Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hahaha zo erg is Arwin niet. Hij spreekt ook geen plat Grunnings.
Maar je moet er wel tegen kunnen om de lange reis naast Arwin te zitten, want het is een aardige trip heen en een aardige trip terug.
(En sinds wanneer ligt Coevorden in het noorden?)
Zoals Freddy al zegt: het duurt nog even, dus je hebt genoeg tijd om voorbereidingen te treffen om te kunnen gaan.
Tijd zat om:
-ervoor te zorgen dat je vrij bent dat weekend
-je build af te krijgen
-het thuisfront voor te bereiden dat je dat weekend pas op paasmaandag eieren komt zoeken
Komend jaar gaan we er weer een ouderwets gezellig weekend van maken.
Ik heb zojuist Jeroen van TP gesproken, mijn Desk krijgt een plekje.
Dus nu moet ik even een bus(je) regelen met een laadklep, anders krijg ik dat ding niet mee
Casemodcompo en prijzensponsoring van HighFlow is uiteraard ook weer aanwezig.
Je kan dus ook alvast jouw casemod voorbereiden om mee te doen op TP13!
Wat ga je missen? Het vieren van je verjaardag of TP13?
We kunnen op TP13 ook je verjaardag vieren :112:
Ik denk dat het niet vaak voor komt dat je op een podium staat en dat 1000 man " Lang zal ze leven" voor je zingen.
Waar ligt het anders? In het zuiden? Drenthe behoort toch nog steeds bij de Noordelijke provincies
Ik probeer een maat mee te krijgen naar de TP 13, die is niet vies van een LANnetje . Nu nog de vrouw zo gek zien te krijgen hahaha.....Misschien moet ik dan toch maar met haar naar dat concert waar ik niet mee heen wil hahaha