CDA441
Geen modder eter
Beste flowers, ik heb (alweer) een probleem met m'n grafische
Direct al een filmpje van het probleem:
Aangezien ik een AMD R9 280X met een Thermaltake Riser heb (die overigens toch nog goed werkt) vraag ik me af of het toch niet door de converters (mini DP voor het ene scherm en gewone DP voor het andere -> VGA) komt.
Het middelste scherm (met problemen) gebruikt een DVI poort, maar soms kunnen het ook de 2 buitenste schermen zijn die voor problemen zorgen.
Dit kwam al eerder voor, zeker gisteren, maar ik geloof dat het door de nieuwe driver updates komt, want ik zat nog op Adrenalin 17.12.1, en ben sinds vorige week overgeschakeld naar de laatste update.
Heropstarten werkt af en toe.
Iemand die weet wat (potentieel) het probleem kan zijn?
Ohja, en het gaat soms weg, en soms komt het hevig terug.
Hmmmm...
Ik heb de drivers opnieuw geïnstalleerd, en plotseling is het probleem weg?
Vreemd.
PC uitgezet, opnieuw aangezet, en dan komt Radeon op de proppen dat er geen grafische drivers meer aanwezig zijn?
Wat is dit voor een onzin???
(Toch maar beter naar het groene team gaan?)
Direct al een filmpje van het probleem:
Aangezien ik een AMD R9 280X met een Thermaltake Riser heb (die overigens toch nog goed werkt) vraag ik me af of het toch niet door de converters (mini DP voor het ene scherm en gewone DP voor het andere -> VGA) komt.
Het middelste scherm (met problemen) gebruikt een DVI poort, maar soms kunnen het ook de 2 buitenste schermen zijn die voor problemen zorgen.
Dit kwam al eerder voor, zeker gisteren, maar ik geloof dat het door de nieuwe driver updates komt, want ik zat nog op Adrenalin 17.12.1, en ben sinds vorige week overgeschakeld naar de laatste update.
Heropstarten werkt af en toe.
Iemand die weet wat (potentieel) het probleem kan zijn?
Ohja, en het gaat soms weg, en soms komt het hevig terug.
Hmmmm...
Ik heb de drivers opnieuw geïnstalleerd, en plotseling is het probleem weg?
Vreemd.
PC uitgezet, opnieuw aangezet, en dan komt Radeon op de proppen dat er geen grafische drivers meer aanwezig zijn?
Wat is dit voor een onzin???
(Toch maar beter naar het groene team gaan?)
Laatst bewerkt: