G gertsoenen Junior Member 4 december 2010 #1 Beste Graag zou ik weten of deze backplates van EK ook al kunnen besteld worden, zodat ik alles in 1 x kan bestellen Mvg
Beste Graag zou ik weten of deze backplates van EK ook al kunnen besteld worden, zodat ik alles in 1 x kan bestellen Mvg
Vissa Vissa! 4 december 2010 #2 Nu het toch over backplates gaat: Freddy, heb jij van EK iets gehoord over backplates voor de HD6870?
Nu het toch over backplates gaat: Freddy, heb jij van EK iets gehoord over backplates voor de HD6870?
Freddy Administrator Forumleiding 4 december 2010 #3 Hier voor de GTX580: EK-FC580 GTX Backplate - Black EK-FC580 GTX Backplate - Nickel plated (foto's zijn nog van de GTX480, even tijdelijk omdat EK nog geen foto's beschikbaar heeft van de nieuwe backplates voor de 580) Voor de HD6870 nog niks bekend helaas.
Hier voor de GTX580: EK-FC580 GTX Backplate - Black EK-FC580 GTX Backplate - Nickel plated (foto's zijn nog van de GTX480, even tijdelijk omdat EK nog geen foto's beschikbaar heeft van de nieuwe backplates voor de 580) Voor de HD6870 nog niks bekend helaas.
G gertsoenen Junior Member 4 december 2010 #4 Weet je ook wanneer ze eventueel geleverd zouden kunnen worden? Mvg
Freddy Administrator Forumleiding 4 december 2010 #5 Ik denk eind deze week, maandag vraag ik het nogmaals bij EK na, dan laat ik het hier weten.
Sanders Kapitein 4 december 2010 #7 Freddy zei: H (foto's zijn nog van de GTX480, even tijdelijk omdat EK nog geen foto's beschikbaar heeft van de nieuwe backplates voor de 580). Klik om te vergroten... Is dat een uitnodiging om mooie foto's tegen een witte achtergrond te maken, voor wie ze binnenkrijgt?
Freddy zei: H (foto's zijn nog van de GTX480, even tijdelijk omdat EK nog geen foto's beschikbaar heeft van de nieuwe backplates voor de 580). Klik om te vergroten... Is dat een uitnodiging om mooie foto's tegen een witte achtergrond te maken, voor wie ze binnenkrijgt?
Freddy Administrator Forumleiding 15 december 2010 #9 Die van EK komt morgen/overmorgen bij ons binnen.