Source
Mr. Grillmeister
Ja, verveel me =D
Mij leek het nogal onmogelijk mja, here is the story:
0900 uur: Logitech Setpoint geeft aan dat de (net nieuwe) batterijen nog '387' dagen mee gaan
1200 uur: Nog even snel me mail gekeken en de muis gebruikt.
1230 uur: Door Douane, muis in handbagage (Door een röntgen-detectiesysteem).
1245 uur: Boarden bij vliegtuig (ja, moest rennen ><).
1300 uur: Opstijgen, boven de 10K meter wel me Laptop gebruikt, muis in tas gelaten.
2130 uur: Me pa wou weten of CreditCard informatie al online stond, op Schiphol gekeken, muis aangezet, rood lampje.
Nu krijg ik dus constant een rood lampje. Op internet staat dat dit betekent dat batterijen leeg zijn.
Is het mogelijk dat de röntgen-zooit of het luchtdruk verschil (w/e) me net nieuwe Duracelletjes kapot(/lees: leeg) heeft gemaakt?
Info'z
Duracell 1.5V Pile Alcaline AA-Size.
Tja, verveling, toch niets te doen, dan maar een verhaaltje typen :icon_lol:
---------------- Listening to: Coldplay - Gravity (2005)
Mij leek het nogal onmogelijk mja, here is the story:
0900 uur: Logitech Setpoint geeft aan dat de (net nieuwe) batterijen nog '387' dagen mee gaan
1200 uur: Nog even snel me mail gekeken en de muis gebruikt.
1230 uur: Door Douane, muis in handbagage (Door een röntgen-detectiesysteem).
1245 uur: Boarden bij vliegtuig (ja, moest rennen ><).
1300 uur: Opstijgen, boven de 10K meter wel me Laptop gebruikt, muis in tas gelaten.
2130 uur: Me pa wou weten of CreditCard informatie al online stond, op Schiphol gekeken, muis aangezet, rood lampje.
Nu krijg ik dus constant een rood lampje. Op internet staat dat dit betekent dat batterijen leeg zijn.
Is het mogelijk dat de röntgen-zooit of het luchtdruk verschil (w/e) me net nieuwe Duracelletjes kapot(/lees: leeg) heeft gemaakt?
Info'z
Duracell 1.5V Pile Alcaline AA-Size.
Tja, verveling, toch niets te doen, dan maar een verhaaltje typen :icon_lol:
---------------- Listening to: Coldplay - Gravity (2005)
Laatst bewerkt: