• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Pc boot tot Windows 7 logo en crashed.

Mijn probleem is gelukkig opgelost, heb de kaart in mijn 2de slot gedaan.
Daarmee kon ik gewoon opstarten en in windows werd de kaart automatisch bijgewerkt.
Pc weer uit gedaan en weer in slot 1 geplaatst en daar deed die het ook weer ineens.
 
Bij mij kreeg ik een enorme lekkage in de loop, fittings sloten niet lekker aan. Zal komende week is ff nieuwe halen en dan weer proberen! In ieder geval fijn om te horen dat het dus wel op te lossen is.
 
als je geen beeld hebt kan je best eens een speakertje aansluiten en luisteren of je een biepcode krijgt. Maar gezien je situatie steeds lijkt te verergeren denk dat het ofwel van de lekkage is dat je mobo kapot is (aan het gaan) of dat je blok niet goed contact maakt met je videokaart waardoor die kapot aan het gaan is.
 
Moederbord heeft alles nog werkend, er is namelijk geen spoor van de vloeistof te zien. Aangezien die Uv-reactief is en onder de uv lamp niks oplicht. Ik denk inderdaad dat een deel van het block geen contact heeft gemaakt met de kaart, er lijkt namelijk een deel niet goed aan te sluiten.

Als ik pech heb dus een nieuwe kaart...
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
JeanPaul Nieuwe boot schijf, OS kopieren / klonen? Hardware & Software 2
Skydrone BOOT Probleem Problemen & Oplossingen 5
G Oude PC Boot weer! Problemen & Oplossingen 2
G Nieuwe PC boot niet Problemen & Oplossingen 31
R Pc boot niet meer Problemen & Oplossingen 0
R Computer boot, maar geen display Problemen & Oplossingen 10
Caveman 6990 boot niet meer!! Problemen & Oplossingen 6
R ASUS REX IV start niet op: AE error, legacy boot event Problemen & Oplossingen 8
M Rampage 3 extreme i7 920 boot probleem. Problemen & Oplossingen 5
Mannozels boot order reset om de zoveel tijd.? Problemen & Oplossingen 0
B Striker Extreme boot niet meer Problemen & Oplossingen 0
K Langzame boot door bios Problemen & Oplossingen 6
vincent Asus Rampage extreme 3 boot probleem Problemen & Oplossingen 5
Celly Extreem trage boot na upgrade Problemen & Oplossingen 4
soppy PC boot niet Problemen & Oplossingen 1
dopestuff boot probleem Hardware & Software 3
animal baars EVGA 780i SLI A2 boot niet.. Hardware & Software 18
Celly PC Boot opeens niet meer (fans gaan wel draaien), help! Problemen & Oplossingen 15
jerome2710 vista boot niet, W7 wel... Problemen & Oplossingen 0
Homienator Computer boot niet met G19!? Problemen & Oplossingen 8
Mobomonster Geen boot/display en code FF Problemen & Oplossingen 7
M geen dual boot menu Problemen & Oplossingen 7
A boot fail bij vga bios Hardware & Software 10
RRPhantom QX6850 & Asus Rampage Extreme wel POST, geen Vista boot Overclocking 9
V dual boot Hardware & Software 13
N Advies en informatie mbt tot een waterkoeling setup Advies Waterkoeling Setup 4
T 1ste keer waterkoeling - budget tot max 1000 - cpu i7 4770 gpu evga gtx 1660 ti Advies Waterkoeling Setup 9
HighFlow HighFlow een weekje op vakantie, van dinsdag 18 augustus tot 25 augustus 2020 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Freddy Donderdag 03-07-20 onderhoud, van 08:00 tot 16:00 uur. HighFlow Computer Cooling Shop 7
HighFlow Alphacool introduceert vijf radiatoren met formaten tot 1260mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
HighFlow *update* Webshop weer geopend! Webshop was gesloten van 15 juni tot 19~21 juni 2020, i.v.m. grote update HighFlow Computer Cooling Shop 13
Rammstation Gamen tot je erbij neervalt Gaming 0
Freddy Tot 40% korting op EKWB RTX 2080 en Radeon VII GPU waterblokken! HighFlow Computer Cooling Shop 4
Freddy HighFlow 2 weken op Vakantie van 19 juni tot 3 juli 2019 HighFlow Computer Cooling Shop 10
Freddy Thermaltake @ HighFlow, 10% introductiekorting tot aanstaande zondag! HighFlow Computer Cooling Shop 0
Fryslanboy Tips/Ideeën met betrekking tot zijpaneel Phanteks Mini XLDS Cases en Modding 5
M Nieuwe build weinig tot geen water retour in res. Waterkoeling 30
Freddy HighFlow Super Mega SALE! Alphacool, EKWB, Bitspower, XSPC tot 99% korting! HighFlow Computer Cooling Shop 7
T Advies beste waterloop setup Lian-Li PC08 budget tot 1000 euro Advies Waterkoeling Setup 3
Freddy Forum Give Away actie: Cooler Master Nepton 140 en 280! (tot 31 oktober 2014) HighFlow Computer Cooling Shop 55
Freddy Facebook Give Away actie: Cooler Master Nepton 140 en 280! (tot 17 oktober 2014) HighFlow Computer Cooling Shop 19
Freddy Woensdag 8-10-14 tot vrijdag 17-10-14 géén verzendingen. HighFlow Computer Cooling Shop 7
I Eerste poging tot waterkoeling Advies Waterkoeling Setup 2
ProAce [GEVONDEN] 11" tot 14" laptop Gevonden 1
Freddy Vandaag tot 22:00 uur gratis verzending, Sinterklaas! :) HighFlow Computer Cooling Shop 5
Freddy Feser One actie tot 00:00! Gewijzigde openingstijden feestdagen en een korte vakantie HighFlow Computer Cooling Shop 3
M XSPC waterkoelings kit? Wacht nog even tot januari! Waterkoeling 2
J Vrijheid van meningsuiting of aanzetten tot haat? Nieuws en Sport 28
zat0x Water komt niet tot rust. Waterkoeling 11
Freddy TV, PC, Laptop en GSM leiden tot slapeloosheid Gezondheid en Sport 13

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan