Goede dag,
Ik heb zojuist een bestelling gemaakt voor een kant en klaare set aangezien alles appart bestellen aanzienlijk duurder was en uit ervaring van anderen konden ze mij het besten aanraden en dan in de toekomst gewoon langzaam aan upgraden/vervangen.
Als beginner weet ik uiteraard weinig van deze soorten kits af en moet ik uiteraard ervaaring opdoen dus hier bij ook me eerste kit die ik heb besteld.
Wat ik heb besteld staat in deze PDF.
Zelf heb ik de kast HAF 930 of 920 (Nieuwe versie is hier te vinden)
Het volgende wat ik graag zou willen weten zal ik voor jullie lees gemak ff in een simpel lijstje doen in plaats van een heel verhaal.
Vragen:
-Aangezien die water 'reservoir' erg klein is hoeveel liter vocht moet er in die kit?
-Hoe kan je hem op de beste manier in elkaar zetten (direct in de kast of eerst buiten de kast?)
-Waar moet ik om denken (gereedschap, werkruimte) om hem in elkaar te zetten?
-Wat voor advies hebben jullie over die kit & eventueele opmerkingen...
Update:
Het volgende wil ik er bij bestellen voor wat extra power:
EK-CoolStream RAD XT 120
Yate Loon 120MM D12SL-12 Clear+Blue LED 1350RPM
Alleen voor die water blok heb ik nog van die Koolance Schroeffitting er bij nodig, alleen kan niet vinden welke ik er voor nodig heb iemand een idee?
Groetjes,
Companion
Ik heb zojuist een bestelling gemaakt voor een kant en klaare set aangezien alles appart bestellen aanzienlijk duurder was en uit ervaring van anderen konden ze mij het besten aanraden en dan in de toekomst gewoon langzaam aan upgraden/vervangen.
Als beginner weet ik uiteraard weinig van deze soorten kits af en moet ik uiteraard ervaaring opdoen dus hier bij ook me eerste kit die ik heb besteld.
Wat ik heb besteld staat in deze PDF.
Zelf heb ik de kast HAF 930 of 920 (Nieuwe versie is hier te vinden)
Het volgende wat ik graag zou willen weten zal ik voor jullie lees gemak ff in een simpel lijstje doen in plaats van een heel verhaal.
Vragen:
-Aangezien die water 'reservoir' erg klein is hoeveel liter vocht moet er in die kit?
-Hoe kan je hem op de beste manier in elkaar zetten (direct in de kast of eerst buiten de kast?)
-Waar moet ik om denken (gereedschap, werkruimte) om hem in elkaar te zetten?
-Wat voor advies hebben jullie over die kit & eventueele opmerkingen...
Update:
Het volgende wil ik er bij bestellen voor wat extra power:
EK-CoolStream RAD XT 120
Yate Loon 120MM D12SL-12 Clear+Blue LED 1350RPM
Alleen voor die water blok heb ik nog van die Koolance Schroeffitting er bij nodig, alleen kan niet vinden welke ik er voor nodig heb iemand een idee?
Groetjes,
Companion
Laatst bewerkt: