Beste HighFlower's (,:.D,
Ik ben zeer tevreden met mijn swiftech h220 all-in-one cpu cooler.
Nu wil er graag mijn videokaart ook watergekoeld hebben.
Op een aantal filmpjes op youtube geven ze hier uitleg over hoe je dit kunt doen.
Nu heb ik nog nooit een slang of bijvoorbeeld koelvloeistof vervangen.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het maken van de juiste keuze.
Mijn CPU: Intel Core i5 3570k
Mijn GPU: EVGA GTX 670 FTW SIG2
Dit is het lijstje dat ik heb samengesteld:
GPU Block: 1x EK-FC680 GTX - Acetal CSQ - EK-FC680 GTX - Acetal CSQ
Fittingen: 2x 10MM (3/8 ID - 5/8 OD) Feser Schroeffitting - G1/4 - 10MM (3/8 ID - 5/8 OD) Feser Schroeffitting - G1/4
Koelvloeistof: 1x Feser One Cooling Fluid - PURE / NO UV - Clear - Feser One Cooling Fluid - PURE / NO UV - Clear
Slangen: 1 of 2 meter Primochill PrimoFlex Advanced LRT 3/8" ID - 5/8" OD (10-16mm) Tubing : Brilliant Blue / UV Blue - Primochill PrimoFlex Advanced LRT 3/8" ID - 5/8" OD (10-16mm) Tubing : Brilliant Blue / UV Blue |Specialtech UK Water Cooling Shop (Wanneer HighFlow deze kan leveren bestel ik ze uiteraard via HighFlow!)
Nu zijn mijn vragen aan jullie:
- Heb ik wat er in dit lijstje staat voldoende om een CPU en GPU te koelen met de Swiftech H220?
- Wanneer ik wil dat de slang een soort van 'glow' effect heeft welke uv kleur koelvloeistof zou ik dan het beste kunnen nemen?
Hoop dat ik zo voldoende informatie heb gegeven.
Groeten Peter-Jan (PhoeniX)
Ik ben zeer tevreden met mijn swiftech h220 all-in-one cpu cooler.
Nu wil er graag mijn videokaart ook watergekoeld hebben.
Op een aantal filmpjes op youtube geven ze hier uitleg over hoe je dit kunt doen.
Nu heb ik nog nooit een slang of bijvoorbeeld koelvloeistof vervangen.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het maken van de juiste keuze.
Mijn CPU: Intel Core i5 3570k
Mijn GPU: EVGA GTX 670 FTW SIG2
Dit is het lijstje dat ik heb samengesteld:
GPU Block: 1x EK-FC680 GTX - Acetal CSQ - EK-FC680 GTX - Acetal CSQ
Fittingen: 2x 10MM (3/8 ID - 5/8 OD) Feser Schroeffitting - G1/4 - 10MM (3/8 ID - 5/8 OD) Feser Schroeffitting - G1/4
Koelvloeistof: 1x Feser One Cooling Fluid - PURE / NO UV - Clear - Feser One Cooling Fluid - PURE / NO UV - Clear
Slangen: 1 of 2 meter Primochill PrimoFlex Advanced LRT 3/8" ID - 5/8" OD (10-16mm) Tubing : Brilliant Blue / UV Blue - Primochill PrimoFlex Advanced LRT 3/8" ID - 5/8" OD (10-16mm) Tubing : Brilliant Blue / UV Blue |Specialtech UK Water Cooling Shop (Wanneer HighFlow deze kan leveren bestel ik ze uiteraard via HighFlow!)
Nu zijn mijn vragen aan jullie:
- Heb ik wat er in dit lijstje staat voldoende om een CPU en GPU te koelen met de Swiftech H220?
- Wanneer ik wil dat de slang een soort van 'glow' effect heeft welke uv kleur koelvloeistof zou ik dan het beste kunnen nemen?
Hoop dat ik zo voldoende informatie heb gegeven.
Groeten Peter-Jan (PhoeniX)