Ik ben met mijn eerste wc-build bezig. Alles in elkaar gezet en geen lekkages gehad.:003:
Op de Swiftech MCp350 is een XSPC Laing DDC Acrylic Reservoir gemonteerd.
Nu is mijn loop volledig ontlucht. En heeft zeker nog 6 uur aan één stuk gedraaid.
De pomp maakt een wel irritant zoemend geluid die niet als fluisterstil kan worden genoemd. Aangezien deze als stil wordt betitteld. Mijn huidig systeem op luchtkoeling is stiller. Pomp staat op de bijgeleverde pad.
Hier een foto van de loop.
Pomp -> Radiator -> CPU-Block -> Top reservoir -> pomp
Hier een video van het geluid.
Ik heb op Hardware.info een stukje gelezen dat het aan de rotor kan liggen. Op het oog lijkt me deze gewoon recht. Is dat zo of kan het nog ergens aan liggen. Dit voordat ik de loop laat leeglopen.
Alvast bedankt.
Op de Swiftech MCp350 is een XSPC Laing DDC Acrylic Reservoir gemonteerd.
Nu is mijn loop volledig ontlucht. En heeft zeker nog 6 uur aan één stuk gedraaid.
De pomp maakt een wel irritant zoemend geluid die niet als fluisterstil kan worden genoemd. Aangezien deze als stil wordt betitteld. Mijn huidig systeem op luchtkoeling is stiller. Pomp staat op de bijgeleverde pad.
Hier een foto van de loop.
Pomp -> Radiator -> CPU-Block -> Top reservoir -> pomp
Hier een video van het geluid.
Ik heb op Hardware.info een stukje gelezen dat het aan de rotor kan liggen. Op het oog lijkt me deze gewoon recht. Is dat zo of kan het nog ergens aan liggen. Dit voordat ik de loop laat leeglopen.
Alvast bedankt.