• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

mijn ervaring met Highflow (geen enkele andere shop kan hieraan tippen)

stravinski

Oc-en is a way of life
mijn ervaring met HF is tot nu toe super, ik heb welliswaar maar 1 product gekocht:083: maar over de winkel algemeen ben ik meer dan te spreken!
alles wat ik nodig zou hebben kan ik hier vinden :D
vind het alleen beetje belachelijk dat er voor de transactiekosten van IDEAL 1euro wordt berekent :S
de verzendkosten zijn al zo hoog:sad: althans voor iemand die in het zuiden van Limburg woont...
voor de meest kleine dingen zal ik bij HF rondneuzen aangezien er in limburg geen enkele winkel te bekennen is die Waterkoeling doet.
sterker nog, Ikbenstil.nl verwees mij naar Highflow:eusa_shhh:
forum is ook zeer handig vragen die ik had werden direct beantwoord, vandaar de aanschaf van een mooie thermaltake kandalf LCS kast.
ik vertrouw erop dat deze winkel mijn systeem draaiende zal houden. :D
 
Thnx voor de review :)

De 1 euro voor iDEAL is overigens voor de bank, niet voor ons.
Wij moeten de bank betalen voor de iDEAL optie en de kosten daarvoor wordt deels doorberekend aan de klant.
Voordeel is de snelheid, bedrag direct bij ons binnen :)
 
ik weet dat die eene euro voor de bank is en niet voor jullie ;)
maar er zijn genoeg winkels die die kosten zeg maar niet hebben.,... is het geen idee om die eene euro in jullie producten te verwerken?
dan is in principe iedereen voordelig uit..
de mensen die dan welliswaar betalen in de winkel betale dat percentage meer maar hoeveel is dat, nietwaar?
 
Dan zou het niet eerlijk zijn voor de mensen die als betalingsmethode "bank overboeking" of "contant'', want daarover hoeven geen extra kosten te worden berekend. Vandaar dat iDEAL (en PayPal) wel de extra kosten hebben.
 
Dit vragen mensen vaker, heb hier ook daarom een "standaard" uitleg voor :)

Wij zijn echter genoodzaakt om kosten te berekenen voor het ophalen, omdat wij in eerste instantie een webwinkel zijn zonder winkelpersoneel.


Zo kunnen wij scherpere prijzen aanbieden en kunnen we ons richten op de service van het online verkopen.


We kregen in de afgelopen half jaar steeds meer verzoek van klanten die hun bestellingen willen ophalen. Dit konden klanten doen bij ons kantoor, echter nam dit zoveel tijd in beslag dat we ons niet meer 100% op online orders konden richten.

Als oplossing hebben we een partnerdeal gesloten met computerwinkel Completer.nl in Rotterdam. Daar kunnen wij nu dagelijks onze bestellingen afleveren van klanten die hun bestelling willen ophalen.


Het winkelpersoneel van Completer.nl zorgt dan verder voor onze klanten en de afhandeling/ophalen van hun bestelling.

Hier zitten wel kosten aan verbonden en daarom zijn wij genoodzaakt om de kosten (minimaal) door te berekenen aan de klant.

Wij hopen uw begrip.​
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Bas9466 Mijn ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 3
NAVYVIPER mijn ervaring met highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Silverspeed Mijn ervaring met Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Thierry mijn ervaring met highflow. HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
bakkiebier Mijn ervaring met Highflow ! HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
M Mijn ervaring met Highflow.nl HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
L Mijn ervaring met Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Quadcore mijn ervaring met highflow en afhalen HighFlow Testimonials / Shopreviews 3
Traxtorm Mijn ervaring met Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
W Mijn ervaring met highflow:) HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Garrett Mijn ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 10
Robert Mijn ervaring met highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
L Mijn ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
Flythe Mijn ervaring met highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 3
O Mijn ervaring met Highflow.nl HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
MrGiorgio Mijn ervaring met Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
D mijn ervaring met highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 18
Johnny Mijn ervaring met HighFlow.nl HighFlow Testimonials / Shopreviews 3
Caveman Mijn ervaring met de higflow shop HighFlow Testimonials / Shopreviews 7
D Mijn ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 4
G Mijn ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 9
S Mijn ervaring met highflow :) HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
ShaquilleMoreno Mijn ervaring met Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 5
RusH Mijn ervaring met highflow.nl HighFlow Testimonials / Shopreviews 9
eric franciscus Mijn ervaring bij HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
arwin74 mijn ervaring (ff copy paste van tweakers wand daar staat tie al) HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
D Kan ik dit gebruiken in mijn loop? Waterkoeling 1
G Koeling van mijn tv meubel Overige Koeling 4
M Mijn nieuwe build met MORA3 420 ingebouwd in de muur :) Gallery & Build Logs 5
S Mijn nieuwe AMD build + custom wc Gallery & Build Logs 6
YesonSK Welk GPU Block past op mijn videokaart? Waterkoeling 1
Robin Custom Corsair Hydro X build voor mijn corsair crystal 680x Waterkoeling 0
R Bevestiging van mijn pomp/reservoir combo Waterkoeling 2
R Ik ben op zoek naar de beste koeling voor mijn CPU Waterkoeling 1
C Een waterkoeling loop maken in mijn pc ? Waterkoeling 5
P In welk forumonderdeel plaats ik mijn Winkelwagen? HighFlow Forum 1
Robin Ik zoek advies voor mijn systeem Advies Waterkoeling Setup 1
S Mijn computer water gekoeld maken(CPU/ GPU,Waterblock) Advies Waterkoeling Setup 5
B De juiste bochten en aftappunt die passen bij mijn fittingen en hardtubes Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
C Te weinig Flow met mijn EK pomp? Waterkoeling 8
HighFlow Welk waterblok past op mijn GPU / Videokaart? Compatibiliteitslijst Advies Waterkoeling Setup 0
R Mijn trouwe i7 vervangen Verkocht 2
Bokeh Bokeh - Ben - mijn monster PC project met RGB Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
MrGiorgio Corona ver van mijn bed show? Nieuws en Sport 55
anub1s18 er drijft iets in mijn reservoir en ik kan het niet echt identificeren als should not care of slecht Waterkoeling 2
Freddy Mijn mini arcade zolder / game room Overige Builds 9
P Water koeling voor mijn Radeon VII grafische kaart 100% beginner hier sorry;) Advies Waterkoeling Setup 4
S Mijn eerste Waterkoeling build ever Gallery & Build Logs 0
P Welke spullen heb ik nodig om mijn nieuwe watergekoelde video kaart te installeren Advies Waterkoeling Setup 3
T Hoeveel maakt waterkoeling verschil in mijn situatie? Advies Waterkoeling Setup 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan