• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Ruilen mogelijk?

Mapster

New member
Naar aanleiding van de topic http://forum.highflow.nl/f19/store-policies-when-highflow-makes-mistake-warning-other-users-13610/ heb ik ook een vraag;

Bij de laatste bestelling heb ik een lolly met aardbeiensmaak gekregen en eigenlijk had ik liever cola smaak ontvangen.
Je snapt dat dit een behoorlijke grote teleurstelling was. GLS en PostNL willen de lolly wel retour halen maar ik ben bang dat de koerier de lolly dan achterover drukt.

@Highflow; Ik ben een nieuwe klant en ben erg tevreden over jullie snelle en correcte levering. Daarnaast ben ik erg blij met de hulp en het advies van zowel forumleden alsmede van Freddy. Keep on going en ik vindt jullie in ieder geval helemaal top! :041:
 
Dank je wel Freddy;

P8120001_zpsd0a1f82a.jpg


Cola smaak!!!!!!!!
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
B [gezocht] corsair SP120 quiet *ruilen tegen corsair 120AF Nieuw in doos* Gevonden 0
DieHard [GEVONDEN] HDD met 1 TB of meer. (eventueel ruilen 500GB + bijbetaling) Gevonden 7
Stephan---pro [CANCELLED] Alienware aurora case incl 875watt voeding ruilen Gevonden 1
DieHard [IN-ACTIVE] 2 blauwe CCFL (30cm) en 2 groene CCFL(30cm) (eventueel ruilen) Verkocht 14
sir serial [CANCELLED] Matrix 580 ruilen tegen mijn Revo x2 240 Gevonden 1
Legendary1985 [GEVONDEN] 1500W PSU Enermax Patimax / Silverstone eventueel te ruilen met AX1200 Gevonden 4
W [CANCELLED] HD5970 evt. ruilen Gevonden 2
W [GEZ-GPU]gezocht HD5870 evt. ruilen Gevonden 2
W [GEZ-CPU]i7- 2600K evt. ruilen Gevonden 0
S [VERKOCHT] ruilen d5 mcp655 tegen ddc 355 Verkocht 3
S [IN-ACTIVE] cpu q9550 (hoger/sneller mag ook) s775 ruilen! Gevonden 6
Johnny [INACTIVE] Laptop voor studie gezocht {eventueel ruilen} Gevonden 3
Robin Koeling verbeteren mogelijk? Overige Koeling 7
Bl4ckj4ck666 Lian Li Strimer Plus aansluiten op 4pins 12v mogelijk? Hardware & Software 2
R Caselighting met Philips Hue mogelijk? Cases en Modding 2
Z Fractal Design R5, 7700K, 1080Ti SLI zo stil mogelijk? Advies Waterkoeling Setup 29
R Is het mogelijk om een product te "upgraden"? HighFlow Webshop 2
Freddy Verzenden met DPD nu ook mogelijk :) HighFlow Computer Cooling Shop 11
R [Waterkoeling] €1500 CPU + 2x GPU (Mogelijk 3e gpu toekomst) Advies Waterkoeling Setup 23
C is het mogelijk om met deze set (EK-KIT X360 Performance) 2 x amd r9 290x te koelen Waterkoeling 5
Freddy Leden taggen nu mogelijk met @nickname en bij quotes:) HighFlow Forum 13
Freddy Betalen met Bitcoin nu mogelijk bij HighFlow.nl HighFlow Computer Cooling Shop 8
Sparky zo simpel mogelijk netflix kijken Hardware & Software 4
D Wil mogelijk overstappen op watercooling, wie o wie helpt:) Advies Waterkoeling Setup 9
R Waterkoeling +/- 250 euro, Alleen CPU (Core i5 2500K) later mogelijk uitbreiden. Advies Waterkoeling Setup 15
S zending afhalen mogelijk? HighFlow Webshop 8
W [Waterkoeling] Zo goedkoop mogelijk, Q9400, NB,HD4850, Dual 80MM Rad. Advies Waterkoeling Setup 13
D 2 radiators in Cosmos S mogelijk? Waterkoeling 7
Gerarddo Stille voeding met zoveel mogelijk vermogen, welke? Hardware & Software 8
D 360 radiator intern bij TT Armor VA8003BWS mogelijk? Waterkoeling 14
Source Meningen omtrent mogelijk vallen van het kabinet?! Nieuws en Sport 28
Betrayedcover NVIDIA gForce SLI met verschillende kaarten mogelijk? Hardware & Software 22
P cpu waterkoeling voor zo veel mogelijk types sockets Waterkoeling 4
Freddy Een zo klein mogelijk i7 mobo voor HD5870 in CF + nog 1 extra PCI-E slot vrij Hardware & Software 7
F HTPC Configuratie, zo voordelig mogelijk Algemene Discussies 5
dark viper zwolle mogelijk nvidia`s nieuwe speeltje Hardware & Software 14
TeQ99 Ophalen niet meer mogelijk? HighFlow Webshop 116
Source Mogelijk dat vliegtuig 'batterij leeg zuigt'? Hardware & Software 12
Don_Holio 2 RAID clusters op EVGA classified mogelijk? Hardware & Software 4
Fuwa Fuwa Led 3mm Ultra Helder Metal draad mogelijk te buigen? Handleidingen en Installatie Tips 1
ShaquilleMoreno 6-pins aansluitingen. SATA kabel gebruiken voor PCI-E mogelijk? Hardware & Software 1
Slader Lagere verzendkosten mogelijk? HighFlow Webshop 34
Freddy iDEAL betalingen mogelijk! HighFlow Computer Cooling Shop 20

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan