• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Mijn eerste WC (CPU only) Core I7 965

Een goede avond,

net terug van mijn werk en heb nog eens allemaal jullie replies and comments gelezen.
Mijn WC is kompleet dank jullie hulp.
Nou ben ik er wel 100% zeker van dat ie nietin de zalman gs1000 gaat passen, wat ik wel erg jammer vind omdat ik die kast gewoon top vind en eigenlijk ook wil kopen.

Mijn vraag dus, is het ueberhaupt mogelijk een interne WC in de zalman GS1000 te plaatsen?
Kan misschien iemand me een leuk setje samenstellen/adviseren voor in de zalman en bedoeld voor CPU (Core I7 965) koeling/naderhand misschien zefls de Northbridge erbij?
Hij heeft de optie om externe waterkoelingen te plaatsen maar dit wilde ik eigenlijk verhinderen.

Ik weet dat de Rampage Extreme II al wat aan de grote kant is.
GTX295 komt er ook in, ook een aardig beestje, later misscgien zelfs een SLI..

Zo niet hebben jullie dan een advies voor een mooie kast, waar de eerder samengestelde WC wel in past?

Mijn dank is groot voor jullie reacties.

Groetjes,
Scorpio.
 
16335_gs1000_indoor.jpg


Hmm, intern zal er niet veel passen nee.
En met een GTX295 en I7 raad ik geen 120mm radiator aan, laat staan met de GTX295 in SLI + Northbridge.

En veel plaats om hem aan te passen is er ook niet.
Als je die Voeding ergens anders kwijt kan, kan je daar een 240mm of 360mm radiator kwijt.

Dan kom je nog ongelukkig met de slangen uit maar oke.

---

Al eens naar Silverstone of Lian Li kasten gekeken? Zijn echter wel wat prijziger.
En sinds dit nogal een strakke kast is qua design is de Antec 900 zeker geen optie?
 
Laatst bewerkt:
Je kan best een 240mm radiator binnen kwijt, maar je kunt nergens heen met de warme lucht aangezien die hele kast van buiten af getimmerd is met plastic.

Heb echt geen andere kast die je mooi vind? De Silverstone en Lian Li kasten zijn idd prijziger, maar je kunt er echt alles in kwijt.
 
Hmmm,

dat wordt dan wikken of wegen :eusa_doh:
De Cosmos S vond ik ook niet lelijk en heb op youtube al enkele leuke WC erin zien verbouwd.
Lian Li is ook wel leuk maar zoals gezegd lekker duur.
Ik vind de doorkijk zoals bij de Antec ook wel cool uitzien, als je een WC hebt dan moet je die ook laten zien toch?

Dan wordt het denk ik de Cosmos S met modded doorkijk paneel.

In ieder geval bedankt voor alle hulp en bevindingen. :023:
Zou er nog wat zijn meld ik me natuurlijk graag.

Groetjes,
Scorpio.
 
K zou gaan voor de Cosmos-S case, of de Cosmos limited edition case.

mooie cases en daar kreeg ik alle WC in gepropt zonder enig probleem, maar waarom gewoon nie je case na je smaak kopen, en aanpassen en modden, zodat je WC kit er mooi inpast?

Dat is toch het leuke eraan?
 
Hi Chiller,

in principe heb je gelijk maar aan de zalman valt niet veel aan te passen denk ik.
Tenminste niet qua wako wat ik erin wil hebben zie page1.
Het zou natuurlijk top zijn maar aangezien dit mijn eerst WC wordt ben ik al blij als ie loopt zonder lek, ;)
Alle hulp is natuurlijk welkom.
Ik liep deze cooler master nog over de weg Cooler Master ATCS 840 ziet er ook leuk uit moet ik zeggen.

Ik heb ja nog tijd tot eind januari, dan wilde ik alles bestellen en gaan knutselen, kan ook uitgesteld worden natuurlijk.

Nou ik ga eens mijn nest in, morgen gaat weer vroeg de wekker.
Ik zie dan morgen wel of ik al wat verder ben met mijn beslissingen haha.

Groetjes,
Scorpio.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
S Mijn eerste Waterkoeling build ever Gallery & Build Logs 0
M Advies voor mijn eerste waterkoeling, voor mijn game pc Advies Waterkoeling Setup 6
T mijn eerste custom waterkoeling Waterkoeling 2
K vlotte afhandeling van mijn eerste bestelling (maar bijgevolg dus zeker niet laatste) HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
L Mijn eerste custom loop! RX Vega 64 - input gevraagd Advies Waterkoeling Setup 80
D Advies voor mijn eerste loop. Advies Waterkoeling Setup 2
P mijn eerste set waterkoeling advies nodig Advies Waterkoeling Setup 6
Madbull Mijn eerste bestelling. HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
D Mijn eerste hard pipe water loop en ik heb wat vragen. Waterkoeling 4
P Op zoek naar begeleiding voor mijn eerste custom watercooling‏ Advies Waterkoeling Setup 1
Ubbidude Mijn eerste watercooling loop Waterkoeling 2
G Graag hulp nodig bij mijn eerste custom waterkoeling. Advies Waterkoeling Setup 11
P Hulp nodig met mijn eerste WC-Setup. Waterkoeling 20
X Mijn eerste waterkoeling systeem (High end) Advies Waterkoeling Setup 18
A even voorstellen ik en mijn eerste amd. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
chicken Advies voor mijn eerste waterkoelings setje Advies Waterkoeling Setup 12
R Mijn eerste loop Advies Waterkoeling Setup 5
B Mijn eerste waterkoeling build, alle advies zeer gewaardeerd. Advies Waterkoeling Setup 4
J watercooling setup mijn eerste ! Advies Waterkoeling Setup 1
B Graag wat hulp / advies bij mijn eerste waterkoeling systeem Advies Waterkoeling Setup 1
R Mijn eerste WC setup Waterkoeling 3
4 help mijn eerste wc build!! Advies Waterkoeling Setup 15
E paar vraagjes voor mijn eerste set Advies Waterkoeling Setup 14
sireentje start van mijn eerste build Gallery & Build Logs 51
gerjanlubbers mijn eerste casemod ideen. White and orange Cases en Modding 5
H Mijn eerste build, ben ik op de goede weg? Waterkoeling 0
mechano mijn eerste zelfbouw project Gallery & Build Logs 54
martii Schema voor mijn eerste wc project Waterkoeling 2
A Mijn eerste watercool project met k en 3x gtx 570 Gallery & Build Logs 9
sir serial Mijn eerste bestelling bij Highflow. HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
R Mijn Eerste Pc En Het Is Een 2600K Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
H mijn eerste wc setup, mijn eerste vragen Advies Waterkoeling Setup 4
E Mijn eerste mod Gallery & Build Logs 8
F Mijn eerste watercooling setup Waterkoeling 25
O mijn eerste waterkoelingset (graag advies) Advies Waterkoeling Setup 5
R Mijn eerste WC setje. Waterkoeling 14
E mijn eerste WC-setup...in welke case past het allemaaal ? Waterkoeling 20
M Mijn eerste Liquid Cooling System Waterkoeling 8
Alfist-GTV6 Mijn eerste bestelling, de beoordeling tot nu toe. HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
D Mijn eerste watergekoelde PC... Advies Waterkoeling Setup 20
R Latreau - Roel van den Berg - Mijn Eerste Watercooling Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 12
D Kan ik dit gebruiken in mijn loop? Waterkoeling 1
G Koeling van mijn tv meubel Overige Koeling 4
M Mijn nieuwe build met MORA3 420 ingebouwd in de muur :) Gallery & Build Logs 5
S Mijn nieuwe AMD build + custom wc Gallery & Build Logs 6
YesonSK Welk GPU Block past op mijn videokaart? Waterkoeling 1
Robin Custom Corsair Hydro X build voor mijn corsair crystal 680x Waterkoeling 0
R Bevestiging van mijn pomp/reservoir combo Waterkoeling 2
R Ik ben op zoek naar de beste koeling voor mijn CPU Waterkoeling 1
C Een waterkoeling loop maken in mijn pc ? Waterkoeling 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan