meneer peer
Tja, fruit....
hoi volk
D'n Peer is here
Ik heb met toch maar geregistreerd,
ik was hier al een tijdje Havvie zijn build log aan het volgen dus toen dacht ik JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IK MOET REGISTREREN
Lijkt me een leuwk forum waar veel te lernen valt jawolh!
Zelf ben ik ook nog actief op het NCF
Mijn pctje staat in mijn siggie, die hebk alvast ff over gekopieerd
Verder heet ik echt Peer... en ben ook een tikkie geschift, moet ook wel anders word ik gek van mezelf (ja dies moeilijk heh?)
Jullie horen nog meer van mij!
Wees gegroet,
Meneer Peer
EDIT:
Vandaag is er iets gebeurd.. echt heel appart.
mijn bureau blad bleek gewoon egaal zwart zonder kringen..
tevens heb ik een witte xbox360 en er kwam ook een pc te voorschijn.
Gelukkig had ik mijn telefoon bij de hand om te bijzondere verschijnsel vast te leggen en heb foto's gemaakt:
EDIT2:
en de binnenkant van de kast is ook schoon, maar da istie altijd al geweest. hij staat hier wel aan.. al lijkt dat niet maar dat komt gewoon door mijn uber camera
D'n Peer is here
Ik heb met toch maar geregistreerd,
ik was hier al een tijdje Havvie zijn build log aan het volgen dus toen dacht ik JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IK MOET REGISTREREN
Lijkt me een leuwk forum waar veel te lernen valt jawolh!
Zelf ben ik ook nog actief op het NCF
Mijn pctje staat in mijn siggie, die hebk alvast ff over gekopieerd
Verder heet ik echt Peer... en ben ook een tikkie geschift, moet ook wel anders word ik gek van mezelf (ja dies moeilijk heh?)
Jullie horen nog meer van mij!
Wees gegroet,
Meneer Peer
EDIT:
Vandaag is er iets gebeurd.. echt heel appart.
mijn bureau blad bleek gewoon egaal zwart zonder kringen..
tevens heb ik een witte xbox360 en er kwam ook een pc te voorschijn.
Gelukkig had ik mijn telefoon bij de hand om te bijzondere verschijnsel vast te leggen en heb foto's gemaakt:
EDIT2:
en de binnenkant van de kast is ook schoon, maar da istie altijd al geweest. hij staat hier wel aan.. al lijkt dat niet maar dat komt gewoon door mijn uber camera
Bijlagen
Laatst bewerkt: