• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

wtf? kijk de film aub.

hung

RAS EZEL
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=fJuNgBkloFE]YouTube - Americans are NOT stupid - WITH SUBTITLES[/ame]

wtf, dus als ik zo zie, zal australie binnenkort van de kaart gebombardeerd worden als iran/noord korea of ieder andere land de usa aanval?
 
loop op straat en stel dezelfde vragen aan nederlanders krijg je hetzelfde



nou ik denk het toch niet hoor.

hier in nederland zijn we wel bewust van andere landen om ons heen.
in amerika is het alleen maar amerika amerika amerika amerika en de rest hoeven we niet te kennen.
en daarom zijn amerikanen zo dom.
is een tijd terug ook ergens op tv geweest met de vraag wat het vaderand is van "the dutch" meeste wisten het niet en als ze dachten dat ze het wisten noemde ze amsterdam op.

die springende neger was wel lollig. met zijn kfc
 
ja dat is van voor onze tijd maar de wereld word steeds kleiner he dus mensen komen ook meer te weten over de wereld.

en bij de vakantieman waren het vaak van die oudere mensen of gekken die weten neit eens waar hun eigen kont is :p
 
echt belachelijk eigenlijk, maja als je nooit verder komt dan de buurstaat, hoef je ook niet meer te weten. Amerika is alleen groot qua mond en militaire macht, maar de rest is peanuts.
 
Och, uiteindelijk komt alles wat vanuit de USA ook in Nederland.

Als je op zondagavond naar dit programma kijkt, zie je dat we er hier ook wat van kunnen.
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=nsP51d4GfwE]YouTube - Lekker Slim compilatie afl. 1 en 2[/ame]
 
Opzich kan het me niks interesseren hoe slim al dat straat volk is, als de regering maar beter weet ;)

Dat Amerika nou zo dom is of dat wij nou zo slim zijn is ook maar relatief.

PS: Giorgio, die 2 van Lenin en Stalin moet je niet hebben bij Ikea in de marketingafdeling. Dan krijg je straks Napoleon, Hitler, Mussolini, Hoessein, Caesar en Ceausescu kasten :p
 
Laatst bewerkt:
haha, die amerikanen is wel lachen!:p maar je kan zeggen wat je wilt maar amerikanen zijn behulpzamer dan nederlanders en zijn ook minder depri/saai..
ik vind het wel lachen zulke mensen, maar sta er zelf wel ver boven^^
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan