DieHard
Twello, GLD
Beste leden,
Ik ondervind veel hinder met mijn telefoon nadat ik de laatste update heb gedownload (A 4.2.2 KitKat)
Hierin onderneemt de telefoon de volgende dingen:
-Valt uit
-Restart zichzelf
-Valt uit en vervolgens ben ik alles kwijt
-Restart zichzelf en blijft hangen op het startscherm
-Duizenden foutmeldingen als de telefoon is opgestart of als die het weer even normaal doet zoals 'Com,android... is gestopt, youtube is gestopt, Gmail is gestopt. Van elke app die ik heb geeft die aan dat die is gestopt waardoor ik in principe de telefoon moet herstarten om hem weer werkend te krijgen
-Valt uit en gaat de komende paar uur niet meer aan
-moeite met opladen en soms laadt die helemaal niet meer op. (als de telefoon weer eens gecrasht is)
Als ik bootloader opstart en 'factory reset' selecteer komt er een telefoon met een rode driehoek in beeld.
Als ik naar 'recovery' wil gaan gebeurt er hetzelfde.
De telefoon is dus totaal nutteloos.
Bootloader is trouwens unlocked en ik ben bereid om te rooten.
Het komt er dus op neer; ik heb niks meer aan mijn htc.
Note: De telefoon heeft misschien last van waterschade.
Tijdens een regenbui is mijn broekzak nat geworden en mijn telefoon dus misschien ook.
Heb hem wel altijd in een hoesje gedragen maar dit maakt niets uit.
Vervolgens heb ik hem thuis ontleed en 2 dagen in een bak met rijst gelegd.
Nadat dit niet werkte heb ik de telefoon in de oven op 50c gelegd voor 10 minuten waarnaar hij het weer deed.
Een paar dagen deed hij het normaal totdat die op werk weer compleet resette, alles kwijt.
Op werk uit elkaar gehaald en met een hitte fohn hem weer even warm gemaakt.
Vervolgens deed hij het weer.
Naderhand heb ik hem nog meerdere keren voor 15 minuten in de oven gehad om er zeker van te zijn dat er geen vocht achterblijft.
Het probleem waarbij de telefoon uitviel was al voordat de telefoon nat was geworden.
Alleen liep het na de regenbui compleet uit de hand met mijn htc.
Is er iemand die me hiermee kan helpen en veel verstand heeft van android en HTC?
Ik moest me abbo al vervroegd verlengen aangezien een rotjong mijn andere telefoon heeft gestolen en moet er nog 2 jaar mee
Bedankt voor het lezen van mijn probleem!
Gr Kevin
Ik ondervind veel hinder met mijn telefoon nadat ik de laatste update heb gedownload (A 4.2.2 KitKat)
Hierin onderneemt de telefoon de volgende dingen:
-Valt uit
-Restart zichzelf
-Valt uit en vervolgens ben ik alles kwijt
-Restart zichzelf en blijft hangen op het startscherm
-Duizenden foutmeldingen als de telefoon is opgestart of als die het weer even normaal doet zoals 'Com,android... is gestopt, youtube is gestopt, Gmail is gestopt. Van elke app die ik heb geeft die aan dat die is gestopt waardoor ik in principe de telefoon moet herstarten om hem weer werkend te krijgen
-Valt uit en gaat de komende paar uur niet meer aan
-moeite met opladen en soms laadt die helemaal niet meer op. (als de telefoon weer eens gecrasht is)
Als ik bootloader opstart en 'factory reset' selecteer komt er een telefoon met een rode driehoek in beeld.
Als ik naar 'recovery' wil gaan gebeurt er hetzelfde.
De telefoon is dus totaal nutteloos.
Bootloader is trouwens unlocked en ik ben bereid om te rooten.
Het komt er dus op neer; ik heb niks meer aan mijn htc.
Note: De telefoon heeft misschien last van waterschade.
Tijdens een regenbui is mijn broekzak nat geworden en mijn telefoon dus misschien ook.
Heb hem wel altijd in een hoesje gedragen maar dit maakt niets uit.
Vervolgens heb ik hem thuis ontleed en 2 dagen in een bak met rijst gelegd.
Nadat dit niet werkte heb ik de telefoon in de oven op 50c gelegd voor 10 minuten waarnaar hij het weer deed.
Een paar dagen deed hij het normaal totdat die op werk weer compleet resette, alles kwijt.
Op werk uit elkaar gehaald en met een hitte fohn hem weer even warm gemaakt.
Vervolgens deed hij het weer.
Naderhand heb ik hem nog meerdere keren voor 15 minuten in de oven gehad om er zeker van te zijn dat er geen vocht achterblijft.
Het probleem waarbij de telefoon uitviel was al voordat de telefoon nat was geworden.
Alleen liep het na de regenbui compleet uit de hand met mijn htc.
Is er iemand die me hiermee kan helpen en veel verstand heeft van android en HTC?
Ik moest me abbo al vervroegd verlengen aangezien een rotjong mijn andere telefoon heeft gestolen en moet er nog 2 jaar mee
Bedankt voor het lezen van mijn probleem!
Gr Kevin
Laatst bewerkt: