Algemeen: zeer goed
Propere webshop. Kits voor cpu/gpu vond ik zeer handig aangezien het hierdoor makkelijker is om als leek iets samen te stellen.
Vriendelijke hulp bij bestelling. Had iets vergeten en was geen probleem om bestellingen samen te voegen. Ook enkele tips naar dingen die ik niet mocht vergeten.
Verzending: zeer goed
Verzending van Nederland -> België. Dit ging toch wel snel, ook aangezien we op dat moment in een beetje rare periode zaten (kerst / vakanties). Kreeg bericht dat het verzonden was en volgende dag 's morgens was het geleverd.
Ook was alles zeer goed ingepakt zodat er zeker geen beschadiging was.
Algemeen:
+ Shop & Kit samenstellen
+ Verzending
+ Vriendelijk
+ Snoep!
Zeker een dikke aanrader :eusa_clap:
Lijkt mss wel beetje overdreven alles zeer goed, maar ja t is nu eenmaal zo.
Propere webshop. Kits voor cpu/gpu vond ik zeer handig aangezien het hierdoor makkelijker is om als leek iets samen te stellen.
Vriendelijke hulp bij bestelling. Had iets vergeten en was geen probleem om bestellingen samen te voegen. Ook enkele tips naar dingen die ik niet mocht vergeten.
Verzending: zeer goed
Verzending van Nederland -> België. Dit ging toch wel snel, ook aangezien we op dat moment in een beetje rare periode zaten (kerst / vakanties). Kreeg bericht dat het verzonden was en volgende dag 's morgens was het geleverd.
Ook was alles zeer goed ingepakt zodat er zeker geen beschadiging was.
Algemeen:
+ Shop & Kit samenstellen
+ Verzending
+ Vriendelijk
+ Snoep!
Zeker een dikke aanrader :eusa_clap:
Lijkt mss wel beetje overdreven alles zeer goed, maar ja t is nu eenmaal zo.
Laatst bewerkt: