• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Moeite sleeven voeding

mousey92

New member
Hey allemaal,

ik wilde mijn kabels van mijn voeding zelf gaan sleeven, en heb daarom Paracord gekocht, samen met een tooltje om de pinnetjes uit de connectors te halen. Dit pinnetje was niet echt van geweldige kwaliteit en brak al snel. Daarna vond ik op google dat het ook prima mogelijk is de pinnetjes te verwijderen met een nietje. Dit heb ik geprobeerd, maar ik kreeg het nietje niet aan beide kanten van de pin ertussen.
Daarna heb ik hier op Highflow een duurder setje gekocht om de pinnetjes te verwijderen, maar hier precies hetzelfde probleem.
Ik ben de kabels van een Be Quiet! PowerZone 750 watt aan het proberen, maar dit gaat me dus niet goed af. Heeft iemand anders wel eens problemen met specifieke voedingen? Mis ik een trucje om het makkelijk te maken? Andere tips die kunnen helpen?
 
Hey allemaal,

ik wilde mijn kabels van mijn voeding zelf gaan sleeven, en heb daarom Paracord gekocht, samen met een tooltje om de pinnetjes uit de connectors te halen. Dit pinnetje was niet echt van geweldige kwaliteit en brak al snel. Daarna vond ik op google dat het ook prima mogelijk is de pinnetjes te verwijderen met een nietje. Dit heb ik geprobeerd, maar ik kreeg het nietje niet aan beide kanten van de pin ertussen.
Daarna heb ik hier op Highflow een duurder setje gekocht om de pinnetjes te verwijderen, maar hier precies hetzelfde probleem.
Ik ben de kabels van een Be Quiet! PowerZone 750 watt aan het proberen, maar dit gaat me dus niet goed af. Heeft iemand anders wel eens problemen met specifieke voedingen? Mis ik een trucje om het makkelijk te maken? Andere tips die kunnen helpen?

Wat ik wel eens doe als de 'vleugeltjes' dicht tegen de zijkant aan zitten dat ik twee kleine knopspeltjes pak en dan op elk vleugeltje één zet. Dat werkt bij mij vaak goed.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Freddy Moeite met het bereiken van jouw Power knop? Alphacool heeft een oplossing :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Red Falcon SATA data kabel sleeven Cases en Modding 5
D Zelf cable sleeven en nog wat andere kleine vragen Cases en Modding 1
D het sleeven van niet psu kabels Cases en Modding 1
tijgervarken [Dienst] Sleeven Te Huur 16
M Eerste keer sleeven Cases en Modding 7
S Zelf kabels sleeven Handleidingen en Installatie Tips 13
J Kabels sleeven met paracord Cases en Modding 5
P SATA Data Kabels Sleeven. Cases en Modding 8
A kabels sleeven Cases en Modding 18
H [GESLOTEN] Kabels sleeven / cable sleeving aangeboden voor vieding en overige Verkocht 20
Ianovski Op zoek naar iemand die een voeding wilt sleeven Cases en Modding 2
B kabels sleeven Cases en Modding 4
N [Tutorial] Kabels sleeven Cases en Modding 9
T1mmy Nieuwe kabels om voeding te sleeven? Cases en Modding 6
K PC start niet meer op na sleeven, gaat kort aan maar direct weer uit. Help!! Hardware & Software 8
N Sleeven. Cases en Modding 14
R 3-pin fan kabel sleeven. Cases en Modding 10
S Swiftech MCP655, hoe zaten de kabels van molex stekker? (losgehaald ivm sleeven) Waterkoeling 2
S Voeding sleeven Cases en Modding 4
ShockRaver XFI kabel naar frontpanel sleeven???? Cases en Modding 6
S 24 pin PSU kabel sleeven voor dummies. Cases en Modding 71
D Aansluiten op 12v voeding Overige Koeling 3
Bl4ckj4ck666 Nieuwe videokaart, RTX 3090 FE, heb ik een nieuwe voeding nodig? Hardware & Software 5
LoyalFoxx Advies betreft voeding Hardware & Software 4
P Aansluiten 2x8 en 1x6 pin ( videokaart ) naar voeding Handleidingen en Installatie Tips 1
vincent 1U voeding HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Sanders [VERKOCHT] Corsair AX1200 voeding Verkocht 3
88Gamer88 Voeding kapot gegaan, terwijl PC uit stond. Hardware & Software 5
D beste voeding voor gtx 770 sli Handleidingen en Installatie Tips 4
melchiortheijs [gezocht] 100% modulaire voeding (atx mag wel vast zijn)minimaal 650watt Gevonden 0
stefan787 modulaire voeding kabel vraagje Hardware & Software 4
stefan787 100% modulaire voeding Gevonden 2
k.3nny [Gezocht]100% modulaire voeding[CHEAPOOOOOO] Gevonden 5
Sw333t [Gezocht] Silverstone Fortress FT03-MINI Zilver (liefst inclusief passende voeding) Gevonden 0
Stephan---pro HELP !!! 24pin voeding kabel. Cases en Modding 6
L Welke voeding? Problemen & Oplossingen 3
P Nieuwe voeding advies gevraagd. Problemen & Oplossingen 4
M Transparante voeding Cases en Modding 9
k.3nny [VERKOCHT] LianLi PC-7HX Casemod INCL voeding + more Verkocht 11
Sw333t Voeding verlengkabel, voor montage van de voeding aan de voorzijde. Cases en Modding 18
cederieck [REFUSED!] waterkoeling onderdelen hdd voeding fan's Verkocht 6
J Voeding Pci E aansluiting 6+2 pins Hardware & Software 2
sir serial PC start (soms) niet meer op, voeding defect? Raar probleem :S Problemen & Oplossingen 7
Y Ledjes aansluiten op voeding (moederbord?) Cases en Modding 3
Stephan---pro [CANCELLED] Alienware aurora case incl 875watt voeding ruilen Gevonden 1
M voeding Electronica 0
Sw333t [VERKOCHT] ASKTech ALTO NT-TX1000 + 200W voeding Verkocht 6
l3p [VERKOCHT] ASKTech ALTO NT-TX1000 + 200W voeding Verkocht 11
T vervangende voeding voor leaktest. Waterkoeling 6

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan