• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[Casemod] GAME HARD, FOLD HARDER

Hukkel

New member
dlcg.jpg


Het doel:
Omdat modificeren nu eenmaal een soort drug is waar je steeds meer van nodig hebt wilde ik nu echt iets voor mezelf bouwen. Iets compromisloos en waarvan ik zelf de touwtjes volledig in handen had. Ook moest het wel met een reden gebouwd worden. En dat is dus in eerste instantie dat deze PC 24/7 moet gaan folden. De titel is eigenlijk een aanpassing van een promotiezin van een van mijn sponsors. KFA2 gebruikt de zin "Play hard, game harder", deze heb ik voor dit project aangepast naar "Game hard, Fold harder". Wat het weer geeft is dat deze bouw overdag gebruikt kan worden voor het spelen van zware games op hoge resoluties en detailweergave met veel FPS en wanneer je daar klaar mee bent laat je de grote kracht van de PC overnemen door software van bijvoorbeeld FOLDING@HOME om mee te helpen met onderzoek naar diverse ziekten of via B.O.I.N.C. waarbij je zelf uit kiest voor welke doelen je onderzoek ondersteunt.

Ik ga op een later punt meer uitleggen wat folden / folding nu eigenlijk precies is (voor de members die hier nog niet zo goed van op de hoogte zijn).

Het plan:
Het plan is een Silverstone TJ07 volledig te gaan modificeren. Het thema wordt volledig zwart met oranje accenten. Bijna alle panelen van de kast worden gemodificeerd. Dit op een hele smaakvolle en strakke manier. De bouw zal gebruik gaan maken van een volledige custom waterkoeling loop. De processor wordt een i7-3770k die wordt overclocked zover de koeling het trekt om 24/7 te draaien. Er zullen twee of drie GTX670 kaarten gebruikt worden die ook tot hun max onder water overclocked worden. Alle bedrading in de bouw wordt volledig gesleeved. Er zullen meer dan een windows in komen met gravering. De uiteindelijk zichtbare waterslangen zullen vervaardigd worden uit plexiglazen buizen (indien dit niet de koelingsprestaties te erg beïnvloed want dan wordt het gewoon slangenwerk). Ik wil niet alles verklappen, want dan is de lol er vanaf. Graag wil ik onderweg nog wat hebben om mensen wellicht wat te verbazen.

De uitvoering:
Ik ben inmiddels een paar weken hiermee bezig, maar wilde nu pas met een buildlog beginnen om niet te lang met pauzes tussendoor te hoeven zitten indien ik wacht op onderdelen of sponsors. Ik ben zeker nog niet klaar met deze bouw. Dat gaat nog wel een aantal weken duren.

Omdat ik echt wil proberen de buildlog van het eerste begin te laten zien allereerst een paar foto's van hoe het beestje eruit zag toen ik haar van een medetweaker kocht. Wat hebben ze haar toch aangedaan :-(

De hele voorkant bestickerd, een voetje miste (ze was mank), een fan extra erop vastgemaakt met kit en gaten in de mesh geboord. Bedroevend.

dscn0635st.jpg


dscn0636g.jpg


dscn0637r.jpg


dscn0638d.jpg


dscn0639ef.jpg


dscn0640qp.jpg


dscn0641n.jpg
 
Dag here, ik had jullie hier al verwacht :D

Ik weet niet hoeveel foto's er maximaal in een reply mogen dus ik kan niet alles in een keer posten ;)
Maar ik ga hier wel even een inhaalslag plegen :)

Laat ik eerst nog wat foto's plaatsen van wat onderdelen die ik door ruil en koop heb verkregen. Ik had er nog veel meer, maar door gewijzigde plannen worden die onderdelen niet meer gebruikt.

Deze heb ik door middel van ruil ontvangen, een nette, strakke Scythe 12 fan controller. Zie je niet vaak een voor 12 fans. Deze kan ik mooi gebruiken voor mijn grote hoeveelheid fans ivm de radiatoren. Kan ik ze ook nog een beetje stil houden.

dscn0672p.jpg


Een gloednieuw XSPC dual bay reservoir voor een enkele D5 waterpomp.
Ik ben een groot fan van de XSPC look. Strak zwart, niet schreeuwerig, ruimtebesparend en krachtig genoeg.

dscn0673y.jpg


In het dorpje waar ik woon (zo groot als een muggenpoepje op de kaart) was er waarempel een poedercoater. Ik vind dat ze erg duur waren met hun 100 euro voor de set, maar ik wilde graag zien hoe het eruit zou zien als alles netjes zwart was. En ik had geen zin om weer te gaan reizen met al die losse onderdelen.

dscn0650l.jpg


dscn0651c.jpg


dscn0653n.jpg


Maar voordat ik hem bij de poedercoater kon brengen moest hij helemaal uit elkaar. Inclusief het verwijderen van een aantal popnagels.

dscn0654q.jpg


De zon scheen, onderdelen waren binnen. Tijd om die losse stapel onderdelen eens terug te brengen tot een geheel.

dscn0659u.jpg


Hier was foto's van na het assembleren. Hier had ik de sidepanels nog niet erop gezet omdat ik zat te wachten op de juiste maar thumbscrews.

dscn0660z.jpg


dscn0661lx.jpg


dscn0662q.jpg


TUNNELVISIE O+

dscn0663a.jpg


Waar ik vergeten ben foto's van te maken |:( zijn de voorkant van de kast en de baycovers nadat ik de stickers eraf had gehaald. Ze zien er nu weer als nieuw uit. Viel echt niet mee hoor die romme :( Mocht je ze ook ooit ergens tegenkomen; je koopt een flesje stickerverwijderaar. Je scheurt een stukje van een oude lap. Die drenk je erin. En leg je op de sticker voor een half uurtje ofzo. Het zijn geen normale stickers maar van die metalen ofzo. Als je daar je nagel onder zet dan zou ik maar vast de dokter bellen. Lekker laten weken dus.

Destijds onderweg naar mij:

- Alphacool fittings, D5 pomp, 16/10 slangenwerk, zwarte 6-32 schroeven;
- nieuwe top grill en 5 nieuwe bay covers.

dscn0642v.jpg


Top de volgende update!
 
Tijd voor een update. Mijn eerste sponsor update. Er gaan er nog meer komen.

De vreiendelijke mensen bij Cooler Master waar ik in contact mee gekomen ben heb ik het doel van mijn bouw uitgelegd. Ze gaven zelf al meteen aan dat ik een sterke en efficiente voeding nodig zou hebben.Ze boden me een SIlent Pro Hybrid 1050W aan. Wie zou dat met een beetje gezond verstand afwijzen? Ik niet in ieder geval :)

1189227


1189228


1189229


1189230


1189231


1189232


1189233


1189235


1189236


1189237


1189238


1189239


In het verleden was ik helemaal voor Corsair als het om een voeding ging. Recentelijk ben ik begonnen ook voor anderen voedingen te sleeven. Inmiddels het ik er al een aantal door mijn handen gehad. En ik moet eerlijk zeggen (dus buiten mijn sponsoring om) dat ik Cooler Master voedingen steeds interessanter ben gaan vinden. Ik begrijp nog steeds niet waarom de Silent Pro Gold zo ontzettend veel niet modulaire kabels heeft voor zo'n premium voeding. Maar hun nieuwe M2 reeks zit helemaal goed wat betreft prijs kwaliteit verhouding. Helemaal vergeleken met de competitie. En deze nieuwe reeks Silent Pro Hybrid is echt precies wat je van een high end voeding verwacht en zelfs nog iets meer. Hij is VOLLEDIG modulair. Dus inclusief de moederbord stekkers. Echt een pre. Geen maffe kleuren. Een complete uitrusting. Sterke single rail 12v performance. 80+ goud gecertificeerd. Een strak brushed aluminium deel rondom de fan. En zeker niet als laatste heeft deze versie een los 5,25 inch bay controller erbij. Hiermee kun je de snelheid van de fan van de voeding regelen. Maar hiernaast zitten er op de voeding zelf nog een aantal extra fan-aansluitingen en de snelheid van deze fans kun je ook regelen met dit paneel. Eigenlijk zit er dus gewoon een geïntegreerde fancontroller bij. Ideaal voor mensen die wat meer fans gebruiken (en de fanplekken op het moederbord zijn al snel volledig bezet). Ik ben in ieder geval erg blij met dit staaltje techniek.

Heel erg bedankt Cooler Master! :pray En ook heel erg bedankt Marco dat je dit voor me wilde regelen en ook nog zo ontzettend snel. Dit project gaat heel erg veel profeit hebben van deze prachtige voeding.

Ik zal meer foto's posten als alle te gebruiken voedingskabels volledig door mijn gesleeved zijn in de juiste kleurstelling.

Deze Coolermaster banner, de topbanner en alle overige banners zijn gemaakt door een bekende van me; Ian van der Mijn. Top werk Ian!
 
Laatst bewerkt:
Bedankt! Ik hoop het ook en ga er alles aan doen.

Zomaar even een update dan. Want ik heb nog wat in te halen.

Ik heb inmiddels mijn custom grills ontvangen en ze zijn echt _/-\o_

Het pakje komt uit Portugal. Ricardo heeft wederom fantastisch werk geleverd. Helemaal omdat ik ze ontworpen heb en hij daar (samen met mij) een uit te voeren vorm aan heeft gegeven. We waren het niet helemaal eens af en toe maar het eindresultaat mag er in mijn ogen wezen. Hier is er een in elkaar gezet en een nog uit elkaar. Dit zijn de grills van de zijpanelen waar de 480mm radiator achter komt.
Elke grill bestaat uit 4 plexi delen en een stoffilter (en een reserve stoffilter).













De grill is compleet glad met het zijpaneel. Omdat de zijpanelen een kleine ronde hoek hebben lijkt het soms niet zo, maar dat zijn ze zeker wel.

Het grappige extra aan de grill is dat je steeds meer oranje ziet hoe groter de hoek is waarop je er naar kijkt. Recht ernaar kijken betekent bijna geen oranje, maar met bijna 90 graden zie je net zoveel oranje als zwart. I ben echt helemaal weg van ze.

















Eindelijk een aantal dagen later kunnen beginnen aan het bovenrooster. Deze bestaat uit 3 plexi delen en een stoffilter. Ik kreeg een aanvullend stuk plexi waarmee ik exact kon uittekenen hoe ik de bovenkant van de kast verder moest uitzagen. Origineel zit er aan de bovenkant een gat van bijna 2,5x een 120mm fan groot. Er zit een rooster in met daaronder twee plekken om een 120mm fan in te monteren. Ik vond die echter wat klein als ik naar het geheel van de kast keek. Dus ik heb gevraagd er een 360mm rooster van te maken voor 3 fans en (indien mogelijk) een radiator. Het gaat vergroten was geen eenvoudige opgave aangezien de buitenkant van 4 mm dik aluminium is gemaakt. Een extra sterke slijtschijf voor mijn Dremel was na 4 cm compleet weggesleten 8)7
Dus ik heb mijn vriend "meneer decoupeerzaag" maar weet uit zijn slaap gewekt. Ongelofelijk. Als een warm mes door boter. brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrp KLAAAAAAR. Vervolgens wel een uur bezig geweest om de hoeken exact goed te krijgen om de grill te laten passen. Hij wordt geplaatst zoals het origineel met schroeven aan de binnenkant. Echter omdat deze langer zijn ook aanvullend twee montagepunten vlak bij de 5,25 inch bays.















Hier een paar foto's waarin alle grills gemonteerd zijn. De bovenste is niet vlak met de kast op de foto. Dit komt doordat er een stoffilter tussen zit van een aantal milimeter. Dat is een soort schuim. Deze wordt in elkaar gedrukt als er fans onder gemonteerd worden of een radiator en dan zal de grill exact vlak lopen. Ik heb er ook wat plexi ringetjes bij gekregen om hem precies goed te krijgen.
Ik moet zeggen dat ik de bovenste grill nog mooier vind dan de zijkanten. Dit omdat de zijkanten ook die uitsparingen heeft van de zeshoek vormen. Staat de kast fantastisch. Als ik een keer beter buitenlicht heb zal ik mijn buurman met zijn spiegelreflex camera foto's laten maken. Mijn bedroevende standaard camera met kunstlicht in de avond doet hem zeker geen goed. In echt echt knallen de grills er echt vanaf.













Tot de volgende update!

coolermasterh.jpg
 
Img tags YO!

zonder de Groote ;)

Ja man :D Ik word er gek van, ieder forum lijkt wel zijn eigen net afwijkende regels te hebben hahahaha Maar ik krijg het voor elkaar hoor :024:

Meteen nog maar een update erin hangen. Ik ben toch lekker bezig.

ets later ontving ik een pakketje van Samsung. Ze waren zo vriendelijk dit doel te steunen met een serie 830 64GB SSD. Ik heb er zelf een bij gekocht om in RAID te draaien (of als reserve als mijn modding iets stuk maakt xD ). Ik ga met een van de twee iets bijzonders proberen. Gewoon iets anders dan anders. Meer foto's daarvan in een latere update.

Niet alleen is de serie 830 bekend om zijn hoge snelheden en duurzaamheid, ze passen ook perfect in mijn bouw qua kleurstelling.









Heel erg bedankt voor het regelen van deze SSD voor dit project Arafeh! _/-\o_

 
Zag hem al op tweakers staan, ziet er goed uit !

Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk

Bedankt Joordy!

--------------------

Tijd voor nog een update met wat gesponsorde hardware.

Omdat de kamer inmiddels een aardige verzameling en stapel onderdelen is was ik helemaal vergeten de volgende foto's te plaatsen. Dus hierbij :D

Allereerst wat hardware van Xilence. Ze hebben een vrij uitgebreid assortiment, maar omdat ik al aardig wat spullen had kon ik niet van hun volledige aanbod gebruik maken. Maar Bastian heeft dit project geholpen met een HDD koeler om een 3,5 inch HDD in een 5,25 inch bay. Deze koelers zien er heel clean uit. Bijna stealthy. Hij heeft me ook een aantal 92mm fans gestuurd voor de achterkant van de kast. Ik zal ze waarschijnlijk zwart spuiten of wellicht iets oranje erbij. Wanneer ze gemonteerd zijn kan ik meer vertellen over hun werking en stilte.





















Dank je wel Bastian voor je inzet om dit project te helpen an je super communicatie :pray



Hiernaast heb ik een mooie doos ontvangen van Logitech. MEER UITPAKKEN!!! >:) Ik wist niet exact waar Logitech me mee kon sponsoren, dus het was ook een grote verrassing voor mij. Jottum! Gelukkig hadden ze bij Logitech goed door dat deze PC ook materiaal nodig had om de PC te kunnen besturen. En aangezien de hardware sterk genoeg is om zwaar mee te kunnen gamen zal de PC ook af en toe gebruikt worden om te zien hoeveel FPS ik kan halen ermee, wellicht een spelletje doen ;) en om mee te benchen. Daar is deze hardware perfect voor van Logitech. Want dit is serieuze gaming hardware van Logitech. :9~
Een G19 gaming keyboard, een G35 surround headset en een G9X laser mouse. Wellicht overbodig om te melden, maar ik was dus helemaal :9~
De muis komt met gewichtjes om de balans te wijzigen naar wens en ook een verwisselbaar front. Dat betekent; goed om te modden! Ik ga daar eens wat spuitwerk op los laten om hem nog net wat meer bij de bouw te laten passen. Ik kan daarnaast niet wachten tot ik het LCD scherm van het toetsenbord kan gebruiken om de vitale gegevens van de PC te laten zien (zoals CPU snelheid en temperatuur. Ik zit nog steeds te denken over de heatset. Ik bedoel hij is erg mooi zo. Maar wellicht is hij ook te modden. Maar wellicht maak ik hem daardoor minder mooi. Dus ik twijfel nog :D.

Check out the pictures! (Ik had eerder geen fatsoenlijk licht en tijd om foto's te maken dus heb ik dat van de week alsnog gedaan. Er komen nog veel mooiere foto's aan uiteindelijk gemaakt door iemand die wel goed kan fotograferen en gebruik zal maken van goede fotografeer equipment.























Heel erg bedankt Ben, Loes en Gezinus voor de sponsoring om dit project te helpen!

 
Mooie case zo, ga zo door.

Nog wel wat puntjes van kritiek:

Maar hiernaast zitten er op de voeding zelf nog een aantal extra fan-aansluitingen en de snelheid van deze fans kun je ook regelen met dit paneel. Eigenlijk zit er dus gewoon een geïntegreerde fancontroller bij.
Fout, de fan aansluitingen op de voeding zijn 7 volts aansluitingen en niet regelbaar door middel van het 5.25" paneel. Alleen de aansluitingen die op het paneel zelf zitten zijn regelbaar.

Het belangrijkste aan de voeding vergeet je nog te vermelden, deze kan tot 200 Watt belasting passief draaien.

Verder, je wordt gesponsord door Cooler Master, niet door Coolermaster ;).
 
Mooie case zo, ga zo door.

Nog wel wat puntjes van kritiek:


Fout, de fan aansluitingen op de voeding zijn 7 volts aansluitingen en niet regelbaar door middel van het 5.25" paneel. Alleen de aansluitingen die op het paneel zelf zitten zijn regelbaar.

Het belangrijkste aan de voeding vergeet je nog te vermelden, deze kan tot 200 Watt belasting passief draaien.

Verder, je wordt gesponsord door Cooler Master, niet door Coolermaster ;).

Mijn excuses, je hebt gelijk. In mijn enthousiasme en snelheid zijn er wat foutjes in geslopen.

Wat betreft het belangrijkste punt; dat gaat voor deze bouw helaas niet op. Dus heb ik het niet gemeld. Als hij eenmaal draait dan zal hij nooit onder de 200 Watt komen.

Wel bedankt voor je reactie! :)
 
Uiteindelijk kwam dit pakketje uit Amerika binnen. Had 3 weken daar op het postkantoor liggen wachten want er zat te weinig port op xD

LEKKER UITPAKKUH !!!! 8)7



Wat zou het zijn?











Het is ...... het is ...... jaaaaaaaa het is mijn Murdermod stijl radiator standaard. Heeft DWOOD voor me gemaakt aan de hand van een foto. Precies wat ik wilde en nodig had.

Het is geen 100% kopie. Murdermod had ook een extra erop waardoor je de radiator met plaat eraan van de bodem af kon halen. Deze heeft dat niet, het is wel gemaakt uit twee delen maar die zijn aan elkaar geschroefd. Het idee achter dit ontwerp is dat er een tunnel onder de radiator standaard door loopt. In die tunnel zitten weer aan weerszijden gaatjes. Door die gaatjes kun je je fankabels stoppen, die komen dan (dmv verlengkabels) als een geheel aan de andere kant van de tunnel in een bundel boven. Superclean. Geen kabelrommel. Alleen maar een cleane look. Gewoon een goed ontwerp. Voor sommigen misschien een beetje MEH maar dit is precies wat ik zoek in zulke dingen. Net dat beetje extras om de look zo schoon en strak mogelijk te maken.

DWOOD is echt mijn to-go-guy voor dit soort dingen.

Alleen ..... hij past niet in mijn TJ07 |:( }:O

Door mijn fantastische meetkunsten en haast is hij NET te hoog om in het ondercompartiment te passen. AHHHHHHHHHHHHHHHHH Ik ben soms zo'n sukkel. |:( Man was ik kwaad op mezelf. Gelukkig hoef ik er maar een paar mm vanaf te halen (en dat kan met deze standaard). Maar nu moet ik dus gaan zagen in zo'n prachtig stukje werk :-(

Toch kon ik mezelf niet meer houden. Ik moest het gewoon even passen en proberen. Dus ik pak een 480 radiator die ik toevallig had liggen (ik ga een andere gebruiken in deze bouw). Pakte mijn doos met fans en aan de slag!

OHHHHHHHHHH dat oranje op dat zwart. Precies zoals ik gehoopt had :9~

Uiteraard worden de fankabels gesleeved. Dit is gewoon even om te passen.





 
Ik ben via een omweg in contact gekomen met wat mensen van KFA[sup]2[/sup]. Ik heb ze mijn plan voorgelegd en na een vergadering op het hoofdkwartier kreeg hij groen licht om het project te helpen. En hij stuurde me het volgende pakket:



Ik ben echt gek op uitpakken :p



Een reference GTX670 van KFA[sup]2[/sup]. Waanzinnig. En ze hebben me specifiek een reference model gestuurd zodat er een waterblok op kan. Echt helemaal top KFA[sup]2[/sup] ! _/-\o_



Ik heb nog niet echt foto's gemaakt van de kaart zelf. Als binnenkort het waterblok binnen is en de backplate dan ga ik er uitgebreid foto's van maken. Hij lag nog zo diep te slapen in zijn anti-statische zak ;) Dus geen zorgen.



Wat is dit? De doos is groter dan wat ik net uitgepakt heb :| Wat is dit voor tovernarij??? :/



Ik kreeg een heldere ingeving (jaja zelfzaam) en draaide de doos om en ging die kant maar open maken. En HOERA nog een kant om uit te pakken. JOTTUM!



Ik heb maar geen foto's gemaakt van alles dat er in zat. Het was een merchandising pakketje om dingen weg te geven (of te houden). 3 gave tshirts en allemaal kleine spullen zoals pennen en stickers en posters. Ik was al een fan van de artwork van KFA[sup]2[/sup], maar deze shirts zijn echt gaaf zeg. Ik ga er dus lekker zelf een houden :p Daarnaast ga ik er twee weg geven. Een op een engelstalig forum. De andere weet ik nog niet. Maar geen zorgen, ik heb van een andere sponsor ook twee shirts gehad en zeker een daarvan ga ik hier weggeven op Tweakers.







Ik wil KFA[sup]2[/sup] bedanken en voornamelijk Graham voor het helpen met dit project. Graham heeft me ook een beetje hulp gegeven bij het creëren van wat artwork. Zo heeft hij voor me het "GAME HARD, FOLD HARDER" artwork gemaakt. Echt helemaal top hoe hij dit project ondersteunt! Waarschijnlijk ga ik zijn artwork ook in de case zelf gebruiken, maar dat blijft nog even een verrassing (als het lukt ;) )





Ik heb ook de originele banner van KFA2 hier gepost, gewoon om aan te geven hoe het origineel is en hoe het aangepaste model door Graham (en Ianovski uiteraard).
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
alain-s [VERKOCHT] Custom casemod watergekoelde game pc Verkocht 3
A [CaseMod] Copper Pyramid - Azza 804 - Designed by Vogd Gallery & Build Logs 7
foxbuster Beginner casemod en waterkoeling Waterkoeling 32
bunbun casemod project "red elegance" Gallery & Build Logs 11
bunbun vraagje betreft koeling custom casemod Overige Koeling 9
Freddy The Party 15: HighFlow Casemod Compo, doe nu mee! Lan Party 20
L casemod vraag Cases en Modding 1
Freddy Car Wrap / Wrap Folie -> Casemod Wrap bij HighFlow! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
V Comsom 2 casemod Gallery & Build Logs 2
Freddy The Party 13: HighFlow Casemod Compo, doe nu mee! Lan Party 47
Freddy The Party 12: HighFlow Casemod Compo, doe nu mee! Lan Party 56
C Kleine casemod Coolermaster 430 Elite en Cyborg rat 5 pinksteun mod Cases en Modding 2
k.3nny ModWithMe: Nederlandse Casemod/Designing onderneming Algemene Discussies 8
NaabJ Casemod als profielwerkstuk Cases en Modding 28
kier Maximus VI Formula Show Casemod MbK Gallery & Build Logs 15
Cygnitr0n [Casemod] Raspberry Pi "Silent 4 Twin Cooler" Gallery & Build Logs 8
Sw333t [VERKOCHT] Addonics STMPC-B Storage Tower (gemod, casemod "siNAS" Verkocht 20
sireentje allerlei vragen ivm mijn komende casemod Cases en Modding 18
gerjanlubbers Casemod mini ITX kast, Iemand een leuk idee? Cases en Modding 4
Freddy TP11 HighFlow Casemod Compo Lan Party 5
k.3nny [VERKOCHT] LianLi PC-7HX Casemod INCL voeding + more Verkocht 11
k.3nny K.3nny's "Classy" LianLi Pc-7HX Casemod Gallery & Build Logs 148
S nieuw bureau voor smiley(casemod) Gallery & Build Logs 33
Freddy TP10: HighFlow Casemod Compo, jouw tips aub Lan Party 37
T1mmy Eerste casemod project, frame of niet? Cases en Modding 0
gerjanlubbers pc onderdelen voor mijn 1ste casemod Hardware & Software 4
gerjanlubbers mijn eerste casemod ideen. White and orange Cases en Modding 5
mierenking Xbox360 Casemod Saints Row theme Gallery & Build Logs 17
Freddy TP9 HighFlow Casemod Compo Lan Party 42
MrGiorgio Highflow'ers in de casemod compo van CM Cases en Modding 15
M Advies Watercooling voor Cosmos S casemod ( €250 - €300 ) Advies Waterkoeling Setup 13
focus08 First Casemod HAF932 Gallery & Build Logs 28
G Welk moederbord voor mijn casemod; Ipple I5 Hardware & Software 2
G Apples G5 casemod: Ipple i5 Gallery & Build Logs 116
Celly M'n nieuwste awesome casemod Cases en Modding 7
fatal_error.be fatal_error eerste casemod/ build log/upgrade Gallery & Build Logs 80
E even better then the tubberware casemod Cases en Modding 1
vincent leuke antec 900 casemod Waterkoeling 6
G Guardian's casemod log Cases en Modding 64
D ward0 casemod log Gallery & Build Logs 69
Rammstation Gratis AMD Game - Horizon Zero Dawn : The Complete Edition Overige 3
HighFlow PlayStation VR-game Iron Man VR verschijnt op 3 juli Gaming 3
Freddy Mijn mini arcade zolder / game room Overige Builds 9
M Advies voor mijn eerste waterkoeling, voor mijn game pc Advies Waterkoeling Setup 6
Hightower Arozzi game chairs HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
iSP [VERKOCHT Assassin's Creed Syndicate game key Verkocht 1
iSP [TKA] Game Bundle; Just Cause 3 - Counter Strike: Global Defense - World of Warships Verkocht 1
P Advies game pc Hardware & Software 2
ProAce The Party 14: The game is on! Lan Party 269
J Joery - joery Coppe - Game PC (betty) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan