user964D7D31A8
Member
Doe me een plezier en lees iig wat ik schrijf, ga er aub geen ander verhaal van maken. Dank je wel.En koop eens 4x een 570 of 4x een titan durf net te wedden dat die titans net ietsje sneller zijn.
En nee je 8800GTS is niet beter, want die ondersteund geen double precision. Alleen kaarten vanaf de GF-200 serie, vanaf de GTX260 om precies te zijn. Iets met appels en peren dus...
Hetzelfde geldt voor wwwicked, het zijn geen pro doeleinden, gewoon hobby. Daarom loont het ook niet. Als je nu gewoon eens leest had je het begrepen. Hukkel kiest lijkt me voor zijn foldingprojecten daarom toch ook geen Quadro's... hij gamed en doet aan folding, net als ik. So what?
Nog maar eens wat voorbeeldjes van hardware bij folding van echt niet de minste usersystemen:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12.
Hoeveel Quadro en GTX Titan kaarten tel jij nu Mark? Ik tel maar twee Quadro's, van maar 83 kaarten in het totaal. En het zijn natuurlijk allemaal prutsers, tja zeg nou zelf, wie gaat er nu gewone GTX kaarten gebruiken?
Verder ga ik er geen woorden meer aan vuil maken in dit topic. Het begint een beetje een trieste toon aan te zetten.
Nieuws over de 700 serie aub.
Laatst bewerkt: