E erwin775 New member 15 september 2012 #1 Weet iemand hoe en waar ik het beste aan een moederbord tray kan komen?
Sw333t I Love my NUC 15 september 2012 #2 erwin775 zei: Weet iemand hoe en waar ik het beste aan een moederbord tray kan komen? Klik om te vergroten... 1. Zelf maken, 2. Low budget behuizing kopen (of via Marktplaats zoeken) en hem daar uit zagen/dremelen, 3. Mountain Mods Modular Removable Motherboard Tray
erwin775 zei: Weet iemand hoe en waar ik het beste aan een moederbord tray kan komen? Klik om te vergroten... 1. Zelf maken, 2. Low budget behuizing kopen (of via Marktplaats zoeken) en hem daar uit zagen/dremelen, 3. Mountain Mods Modular Removable Motherboard Tray
boefmans New member 16 september 2012 #3 Ja ik zocht dit ook een tijdje geleden, vreemd dat dat niet makkelijker en goedkoper te krijgen is.
Sw333t I Love my NUC 16 september 2012 #4 Makkelijkste is een low budget kast pakken ervoor. Of zo'n oude Compaq / HP op Marktplaats opduikelen, die zijn vaak nog behoorlijk stevig ook .
Makkelijkste is een low budget kast pakken ervoor. Of zo'n oude Compaq / HP op Marktplaats opduikelen, die zijn vaak nog behoorlijk stevig ook .
Bullus New member 7 november 2012 #6 Heb nog een coolermaster 830 stacker met uitneembare mobo tray.. Wordt trouwens niet los verkocht. Ik hoor het wel.
Heb nog een coolermaster 830 stacker met uitneembare mobo tray.. Wordt trouwens niet los verkocht. Ik hoor het wel.
Dustyrick Junior Member 8 november 2012 #7 Het dit net iets eerder moeten lezen. Heb paar dagen geleden een kast naar de stort gebracht. Had je gratis mogen hebben. Maar voor €15-€20 euro heb je een goedkope nieuwe kast.. Dus ik zie het probleem niet?
Het dit net iets eerder moeten lezen. Heb paar dagen geleden een kast naar de stort gebracht. Had je gratis mogen hebben. Maar voor €15-€20 euro heb je een goedkope nieuwe kast.. Dus ik zie het probleem niet?
Sw333t I Love my NUC 8 november 2012 #8 Laatste Activiteit: 09-10-12 16:34 Ik verwacht niet dat hij het nog nodig heeft jongens.
Dustyrick Junior Member 8 november 2012 #9 Sorry, had niet op de startdatum gelet. Zag dat er al door iemand was gereageerd dus dacht dat het recent was..
Sorry, had niet op de startdatum gelet. Zag dat er al door iemand was gereageerd dus dacht dat het recent was..
canonchiel New member 17 december 2012 #12 Iemand er nog 1 nodig Verstuurd van mijn HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e met Tapatalk
canonchiel New member 18 december 2012 #14 uit een oude antec van mij hij is er al uit wou ooit zelf bench table maken maar toen dachti k laat maar
uit een oude antec van mij hij is er al uit wou ooit zelf bench table maken maar toen dachti k laat maar
canonchiel New member 19 december 2012 #16 als goed is lich die nog in de schuur. en is beschikbaar stuur maar een pm
Joren New member 19 december 2012 #17 Hier ook nog diverse oude cases staan geschikt voor o.a. mobotray. Bij intresse graag PM. Eventueel slijp ik het voor je uit.
Hier ook nog diverse oude cases staan geschikt voor o.a. mobotray. Bij intresse graag PM. Eventueel slijp ik het voor je uit.
E erwin775 New member 27 december 2012 #18 kast canonchiel zei: als goed is lich die nog in de schuur. en is beschikbaar stuur maar een pm Klik om te vergroten... Wat voor kleur heeft de tray? En uit welke kast komt het? Kan ik misschien een foto zien? Bedankt alvast
kast canonchiel zei: als goed is lich die nog in de schuur. en is beschikbaar stuur maar een pm Klik om te vergroten... Wat voor kleur heeft de tray? En uit welke kast komt het? Kan ik misschien een foto zien? Bedankt alvast
canonchiel New member 27 december 2012 #19 zwart. ik ga zo wel eventjes kijken. maak wel een foto als hij er nog is
X-Tripiot Hardware Master 27 december 2012 #20 heb hier wel een lianli pitstop t60 liggen? misschien wat voor je