• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Mijn build [Werk in uitvoering]

needenaar25

New member
Hallo allemaal,

Ben nieuw hier op het forum, en wil mijn build met jullie delen.
Heb al redelijk verouderde hardware, maar ik blijf steeds aan het vernieuwen.

Nog te doen lijstje
[ ] Langere stroomkabels voor de schermen, om de kabels door de holle mount te leggen en zo geen kabel te zien bij het bureau, en zodat de kast recht onder het bureau kan komen te staan
[ ] Langere DVI kabels voor bovengenoemde reden
[ ] Tweede GPU
[ ] Andere SSD, voor meer snelheid en meer opslag. (Heb nu een oudje)
[ ] Waterkoeling
[ ] Overklokken @4Ghz+

Deze PC een aantal jaren geleden gekocht voor gamen, maar ondertussen veel componenten vervangen. Nu geen hardcore gamer meer, maar vooral voor school.

Mijn huidige setup:

Case: Fractal Design Define R2 XL
CPU: Intel i7 860 @ 3.7Ghz (socket 1156)
Cooler: Scythe Mugen 2 Rev. B (moet waterkoeling worden)
MoBo: MSI P55-GD65
PSU: Corsair VX550W
GPU: XFX HD Radeon 6970
Ram: GEiL Black Dragon 4x2Gb 1333Mhz kit
Beeldschermen: 2x Iiyama ProLite E2407HDS en 1X Iiyama Prolite E2407HDSD bevestigd aan een 3 scherms mount.(De HDSD uitvoering heeft geen HDMI, verder identiek qua specs en uiterlijk. Alle 3 24 inch)
Speakers: Logitech X-530 op de analoogpoort voor achter de pc. Logitech Z5500 via optisch voor de hele kamer.
Muis: Logitech G9x
Toetsenbord: Logitech G19
Gamepad: Logitech G13


Ik probeer mijn PC erg stil te krijgen. Volledig geruisloos hoeft ook niet, maar geen lawaai.
Daarom heb ik een tijdje geleden deze kast aangeschaft omdat deze volledig bekleed is met loodbitumen. Hetzelfde soort stof wat je ook aan de muur in studio's tegenkomt bijvoorbeeld.

Verder hou ik van EyeFinity gaming en ga ik voor mijn studie als Applicatieontwikkelaar werken met C, C#, C++, Java, PHP, HTML5, CSS3 en ga zo maar door.

Vooral met coderen van bijv HTML, CSS en PHP vind ik een multimonitoropstelling bijzonder fijn werken. 1 Scherm voor bijv. CSS, 1 scherm voor HTML en dan 1 scherm voor het live resultaat. Dit alles doe ik dan met Adobe Dreamweaver.


Foto's komen morgen in beter licht.

Gr
 
Ben ook benieuwt naar foto's

EN als je wil heb van mijn oude game pc

een Xfx HD 6970 met waterblok te veel als je intressen hebt ?

heb alles er nog van lucht koeler/doos en zo ook je stuur maar een pm ;)

Kaart is van 2011 van alternate BE facuur heb ook nog :)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
M Mijn nieuwe build met MORA3 420 ingebouwd in de muur :) Gallery & Build Logs 5
S Mijn nieuwe AMD build + custom wc Gallery & Build Logs 6
Robin Custom Corsair Hydro X build voor mijn corsair crystal 680x Waterkoeling 0
S Mijn eerste Waterkoeling build ever Gallery & Build Logs 0
M Lek gehad in mijn build Waterkoeling 4
D Feedback gevraagd op mijn loop en build Advies Waterkoeling Setup 9
K Mijn allereerste build "the wooden build" Gallery & Build Logs 10
G vraag om help met mijn case build. Cases en Modding 8
B Mijn eerste waterkoeling build, alle advies zeer gewaardeerd. Advies Waterkoeling Setup 4
4 help mijn eerste wc build!! Advies Waterkoeling Setup 15
sireentje start van mijn eerste build Gallery & Build Logs 51
H Mijn eerste build, ben ik op de goede weg? Waterkoeling 0
D Kan ik dit gebruiken in mijn loop? Waterkoeling 1
G Koeling van mijn tv meubel Overige Koeling 4
YesonSK Welk GPU Block past op mijn videokaart? Waterkoeling 1
R Bevestiging van mijn pomp/reservoir combo Waterkoeling 2
R Ik ben op zoek naar de beste koeling voor mijn CPU Waterkoeling 1
C Een waterkoeling loop maken in mijn pc ? Waterkoeling 5
P In welk forumonderdeel plaats ik mijn Winkelwagen? HighFlow Forum 1
Robin Ik zoek advies voor mijn systeem Advies Waterkoeling Setup 1
S Mijn computer water gekoeld maken(CPU/ GPU,Waterblock) Advies Waterkoeling Setup 5
B De juiste bochten en aftappunt die passen bij mijn fittingen en hardtubes Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
C Te weinig Flow met mijn EK pomp? Waterkoeling 8
HighFlow Welk waterblok past op mijn GPU / Videokaart? Compatibiliteitslijst Advies Waterkoeling Setup 0
R Mijn trouwe i7 vervangen Verkocht 2
Bokeh Bokeh - Ben - mijn monster PC project met RGB Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
MrGiorgio Corona ver van mijn bed show? Nieuws en Sport 55
anub1s18 er drijft iets in mijn reservoir en ik kan het niet echt identificeren als should not care of slecht Waterkoeling 2
Freddy Mijn mini arcade zolder / game room Overige Builds 9
P Water koeling voor mijn Radeon VII grafische kaart 100% beginner hier sorry;) Advies Waterkoeling Setup 4
P Welke spullen heb ik nodig om mijn nieuwe watergekoelde video kaart te installeren Advies Waterkoeling Setup 3
T Hoeveel maakt waterkoeling verschil in mijn situatie? Advies Waterkoeling Setup 3
M Advies voor mijn eerste waterkoeling, voor mijn game pc Advies Waterkoeling Setup 6
T mijn eerste custom waterkoeling Waterkoeling 2
K vlotte afhandeling van mijn eerste bestelling (maar bijgevolg dus zeker niet laatste) HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
L Mijn eerste custom loop! RX Vega 64 - input gevraagd Advies Waterkoeling Setup 80
D Advies voor mijn eerste loop. Advies Waterkoeling Setup 2
P mijn eerste set waterkoeling advies nodig Advies Waterkoeling Setup 6
Madbull Mijn eerste bestelling. HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
D Mijn eerste hard pipe water loop en ik heb wat vragen. Waterkoeling 4
D Mijn videokaarten waterkoelen Waterkoeling 2
P Op zoek naar begeleiding voor mijn eerste custom watercooling‏ Advies Waterkoeling Setup 1
J overclocking mijn 5930k help? Overclocking 11
Bas9466 Mijn ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 3
Bas9466 Ben opzoek naar een product voor mijn Core x9 fan controller card met usb aansluitin Problemen & Oplossingen 9
W fancontroller voor mijn waterkoeling Waterkoeling 5
D Hey even mijn ervaringen delen en pics van mijn nieuwe pc Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
FactoryDefaults Advies voor mijn waterkoeling setup Advies Waterkoeling Setup 65
wambamnl wambam aka roderick Mijn pc heeft nog niet echt een naam :) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
arwin74 tja advies vraagje van mijn dan maar is Hardware & Software 11

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan