Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb vandaag m'n bestelling mogen ontvangen, en ik heb voor de geïnteresseerden even een foto gemaakt van de swiftech fillport met een andere end cap erop .
Origineel:
Bitpower end cap:
Straks op een zwarte kast zal het er denk ik zeer strak uit zien :118:.
@dopestuff: deze spullen zijn voor de bouw een pc casemodding competitie en m'n kast moet op 12~ december ongeveer af zijn, voor mij is dat al heel snel voor jouw wss nog even wachten .
De bitspower spullen zijn echt mooi, vind het jammer dat ik vergeten ben end caps te bestellen voor m'n graka blok. Misschien doe ik later nog een kleine bestelling met aansluitingen en die caps etc. (zal ook foto's posten van m'n hele waterkoeling setup in een ander gedeelte van het forum ).
Fitting grootte maakt niets uit die gaat direct naar de resevoir toe , dus geen last van flow verlies oid.
BP heeft ook een fillport waar dezelfde end cap op past en G1/4 schroefdraad heeft zodat er een FB fitting op kan, linkje.