stravinski
Oc-en is a way of life
mijn ervaring met HF is tot nu toe super, ik heb welliswaar maar 1 product gekocht:083: maar over de winkel algemeen ben ik meer dan te spreken!
alles wat ik nodig zou hebben kan ik hier vinden
vind het alleen beetje belachelijk dat er voor de transactiekosten van IDEAL 1euro wordt berekent :S
de verzendkosten zijn al zo hoog:sad: althans voor iemand die in het zuiden van Limburg woont...
voor de meest kleine dingen zal ik bij HF rondneuzen aangezien er in limburg geen enkele winkel te bekennen is die Waterkoeling doet.
sterker nog, Ikbenstil.nl verwees mij naar Highflow:eusa_shhh:
forum is ook zeer handig vragen die ik had werden direct beantwoord, vandaar de aanschaf van een mooie thermaltake kandalf LCS kast.
ik vertrouw erop dat deze winkel mijn systeem draaiende zal houden.
alles wat ik nodig zou hebben kan ik hier vinden
vind het alleen beetje belachelijk dat er voor de transactiekosten van IDEAL 1euro wordt berekent :S
de verzendkosten zijn al zo hoog:sad: althans voor iemand die in het zuiden van Limburg woont...
voor de meest kleine dingen zal ik bij HF rondneuzen aangezien er in limburg geen enkele winkel te bekennen is die Waterkoeling doet.
sterker nog, Ikbenstil.nl verwees mij naar Highflow:eusa_shhh:
forum is ook zeer handig vragen die ik had werden direct beantwoord, vandaar de aanschaf van een mooie thermaltake kandalf LCS kast.
ik vertrouw erop dat deze winkel mijn systeem draaiende zal houden.