• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Wat is je hobby en welke zou je wil je nog wel willen hebben?

Mijn hobby atm is gamen, ik ga na mijn vakantie sparen voor een auto (VW Scirocco 1) en een setje golfclubs, wil namelijk gaan golfen. Dat is namelijk echt iets voor mij, gruwelijk vet + niet belastend voor mijn enkel :3.
 
Ik heb een treinbaan op zolder, verzamel postzegels en sigarenbandjes. Wat ik nog graag zou willen doen is figuurknippen en boetseren.

Dan is kantklossen en vinger punniken ook wel wat voor jou:

Punniken.jpg
 
Wat ik dagelijks doe is achter me pc zitten en gamen met paar vrienden.

Hobby's zijn modelauto crossen. Pas geleden een 1 op 8 nitro modelauto gekocht.
En mijn auto fixen en tunen zodat ik naar meetings kan. Blok is crappy op dit moment. Hopelijk volgende maand fixen.
En elke dinsdag en donderdag de fitness hal in :)
 
hmmm mijn hobby`s zijn: knutselen aan me pc, audio (en dan vooral autoaudio inbouwen etc.) paintballen, vrijwillige brandweer, rc modellen, skaten, mountainbiken, gamen, met vrienden chillen ;) , en in het verleden heb ik ook aan balroomdansen gedaan,

en wat ik wel zou willen doen is parachute springen of duiken maarja ik heb al genoeg hobby`s zo ;)

grtzzz pLaSmA
 
dat zou ik dus nooit doen. lijkt mij gewoon helemaal niks en het blijft je je leven lang achtervolgen. (imo)

edit: bericht was gericht op sir serial :)

ik reageerde eigenlijk op Mao die aan wwwicked vroeg wat tie ooit nog zou willen lol..ik zie het al voor me hoor je hem in die film continu WWWICKEDDD WWWICKEDDD hahaha
 
Tja ik doe al jaren aan hardlopen sinds kort ook aan parkour ( misschien ken je het als freerunnen), en ofcourse aan gamen :p
Casemodding lijkt me erg vet om te doen maar dat laat mijn 15-jarige Albert Heijn budget niet toe xD
 
Ik ben ook van plan om een dj setje te kopen, een simpele om mee te beginnen. Ik wil namelijk erg graag hardstyle dj worden, ik weet dat het niet zomaar lukt, maar kan het proberen.
 
Hobby's dus dingen waar je zomaar eigenlijk onnodig veel geld instopt en altijd maar een reden moet verklaren aan vrouwlief.

dus buiten de pc om Voetbal spelen en kijken ook wedstrijden bezoeken.
Sloeproeien 9 jaar gedaan nu ben ik stuurman door blessure
[video=google;-4451852580927695199]http://video.google.com/videoplay?docid=-4451852580927695199[/video]

Darten met biertjes drinken.
Zoon
Telfoons en andere gadgets

Opgegeven hobby's
Audio auto en huiskamer
Brommerds tunen motorisch en uiterlijk
Heb dan ook maar
4 rapido's 100km/uur, 2 citta's 95km/uur, +- 20 Kimco dj's 110km/uur,
1 Malagutti Phantom ducatti alles mallossie team cross 130 km/uur 24mm de'll o'rto
1 Gilera DNA 45/km/uur enigste scooter die ik dus total loss heb gereden.
1 Aprillia Rs 50 Metrakit Pro Race 64cc cilinder & krukas, uitlaat beide getuned 32mm vlakschuif, 7versnellingsbak, binnenrotor, Ram air box, Uiterlijk > was een haga uitvoering de rode dus eerst een witte paint job met rossi mugello stickerset en daarna de Marco Melandri spiderman paintjob en stickers. bandjes Bridgestone Battlax BT45 110 voor en 135 achter resultaat op km teller auto 165 km/uur

Deze RS heeft me desdanig veel doekoes gekost dat ik besloot om er mee te stoppen.
 
1 Aprillia Rs 50 Metrakit Pro Race 64cc cilinder & krukas, uitlaat beide getuned 32mm vlakschuif, 7versnellingsbak, binnenrotor, Ram air box, Uiterlijk > was een haga uitvoering de rode dus eerst een witte paint job met rossi mugello stickerset en daarna de Marco Melandri spiderman paintjob en stickers. bandjes Bridgestone Battlax BT45 110 voor en 135 achter resultaat op km teller auto 165 km/uur

dus! ...ons brommertje loopt precies 20km/uur, fietsers vinden het altijd grappig om iets harder te gaan fietsen zodat ze me inhalen! :D
 
1 Aprillia Rs 50 Metrakit Pro Race 64cc cilinder & krukas, uitlaat beide getuned 32mm vlakschuif, 7versnellingsbak, binnenrotor, Ram air box, Uiterlijk > was een haga uitvoering de rode dus eerst een witte paint job met rossi mugello stickerset en daarna de Marco Melandri spiderman paintjob en stickers. bandjes Bridgestone Battlax BT45 110 voor en 135 achter resultaat op km teller auto 165 km/uur

dus! ...ons brommertje loopt precies 20km/uur, fietsers vinden het altijd grappig om iets harder te gaan fietsen zodat ze me inhalen! :D

Tja je kunt een solex nou niet echt vergelijken met een RS 50 die krengen horen +100 te rijden.
Kolere in Nederland worden deze brommers zo geknepen dat je eerst minimaal 500 euro moet uitgeven om harder te kunnen origineel 11.4mm carberateur met net zo groot spruitstuk en een uitlaat die alles tegen houdt.
Maar als het eenmaal loopt is het geweldig
 
Naast de pc vind ik mountAinbiken , zeilen, vloggen , video editten (kan ik niet goed maar word steeds beter), gamen, kratradios en een beetje rommelen met printplaten ledjes en dat soort dingetjes erg leuk :)
 
Naast PC's, gaming, films heb ik sindskort een hele grote hobby erbij --> RC Big Scale (1:6) off-road auto's :p

Heb je er eindelijk een gekocht man!?

Ben de mijne al een tijd kwijt. Aan de ene kant mis ik het best wel. Heb alleen de serpent 1:8 nog staan.

RC is tot nu toe nog verleden tijd, wellicht pak ik het ooit weer op. Truckpulling heb ik gedaan, computer is aardig aan het afzakken gezien ik veel meer naar buiten wil. Niet dat dat altijd lukt omdat ik dan buiten geen zak te doen heb mara goed...

Grote hobby van mij op het moment is mijn auto, en deze hobby wil ik uitbreiden naar ciruit rijden / driften of beide. De ring staat o.a. nog op het verlanglijstje.

Ben afgelopen jaar voor het eerst op wintersport geweest, snowboarden, en dat beviel dusdanig goed dat ik dat wss ook vaker ga doen :p


ps..

Zijn er wel een hoop die ook wat met techniek hebben lol
 
Heb je er eindelijk een gekocht man!?

Gast, het is een uit de hand gelopen hobby aan het worden!!! :p
Had paar maanden geleden een Conrad nitro wagen (1:10) gekocht, die was snel kapot.
Toen ben ik gegaan voor een FG Baja 4WD (1:6), welke nu vele upgrades verder zijn.
En nu staat een Elcon Cleon MMX op het lijstje, misschien na de zomer, dan kan ik wedstrijdjes mee pakken :p


--- edit ---

Hier mijn laatste upgrades aan de FG Baja:

Hoesje erom heen en alu steunen:
2crtw6u.jpg


Nieuwe aandrijfplaat, met alu tandwielen en remklauw:
dew908.jpg


28ixpx5.jpg



In elkaar:

21kayw6.jpg




K&N filter opgezet, met prefilter en een stofhoes:

2s81xqg.jpg




Overzicht shot met even de onroad wielen erop, lijkt net een Mario Kart xD

244sm0j.jpg
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
W Twijfels over koelcapaciteit radiator, wat zouden jullie doen? Waterkoeling 6
D Watercooling newbie met wat vraagjes voor een 3080 en Ryzen 3600 Waterkoeling 13
iSP Kast(delen) op maat laten maken, wat en waar? Cases en Modding 3
M Wat past in een Meshify 2 XL Waterkoeling 4
Bl4ckj4ck666 Cable management, zelf kabels maken, wat heb ik nodig Cases en Modding 16
mixedup wat zouden deze spullen nog waard zijn Wat is dit nog waard? 2
P Wat is beter: 4k TV op HDMI of 4k Monitor op DP? Hardware & Software 3
Das Experiment De Overheid, wat vind je ervan? Algemene Discussies 29
anub1s18 wat heb je nodig voor een interne usb kabel te maken? Cases en Modding 2
D Zelf cable sleeven en nog wat andere kleine vragen Cases en Modding 1
I 1e keer Waterkoeling, maar wat zijn de beste/handigste onderdelen??? Advies Waterkoeling Setup 2
Havvie Koeling wat voelt als een warm bad HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
N Eerste waterkoeling set gekocht maar wat heb ik nog meer nodig? Waterkoeling 4
R wat voor mount voor d5 pomp/ res combo Advies Waterkoeling Setup 1
R Wat vragen van een beginner Waterkoeling 3
D Als beginner heb ik een vraagje over wat ik moet kopen Advies Waterkoeling Setup 8
B Wat heb ik nodig voor een simpele drain port Waterkoeling 4
D Mijn eerste hard pipe water loop en ik heb wat vragen. Waterkoeling 4
Freddy MTN Spuitbussen/lak alle kleuren, voor ieder wat wils :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
M Uitgekeken op huidige build,wat nu? Waterkoeling 4
M Phobya Xtreme 200 - 85mm V.2 - Full Copper met wat accessoires HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
D nieuwe pc? wat denken jullie ervan? Hardware & Software 7
Stephan---pro Windows 7 naar fabrieks instellingen wat nu ? Algemene Discussies 8
arwin74 TP13 misschien wat vroeg maar....... Lan Party 40
E wat te doen met waterschade aan hout? Algemene Discussies 2
Hightower wat vinden jullie van de nieuwe call of duty advanced warfare Gaming 7
mixedup [CLOSED] wat is de waarde van dit Gesloten 3
L Wat te doen als er een lek is en moederbord is verzopen tijdens het leaktesten Waterkoeling 8
MauriceDW Tja wat zal ik eens zeggen :P Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
DieHard Wat heb jij zojuist veranderd aan je pc? Algemene Discussies 2
P wat kan ik het beste pakken??? Advies Waterkoeling Setup 13
N Graag wat hulp met dimensioneren van waterkoel capaciteit Advies Waterkoeling Setup 2
P [CLOSED]Wat is deze behuizing nog waard? Gesloten 1
P [CLOSED]Wat is dit nog waard: TP-Link TL-WA801ND Gesloten 1
V Wat voor videokaart kan ik het beste aanschaffen voor 4 monitoren ? Hardware & Software 0
arwin74 [CLOSED]tja wat is dit nog waard Gesloten 1
Killerbee [CLOSED] Wat is dit nog waard? Gesloten 3
mixedup [CLOSED]wat is dit nog waard Gesloten 4
H [CLOSED]Wat spul dat hier ongebruikt ligt Gesloten 4
DieHard [CLOSED] Wat is dit nog waard? Gesloten 8
H [CLOSED] Wat ik nog hier rondslingeren heb Gesloten 1
AzzKickr Wat voor water blocks heb ik op de kop getikt ? Waterkoeling 3
Stephan---pro wat kan ik nog krijgen voor mijn corsair 800D case + extra`s?? Algemene Discussies 2
canonchiel [CLOSED] Wat is dit nog waard EK-CoolStream RAD XTX 360 Gesloten 12
H crime wat een DOOS vandaag in de brievenbus HighFlow Product Reviews 0
F Waterkoeling maar hoe en wat? Advies Waterkoeling Setup 1
MrGiorgio Wat schaft de pot * de kerst editie* Algemene Discussies 16
E Xigmatek Asgard 381 en wat andere zaken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
R Waterkoeling videokaart wat kopen? Waterkoeling 1
Dustyrick [IN-ACTIVE] Oudere grafische kaart en wat klein spul. Verkocht 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan