Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Bovenin kan je een 240mm of een 360mm kwijt.
Achter bij de 140mm fan zou je een 140mm rad kwijt kunnen. ( zou niet groter gaan, anders kom je al moeilijk bij je kabels)
In het linkerzijpaneel kan je 2x 240mm kwijt, alleen niet echt ideaal als je je kast wil openen.
Onderin kan alleen een 120mm kwijt als je de voeding ook onderin hebt zitten. Maar als je de HDD drive cage aanpast zou je een 240mm erin kwijt kunnen.
Maar je moet ze natuurlijk wel heel erg mooi vinden en heel erg graag willen hebben voordat je een MM kast hier naar toe laat brengen. Het is wel een dure bezigheid met die taxen erbij.
TJ07 is imo nog altijd de mooiste en op de MM na de meest wk inbouw vriendelijkste kasten die er is. Zou een hele goeie keuze zijn.
ja die mountainmods zijn zeer functioneel en waarschijnlijk van zeer hoge kwaliteit maar t oog wil ook wat en dat zijn niet die fangrills dat vind ik juist t lelijkste eraan
ik moet zeggen dat de kast in de post van coolfris er wel heel mooi uitziet, persoonlijk ben ik ook heel blij met de Cosmos S met een 360 rad in de bovenkant
Ziet er best leuk uit deze kast
Dacht dat ik een big tower chieftec had, maar bij mij past er geen 360 Rad in merkte ik vandaag :eusa_doh:, dus nu rustig om me heen kijken voor wat leuks.
Wat ik me afvraag bij plaatje hierboven... hoe bevestig je je HD's ?
Ziet er best leuk uit deze kast
Dacht dat ik een big tower chieftec had, maar bij mij past er geen 360 Rad in merkte ik vandaag :eusa_doh:, dus nu rustig om me heen kijken voor wat leuks.
Wat ik me afvraag bij plaatje hierboven... hoe bevestig je je HD's ?
Hoe kan dat nou? Is die Pinnacle 24 - CYO dus echt zo groot!!
Dan kloppen die afmeting toch niet? Er staat Dimensions - 24x24x9 inches.
Dat is 61 cm x 61cm x 22.9 cm en mijn Lian-Li PC-A70B is 59cm x 59,5cm x 22cm.
Bij mijn MM ascention kreeg ik er zelfs twee setjes bij. Ik denk dat ze er bij die pinnacle ook wel bij zitten. Lijkt me zelfs dat ze er met het ontwerp van de pinnacle al rekening gehouden hebben met deze manier van hd bevestiging om zo meer ruimte voor radiators te creëren en de kast evengoed redelijk klein te houden.
HIER kan je het lijstje vinden met de hardware die je bij je MM kast krijgt (let op je krijgt dus standaart er GEEN baycovvers bij ofwel dat je die los moet bijbestellen vergis je hier niet in)