Beste mede highflowers,
Ik ga binnenkort verhuizen en dan ga ik wat dingen aanpassen.
Heb het er al met mijn moeder over gehad en ze vind HTPC erg leuk.
Ikzelf heb al een hele tijd zitten te bekijken wat ik allemaal nodig heb voor een HTPC.
Hardware:
Gigabyte GA-E7AUM-DS2H
Intel Core 2 DUO E8400 + intel cooler -> Boxed dus :icon_oak:
Corsair 2 GB DDR2-800
Voeding 620W Corsair
Case moet ik nog ff bekijken
Samsung spinpoint F1 1TB
Vista ultimate 32bit
cd speler etc moet ik ook nog zien
Nja dat lijkt me toch een mooi systeem(Bij verbetering etc ff melden ), die gigabyte moederbord was laatst bij hardware info TV, de onboard 9400chip kan zonder enige moeite HD films afspelen dus een videokaart kan later maybe nog wel..
Maar nu komt het.
Die HTPC word aangesloten op een TV die binnenkort aangeschaft word, kan ik dan ook TV-kijken op dat systeem? Heb ik uiteraard een tv-kaart nodig.
Momenteel hebben wij UPC-digital, geen enkele tv-kaart werkt daarmee ofzo iets wat ik tijd geleden gehoord had.
Hoe kan ik dit oplossen? Hopelijk snappen jullie mijn verhaal en kunnen jullie mij helpen.
Groeten,
Johnny
Ik ga binnenkort verhuizen en dan ga ik wat dingen aanpassen.
Heb het er al met mijn moeder over gehad en ze vind HTPC erg leuk.
Ikzelf heb al een hele tijd zitten te bekijken wat ik allemaal nodig heb voor een HTPC.
Hardware:
Gigabyte GA-E7AUM-DS2H
Intel Core 2 DUO E8400 + intel cooler -> Boxed dus :icon_oak:
Corsair 2 GB DDR2-800
Voeding 620W Corsair
Case moet ik nog ff bekijken
Samsung spinpoint F1 1TB
Vista ultimate 32bit
cd speler etc moet ik ook nog zien
Nja dat lijkt me toch een mooi systeem(Bij verbetering etc ff melden ), die gigabyte moederbord was laatst bij hardware info TV, de onboard 9400chip kan zonder enige moeite HD films afspelen dus een videokaart kan later maybe nog wel..
Maar nu komt het.
Die HTPC word aangesloten op een TV die binnenkort aangeschaft word, kan ik dan ook TV-kijken op dat systeem? Heb ik uiteraard een tv-kaart nodig.
Momenteel hebben wij UPC-digital, geen enkele tv-kaart werkt daarmee ofzo iets wat ik tijd geleden gehoord had.
Hoe kan ik dit oplossen? Hopelijk snappen jullie mijn verhaal en kunnen jullie mij helpen.
Groeten,
Johnny