Robert
Highflow Addict
Coolermaster cosmos-s en andere harde waren 
Hier mijn ervaring met Highflow.
Heb nu al aardig wat onderdelen voor mijn waterkoeling gekocht hier bij highflow. De ervaringen waren tot mijn laatste bestelling erg positief. (helaas ging het bij de laatste levering niet helemaal goed, maar dat is niet te verwijten aan Highflow)
Ik had nogal wat onderdelen besteld zoals, pomp, resevoir, tubing, fans, een 360rad cm cosmos-s met side window, en nog wat andere spullen (waren 2 enorme dozen waar gls niet zo blij mee was om die naar boven te tillen hehe)
Helaas werd er door GLS niet zo goed met de bestelde spullen omgegaan, waardoor ik een ingedeukte case bezorgd kreeg. (dit had ik eerst niet in de gaten)
Ik heb toen de kast uitgepakt en ben langzaam aan mijn spullen in gaan bouwen. Toen kwam ik bij het plaatsen van mijn DVD brander erachter dat de bovenste bays gebogen waren, want die paste er niet meer in. Hierna ben ik dus verder gaan kijken en ben tot de conclusie gekomen dat er met het transport iets mis moet zijn gegaan. Er zat ook een beschadiging op de doos.
Ik meteen Highflow gebeld, in overleg met hun een paar foto's opgestuurd om er een paar onderdelen te vervangen waren om zo het probleem op te lossen.
Dit was echter niet mogelijk en freddy vroeg me om de kast terug te sturen.
Ik heb dankzij de super-service van Highflow nog niet eens een week zonder case gezeten. Ik heb nu minder dan een week later een nieuwe case thuis staan.
Niets dan lof voor de mensen van highflow die het zo snel hebben kunnen regelen.
ps. en nog bedankt voor het opsturen van de extra koelvloeistof Freddy, anders had ik tot maandag moeten wachten om mijn pc weeer kunnen gebruiken. (kwam er vrijdagmiddag pas om 15:30 achter dat ik ongeveer 2 liter te kort kwam
)
Ik kan niet anders zeggen dan nogmaals bedankt. (foto's van mijn kast volgen nog!)
Hier mijn ervaring met Highflow.
Heb nu al aardig wat onderdelen voor mijn waterkoeling gekocht hier bij highflow. De ervaringen waren tot mijn laatste bestelling erg positief. (helaas ging het bij de laatste levering niet helemaal goed, maar dat is niet te verwijten aan Highflow)
Ik had nogal wat onderdelen besteld zoals, pomp, resevoir, tubing, fans, een 360rad cm cosmos-s met side window, en nog wat andere spullen (waren 2 enorme dozen waar gls niet zo blij mee was om die naar boven te tillen hehe)
Helaas werd er door GLS niet zo goed met de bestelde spullen omgegaan, waardoor ik een ingedeukte case bezorgd kreeg. (dit had ik eerst niet in de gaten)
Ik heb toen de kast uitgepakt en ben langzaam aan mijn spullen in gaan bouwen. Toen kwam ik bij het plaatsen van mijn DVD brander erachter dat de bovenste bays gebogen waren, want die paste er niet meer in. Hierna ben ik dus verder gaan kijken en ben tot de conclusie gekomen dat er met het transport iets mis moet zijn gegaan. Er zat ook een beschadiging op de doos.
Ik meteen Highflow gebeld, in overleg met hun een paar foto's opgestuurd om er een paar onderdelen te vervangen waren om zo het probleem op te lossen.
Dit was echter niet mogelijk en freddy vroeg me om de kast terug te sturen.
Ik heb dankzij de super-service van Highflow nog niet eens een week zonder case gezeten. Ik heb nu minder dan een week later een nieuwe case thuis staan.
Niets dan lof voor de mensen van highflow die het zo snel hebben kunnen regelen.
ps. en nog bedankt voor het opsturen van de extra koelvloeistof Freddy, anders had ik tot maandag moeten wachten om mijn pc weeer kunnen gebruiken. (kwam er vrijdagmiddag pas om 15:30 achter dat ik ongeveer 2 liter te kort kwam
Ik kan niet anders zeggen dan nogmaals bedankt. (foto's van mijn kast volgen nog!)
Laatst bewerkt: