• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Beeldschermen vallen uit

stn

.
Sinds een tijdje heb ik dit probleem en ben er nu helemaal klaar mee.

Stijn lekker aan het internetten, BAM vallen beeldschermen uit. Muziek en teamspeak blijven het nog gewoon doen. Dus ben genoodzaakt mijn pc opnieuw op te starten. Soms gebeurd het als ik internet, soms als ik game. Soms duurt het 10 minuten voor dit gebeurd en soms 24 uur, nobody knows.

Heb al aantal verschillende drivers geprobeerd te installeren maar het helpt niet en zou echt niet weten wat ik moet doen. mijn 295 is wel watergekoeld.

Iemand een idee?

Processor: Intel Core i7 930
Moederbord: X58 SLI Classified
Geheugen: Corsair dominator GT 6144 MB DDR3 Triple Channel
Grafische Kaart: NVIDIA GeForce GTX 295
Geluidskaart: X-Fi Titanium
Harde schijf: HDD
Voeding: Be Quiet! Dark Power Pro 650 watt
Behuizing: RV1000
Koeling: Watergekoeld
Monitor: Samsung SyncMaster 2443BW
Besturingssysteem: Windows Vista 64 bits
Deze reactie is het laatst gewijzigd door Papzak op maand
 
ik ga bijna direct denken aan de voeding dat die het aan het begeven is, zoiets heb ik vroeger gehad waar ik zelfs met mijn toen nieuwe rex2 voor rma terug ben gegaan en bleek achteraf de voeding te zijn
 
Dat is wat ik toen ook dacht, maar, cpu, mobo en hdd`s gebruiken niet zoveel stroom als ze idle zijn, gpu`s daaraan tegen wel
bij mij was het toen ook echt random, geen boot, strepen op het beeld soms tot gewoon dat ie er mee kapte na 2 minuten of 10 uur spelen

Zowizo een makkelijke test als je van iemand een psu kan lenen of reserve hebt om uit te sluiten :)
 
Is 650W niet wat weinig voor zo'n systeem? Heb je alles ook nog overklokt of niet?

Heb het zelf gehad toen een van de 12V lijnen van mijn 850W BeQuiet voeding kapot was. Dus kloppen de voltages die je uitleest in je BIOS nog?

Mocht het je voeding zijn, BeQuiet heeft een goede aftersales (als je de bon hebt) kan ik je verzekeren!

Pas geleden had ik het probleem ook een aantal keer, maar dat kwam door de driver van Nvidia (258.## volgens mij). Maar dat heb je al 'ondervangen' las ik.
 
Laatst bewerkt:
Die heb ik ook gehad ja, maar heb toen nieuwe gedownload en er overheen geinstaleerd. Als ik namelijk mijn drivers verwijd instaleerd die 258.xx ofzo


Had me btw zo voorgenomen om keer me pc niet mee te nemen... moet het toch weer xD!
 
Als je de nieuwste driver bij Nvidia vandaan hebt, heb je ook de optie om een schone installatie uit te voeren. Dat heeft bij mij het driverprobleem opgelost. Maar dit lijkt moj noet echt een driver zaak..
Ben wel benieuwd wat het wel is. En dit laat mij het gemak van een spare voeding ook weer zien. Al is mijn reserve voeding maar 240W :sarc:
 
Ik heb een vermoeden dat t toch een driver probleem is :( we hebben beide dezelfde GPU dus wie weet ?

Ik draai met :

Mobo: EVGA SLI3
Ram: OCZ 6GB DDR3 1600mhz
Cpu: i7-975X
Gpu: EVGA GTX295
Psu: Corsair HX1000
Hdd: Samsung spinpoint F3 1TB

En alles op stockspeed zetten maakt ook geen flikker uit :(.
 
Heb je de driver al eens opnieuw geinstalleerd en dan de optie schone installatie aangevinkt?
options3.jpg


Maar bij mij kwamen de schermen na een tijdje weer terug en kreeg ik de pop-up dat de driver gecrashed was en 'hersteld'.
de9p2.jpg
 
Ik heb dit ook af en toe!
Maar ik heb er nooit wat aan gedaan, omdat ik denk dat het door mijn OC kom (i7-920 @ 4.2Ghz) en het gebeurt bij mij niet zo vaak (gemiddeld 1x in 3 dagen ofzo).
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
N Dual screen Beeldschermen probleem, slechts 1 heeft beeld Problemen & Oplossingen 20
D 2 beeldschermen, beeldscherm links en rechts omwisselen Hardware & Software 11
J Reacties vallen weg HighFlow Forum 34
Mobomonster Externe HDD deaud, laten vallen. Datarecovery? Problemen & Oplossingen 8
fasster wc temps vallen tegen! Waterkoeling 45
Source Meningen omtrent mogelijk vallen van het kabinet?! Nieuws en Sport 28
HighFlow Alphacool Core 1 CPU waterblok, alle versies uit voorraad leverbaar HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
M Custom loop aanpassen voor nieuwe CPU en GPU : kom er niet uit. Waterkoeling 2
C Raar geluid uit en bubbels uit pomp Waterkoeling 4
W Vernieuwing build uit 2014 Advies Waterkoeling Setup 1
C 22MMRGB aansluiten als PC aan/uit knop Handleidingen en Installatie Tips 4
jesse20 pc gaan aan en uit Hardware & Software 7
XenoMorpH Temps lopen rap op, pc valt uit Problemen & Oplossingen 2
Freddy EKWB breidt complete kits portfolio uit met twee nieuwe RGB versies! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
J hoe air bleeden uit loop? Waterkoeling 4
S Op zoek naar 2pin moederbord naar aan/uit, Reset switch kabel langer dan 30cm Cases en Modding 2
Freddy Swiftech H140X, H220X en H240X uit voorraad leverbaar! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
M Tips voor verwijderen pinnetjes uit PSU kabels Cases en Modding 2
88Gamer88 Voeding kapot gegaan, terwijl PC uit stond. Hardware & Software 5
Freddy Red Harbinger FMJseries Reservoir covers, uit voorraad leverbaar! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Freddy ModRight ModMat Assemblage matten! Uit voorraad leverbaar! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Zehel Pomp valt steeds uit Waterkoeling 2
A waterkoeling aan of uit? Waterkoeling 4
Blackdash Pc valt zomaar uit Problemen & Oplossingen 5
A pc valt steeds uit Hardware & Software 19
Ludwig Raar flinter geluit uit de pomp. Waterkoeling 7
M Waterblok in en uit verkeerd om Waterkoeling 5
Oli4v PC valt uit en start daarna weer op Problemen & Oplossingen 18
HighSpeed^ [HELP] PC valt uit tijdens het gamen Problemen & Oplossingen 1
M GPU uit de loop halen Waterkoeling 7
G Ccfl aan/uit switch Cases en Modding 13
Skydrone Extra aan/uit knop monteren Cases en Modding 15
D [GEVONDEN] goedkope laptop ( maakt niet uit hoe oud die is ) Gevonden 4
corecrusher Kabeltje om hardeschijven uit te lezen ? Algemene Discussies 3
R Kom er maar niet uit.. Advies Waterkoeling Setup 7
K PC start niet meer op na sleeven, gaat kort aan maar direct weer uit. Help!! Hardware & Software 8
olympus [GEVONDEN] Intel i5 (i7), socket maakt niet uit Gevonden 15
P hoe kan je het beste letters uit een pc paneel halen? Cases en Modding 6
C kan iemand mij helpen een slang voor mijn ek waterkoeling set uit te zoeken Waterkoeling 1
K Caseflow: even veel fans in als uit laten blazen? Overige Koeling 5
l3p Dataverkeer website loopt de pan uit, iemand een idee waar het vandaan komt? Problemen & Oplossingen 27
arwin74 [GEVONDEN] iemand uit omgeving den haag met met verstand van digitale camera's Gevonden 1
R [REFUSED] Waterkoeling gaat de deur uit Verkocht 8
D laptop scherm valt uit Hardware & Software 0
Fedmas Computer uit doos gestolen TNT Algemene Discussies 21
D Voeding uit elkaar halen. Hardware & Software 4
Z FLV Video uit eBook halen Hardware & Software 0
brazen CoolIT Systems stapt uit B2C markt? Algemene Discussies 0
H sommige games flikkeren in sli mode and ziet er vaag uit Problemen & Oplossingen 1
Xtrafresh Een Glaciator die ik wél wil kopen ziet er zó uit: Overige Koeling 17

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan