88Gamer88
The Black Mozart Restyle
Beste forum leden,
Ik ben effe opzoek naar mensen die gelijkwaardige gebeurtenis hebben mee gemaakt.
En miss een oorzaak weten.
Mijn voeding is overleden tijdens het uitstaan van de Computer.
De PC netjes afgesloten en 6 uur later wilde ik hem weer opstarten maar gebeurde niks.
Toen viel me op dat de controller leds uitwaren in me systeem en er geen voltage door liep.
Na de voeding getest te hebben, bleek dat de voeding was overleden terwijl de PC uit stond.
Betreft hier om een Corsair HX750W -/+ 4 jaar in gebruik geweest.
De stekkerdoos waar de voeding inzat met rode zekeringslampje stond gewoon nog aan.
Misschien is de voeding gewoon stuk gegaan omdat hij z'n beste tijd heeft gehad.
Of misschien kan het een andere oorzaak hebben.
Ben ieder geval benieuwd of er mensen zijn met een gelijkwaardige ervaring.
(Heb nog even aan de voeding geroken maar kan zelf niks verdachts er aan ruiken)
Ik ben effe opzoek naar mensen die gelijkwaardige gebeurtenis hebben mee gemaakt.
En miss een oorzaak weten.
Mijn voeding is overleden tijdens het uitstaan van de Computer.
De PC netjes afgesloten en 6 uur later wilde ik hem weer opstarten maar gebeurde niks.
Toen viel me op dat de controller leds uitwaren in me systeem en er geen voltage door liep.
Na de voeding getest te hebben, bleek dat de voeding was overleden terwijl de PC uit stond.
Betreft hier om een Corsair HX750W -/+ 4 jaar in gebruik geweest.
De stekkerdoos waar de voeding inzat met rode zekeringslampje stond gewoon nog aan.
Misschien is de voeding gewoon stuk gegaan omdat hij z'n beste tijd heeft gehad.
Of misschien kan het een andere oorzaak hebben.
Ben ieder geval benieuwd of er mensen zijn met een gelijkwaardige ervaring.
(Heb nog even aan de voeding geroken maar kan zelf niks verdachts er aan ruiken)