Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mijn probleem is gelukkig opgelost, heb de kaart in mijn 2de slot gedaan.
Daarmee kon ik gewoon opstarten en in windows werd de kaart automatisch bijgewerkt.
Pc weer uit gedaan en weer in slot 1 geplaatst en daar deed die het ook weer ineens.
Bij mij kreeg ik een enorme lekkage in de loop, fittings sloten niet lekker aan. Zal komende week is ff nieuwe halen en dan weer proberen! In ieder geval fijn om te horen dat het dus wel op te lossen is.
als je geen beeld hebt kan je best eens een speakertje aansluiten en luisteren of je een biepcode krijgt. Maar gezien je situatie steeds lijkt te verergeren denk dat het ofwel van de lekkage is dat je mobo kapot is (aan het gaan) of dat je blok niet goed contact maakt met je videokaart waardoor die kapot aan het gaan is.
Moederbord heeft alles nog werkend, er is namelijk geen spoor van de vloeistof te zien. Aangezien die Uv-reactief is en onder de uv lamp niks oplicht. Ik denk inderdaad dat een deel van het block geen contact heeft gemaakt met de kaart, er lijkt namelijk een deel niet goed aan te sluiten.