• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Glans van foto halen.

Loeo

New member
Ik heb een foto waar ik een weerkaatsing van mijn flits op heb. Nu wil ik deze met photo shop proberen te verwijderen maar ben er nog niet echt succesvol mee. Nu is mijn vraag op welke manier ik dit moet doen. Om een idee te geven wat ik bedoel hier een voobeeld foto:

Alvast dank voor jullie hulp en tips!

Laatst bewerkt:

k.3nny

Oldscool.
Klik nu eens op je foto haha kijk waar hij naar hotlink

En kijk dan eens naar je tv meubel, dat logic, geheime reclame maken is beetje no-go toch? Zeker op deze manier

Loeo

New member
Klik nu eens op je foto haha kijk waar hij naar hotlink

En kijk dan eens naar je tv meubel, dat logic, geheime reclame maken is beetje no-go toch? Zeker op deze manier
Daar heb je sowieso gelijk in! Ik wilde de foto in het groot er op hebben maar zie dat ik de verkeerde url gekopieerd van de site zelf. Dit is niet bewust reclame ga het meteen aanpassen! Hij zou nu goed moeten zijn :)

Loeo

New member
1. Het is niet echt rechtstreeks geflits maar een weerkaatsing. Dit is niet bewust maar de foto is van een dierbare die er niet meer is en buiten de flits is het een foto die ik graag zou willen gebruiken.
2. het is een jpeg.

MrGiorgio

De Planner
Volgens mij is die gewoon rechtstreeks geflitst op de tv, want de ster is symmetrisch. En bovendien kan je dat ook zien in de weerkaatsing van van de fotograaf.

En hoe groot is die (pixels) ?

De moeilijkheid zit m volgens mij in de volgende punten:
-je hebt niet alle info (het is namelijk geen raw)
- de flits loopt precies over een arm en de revers van het colbertje.

Uitvergroot ziet het er zo uit:

De pixels zijn ook te groot om n mooi resultaat te kunnen geven.

Succes ermee!

Sw333t

I Love my NUC
Volgens mij is die gewoon rechtstreeks geflitst op de tv, want de ster is symmetrisch.
Wellicht een idee om de start post wat beter te lezen:

Om een idee te geven wat ik bedoel hier een voobeeld foto
Kortom, zijn aangedragen foto is slechts een voorbeeld van het probleem (een te extreem zichtbare reflectie door het onjuiste gebruik van de flitsfunctie). Het is dus niet de foto waar het om gaat ;).

Beetje verwarrend, took me a while too.

Onderwerp starter Vergelijkbare onderwerpen Forum Replies Datum
Z Rebuild van een loop, welke onderdelen vervangen? Waterkoeling 16
MrGiorgio Corona ver van mijn bed show? Nieuws en Sport 32
HighFlow LG geeft 8k-oled-tv van 88" adviesprijs van 29.999 euro Hardware & Software 1
HighFlow EK Waterblocks onthult speciale EK-versie van de InWin 303 met ingebouwd distributieblok HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy HighFlow 2 weken op Vakantie van 19 juni tot 3 juli 2019 HighFlow Computer Cooling Shop 10
anub1s18 vraagje over de duurzaamheid van acryl onderdelen t.o.v. pom/acetal Waterkoeling 3
M Msi rtx 2080 seahawk Ek reiningrn van binnen (garantie vraag) Waterkoeling 2
F Combineren van producten Advies Waterkoeling Setup 4
D het sleeven van niet psu kabels Cases en Modding 1
Freddy TP17 Draagbaar Mini ITX systeem, uiteraard van acrylaat Gallery & Build Logs 53
D installeren van Bitspower RTX2080ti msi gaming trio x problemen Handleidingen en Installatie Tips 1
S Buigen van Bitspower None Chamfer Brass Link Tubing OD14MM Shining Silver Waterkoeling 2
Freddy EK-MLC Phoenix is hier! De nieuwe modulaire AIO waterkoeling kit van EKWB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
S Gigabyte GTX 1080ti extreme van lucht naar waterkoeling Waterkoeling 3
the_cyberspace Schroeven m3 35mm zwart van mdpc-x Gevonden 2
Freddy Moeite met het bereiken van jouw Power knop? Alphacool heeft een oplossing :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
bunbun Berekenen van waterkoeling koel capaciteit Handleidingen en Installatie Tips 2
Fryslanboy Waterkoeling, 2 pompen die in de periode van amper een maand uitstappen Waterkoeling 8
CDA441 Onderkant van beeld op scherm(en) trilt AMD / ATI 1
K vlotte afhandeling van mijn eerste bestelling (maar bijgevolg dus zeker niet laatste) HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
S Geschiedenis van een Case:Corsair Obsidian 800D van Legendary1985 Gallery & Build Logs 1
Xtrafresh Watersnood: twee fittingen in de buurt van den Bosch nodig! Gevonden 2
iSP [Vraag/Ervaring gezocht] over het anodiseren van metalen Cases en Modding 0
Freddy Win een Disco PC! van Power Unlimited / ASUS en een beetje van HighFlow :) HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy [BUILDLOG] Mini Virtual Pinball Cabinet van Transparant Plexiglas Virtual Pinball / Flipperkast 67
R Wat vragen van een beginner Waterkoeling 3
J vraag over de in en uitgang van een Alphacool GPU waterblok HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
retrorick Terug van weg geweest (wederom) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 0
M monteren van reservoir Waterkoeling 3
A Vragen omtrent rigid tubing, merkcompatibiliteit van fittings/tubes, en puur water. Advies Waterkoeling Setup 3
ChrisdeW Afhandeling - Roest vorming op de bouten van een nieuw EKWB blok. Waterkoeling 7
Sw333t Van harte gefeliciteerd Peter [l3p] Felicitaties 9
M mosfet heatsinks van een Asus ROG Maximus VIII gene z170 moederbord gebroken Overige Koeling 5
Nils PC van rond de 800 ~ 900 euro Hardware & Software 1
Bas9466 MSI GTX 980 2 X 8 PIN verloop stukje van 6 naar 8 pin of gewoon nog 1 8 pin kabel kan Problemen & Oplossingen 0
Consigliere [Consigliere User Review] Silent Base 800 van BeQuiet HighFlow Product Reviews 1
Sw333t Geen bevestiging bij uitschrijven voor het ontvangen van speciale aanbiedingen ed. HighFlow Webshop 0
S Zijn er mensen die de volgende LED van highflow gebruiken? Laserled - 3x Ultra Bright Cases en Modding 0
D Hey even mijn ervaringen delen en pics van mijn nieuwe pc Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
djghostogb vraag over me waterkoeling die ik in me PC wil is het beter je CPU los van je VGA te Advies Waterkoeling Setup 202
K Gpu los van moederbord - PCI Riser Cable Cases en Modding 4
Sw333t Van harte gefeliciteerd Ruud (CMos) Felicitaties 7
G usb soundcard van een steelseries siberia elite prisma! Gevonden 0
Sw333t Van harte gefeliciteerd Peter (l3p) Felicitaties 9
P PAvanHooijdonk - Paul van Hooijdonk - Darkforce Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 12
M maikelvanbeurden - Maikel van Beurden - A-PC Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
U hardware shift van corsair 450D naar fractal node 605 (met hulp van de kat) Gallery & Build Logs 2
arwin74 tja advies vraagje van mijn dan maar is Hardware & Software 11
J Nieuw leven inblazen van een oudere watergekoelde computer. Waterkoeling 5
D hulp bij kleur van de fluid Waterkoeling 8
Vergelijkbare onderwerpen

Bovenaan