Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ja die zitten erbij, maar als je het mooier vind kan je altijd de zwarte in de shop bestellen (heb ik zelf ook gedaan omdat ik een zwarte case heb wat ik veeel mooier vind)
de schroeven lijken mij vrij kort( degene die jij mij linkte) plaats je ze dan tussen de ruimte van de screw holes van de fan, en draai je ze er dan in of zijn ze lang genoeg om door het voorste gat ,het achterste gat van de fan en dan nog eens in de radiator te gaan?
als je schroeven voor je radiator wilt heb je hele andere schroeven nodig... (had handig geweest als je het effe gezegd had maarja shit hapens )
deze schroeven zijn daarvoor niet goed..
het ligt eraan wat voor een radiator je hebt/neemt dit omdat niet elke radiator dezelfde schroefmaat heeft (de eene M4 en de ander een amerikaanse maat)
Bij je radiator zitten als het goed is al langere schroeven.
Mochten die niet lang genoeg zijn, dan kun je altijd langere kopen, gewoon de te korte meenemen naar de bouwmarkt en vergelijken .
Let wel op dat je niet té lange schroeven koopt, want dan kun je je rad lek maken.
Zijn de schroeven van je rad te dik voor je fans ? dan kun je voorzichtig de gaten van je fans iets groter boren.
Ik had recent ook een cratieve oplossing nodig en heb toen van die koperen
afstandbusje die je vaak onder een mobo ziet gebruikt .
Als je de fan dan (aan 1 kant) uitboort tot 6mm vallen ze er mooi in .
Met wat zoeken kun je dan zelfs van "computer draad" naar M3 met de juiste
busjes zodat je makkelijker de juiste boutjes kan vinden .