Lan Party 183
Freddy Websites en forum zijn verhuisd naar een nieuwe server, probleempjes? Meldt het hier HighFlow Computer Cooling Shop 11
D het sleeven van niet psu kabels Cases en Modding 1
MrGiorgio Het grote "The Party 17" topic Lan Party 194
Freddy Moeite met het bereiken van jouw Power knop? Alphacool heeft een oplossing :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Hightower Phanteks ledstrip, hoeveel licht geeft het? Cases en Modding 0
MrGiorgio Het grote "The Party 16" topic Lan Party 291
iSP [Vraag/Ervaring gezocht] over het anodiseren van metalen Cases en Modding 0
R Is het mogelijk om een product te "upgraden"? HighFlow Webshop 2
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 15" topic Lan Party 291
E Hoe warm mag het worden? Waterkoeling 4
Bas9466 vraag over tv als monitor weet dat het niet ideaal is uhd of hd Gaming 1
Sw333t Geen bevestiging bij uitschrijven voor het ontvangen van speciale aanbiedingen ed. HighFlow Webshop 0
djghostogb Vraag over PC waterkoeling: is het beter je CPU los van je GPU te doen? Advies Waterkoeling Setup 205
F Welke DDC pompo is het stilste? Waterkoeling 5
O Hoe maak je het makkelijkst een Desk? Cases en Modding 28
MrGiorgio Het grote "plaatsindeling op TP 13"topic Lan Party 16
C is het mogelijk om met deze set (EK-KIT X360 Performance) 2 x amd r9 290x te koelen Waterkoeling 5
Ubbidude Hallo Users van het HighFlow forum Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
MrGiorgio Het grote "HF scoopshot op TP13" topic Lan Party 20
O Het begin is er. Cases en Modding 20
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 13" topic Lan Party 307
A Welke fitting het best gebruiken voor acrylic tube Waterkoeling 5
iSP Het steam bundle topic Gaming 1
Forseti Het grote 'onbeperkt spareribs eten' topic Lan Party 14
Freddy Het grote Bitcoin en Altcoin Topic :) Hardware & Software 206
L Wat te doen als er een lek is en moederbord is verzopen tijdens het leaktesten Waterkoeling 8
MrGiorgio Het grote "plaatsindeling op TP12" topic Lan Party 24
P Is waterkoeling het voor mij waard? Advies Waterkoeling Setup 3
M Het grote "Welke spellen denk je te gaan spelen op The Party 12" topic Lan Party 22
S Welke pomp + top is het beste? Waterkoeling 3
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 12" topic Lan Party 269
P wat kan ik het beste pakken??? Advies Waterkoeling Setup 13
Consigliere Laat ik het ook eens doen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 10
S Het Beest V2.0 Obsidian 900D + SLI 780 Gallery & Build Logs 9

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan