Wouter Forum Bitch. I got the power!!! 6 februari 2009 #1 Hallo, Mijn harde schijf maakt beetje raar geluid en ik denk dat hij op het punt staat te over leiden. Nou ben ik opzoek naar een goeie vervanger. Iemand nog tip welke ik moet nemen? Hij moet minimaal 500G zijn. Groeten, Wouter.
Hallo, Mijn harde schijf maakt beetje raar geluid en ik denk dat hij op het punt staat te over leiden. Nou ben ik opzoek naar een goeie vervanger. Iemand nog tip welke ik moet nemen? Hij moet minimaal 500G zijn. Groeten, Wouter.
ZwerverRoodbaard Bred veur de kop 6 februari 2009 #3 Samsung Spinpoint F1 series heb ik goede ervaringen mee en ze zijn erg goed geprijsd.
Flythe Senior Member 6 februari 2009 #4 ZwerverRoodbaardNL zei: Samsung Spinpoint F1 series heb ik goede ervaringen mee en ze zijn erg goed geprijsd. Klik om te vergroten... +1 zeker goede schijven .
ZwerverRoodbaardNL zei: Samsung Spinpoint F1 series heb ik goede ervaringen mee en ze zijn erg goed geprijsd. Klik om te vergroten... +1 zeker goede schijven .
Killerbee Active member 6 februari 2009 #5 idd de 1tb versie van de F1 kost geen drol meer. op tweakers staat ie voor 82 euro Samsung Spinpoint F1 DT HD103UJ, 1TB prijzen | Tweakers.net Pricewatch heb hem zelf ook en bevalt me zeer goed
idd de 1tb versie van de F1 kost geen drol meer. op tweakers staat ie voor 82 euro Samsung Spinpoint F1 DT HD103UJ, 1TB prijzen | Tweakers.net Pricewatch heb hem zelf ook en bevalt me zeer goed
Brutus Senior Member 7 februari 2009 #7 WD altijd gehad 1 keer naar hitachi en praxtor afgeweken na 4 maanden schijven kapoet