Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dat klopt natuurlijk maar ik kan ook goed begrijpen dat het eerst geprobeerd wordt.
Daarbij kost dit proberen niet heel erg veel en is denk ik wel juist leerzaam
Maar is een D5 niet een beetje overkill voor mijn systeem met z'n 1200 l/h? Daarbij lijkt het erop dat de DDC-1Plus wat meer druk kan leveren (opvoergoogte van 4,7 m t.o.v. 3,1 bij de D5).
gaat om de druk die de pomp kan leveren, op die manier heb je een pomp waar je rustig 2-3 gpu`s en chipsets mee kan koelen met meerdere rads voordat je genoodzaakt bent om dual loop te nemen (qua flow restricties en niet omdat het mooier staat )
Yep... ik hoor helemaal niet... alleen als ik em op 24V laat lopen begint hij een beetje te zoemen... maar dat was alleen maar om te testen... flow werd wel bijna 2x zo hoog...
ook past op een Alphacool / Cape Coolplex/ Magicool reservoir (volgens mij zijn de Cooplex en Magicool reservoirs identiek)?
Heb nu een Coolplex reservoir, maar die onderkant is niet echt praktisch en doordat er een doorvoerbuisje naar boven zit ook niet echt relaxed met bijvullen.