Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hallo,
Ik zoek een virrus scanner die op w7 werkt.
Ik zit aan een van deze te denken.
-kaspersky
-comodo
-avast
Welke is volgens jullie het best? Of weten jullie nog een andere goeie?
Het mag best wat kosten.
gr Emiel
Ik ben en een beetje aan het proberen om het hele jaar trail versies te gaan gebruiken. Bij de nieuwe versie komen er weer nieuwe trail versies.
Ik heb momenteel de trail versie van bitdefender erop staan. Werkt prima, ziet er goed uit en heb er verder geen omkijken naar.
Ik was deze trailrun begonnen met die van Kaspersky; ook prima, goed geen omkijken naar. (meer vraag ik eigenlijk niet van die dingen) daarna Norton....die lag er na een dag al af. Zonder me te vragen verwijderde deze Altbinz, m'n downloadproggie.
Na Norton heb ik G-Data erop gezet. Die scant denk ik erg grondig, want hij vond dingen die Norton en Kaspersky daarvoor hadden laten liggen. Kan natuurlijk ook zijn dat het onschuldige dingen zijn en G-Data ze alleen maar als virus aangeeft om te scoren.
Maar grote nadeel van G-Data vond ik dat het internet er trager van werd. Alle afbeeldingen gingen keer op keer weer door de scan. Daardoor heeft G-Data de trail periode ook niet overleeft.
Maar bitdefender bevalt me erg goed. Zit een registry cleaner op nog wat van die systeemonderhoud tooltjes. ook wel handig.
Avira antivirus is als een van de beste getest, ik draai deze ook al een tijdje en bevalt me prima.
Ik heb er zelfs voor betaald
Er is een gratis versie trouwens.