• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

FrozenQ Liquid Fusion Reservoir barst!

Dat is wel waar, maar zit jij ook een beetje in de harde kern?

OCN/XS, hebben admins die een beetje te lopen buttfucken ;)

Als je alles wilt weten moet je maar eens het hele forum op een weekje lezen ;)

Wil je niks meer als de waarheid? ga naar RRtech, die verwijderen geen links/topics ;)

RRtech wordt wel groot gepraat, maar haal je dat ertussen uit(zoals ik doe) dan heb je zeer interesante topics, die vooral de waarheid achterhalen!

RRtech is tot nu toe de meest nutvolle site betreft waterkoeling, Waarom? ze weten waar ze mee bezig zijn.

je moet aleen tussen dat gescheld en getier doorkijken ;)

Ik ben me er volledig bewust van dat een paar groten uit de waterkoelingsgeschiedenis daar zitten, en dat ik er zeker veel kan opsteken, maar ik weet ook dat ik veel zo niet meer van die kennis ook in andere forums kan opsteken waar in mijn ogen een veel prettigere sfeer hangt.

Ook vraag ik me af waar je dat idee vandaan haalt dat er zoveel topics op OCN/XS gesloten worden? Voor OCN kan ik niet pleiten, maar ik zit dagelijks op XS, en houd alles redelijk goed in de gaten daar. Ik heb nog nooit een controversieel topic van het een op het andere moment zien verdwijnen. Ik denk dat het tot op bepaalde hoogte viswijfverhalen van gasten op RRT zijn gevoed door haat tegen die forums. Ik vraag mezelf namelijk ook vaak genoeg af waarom die gasten gebanned zijn, iets wat toch niet al te snel gebeurd.
 
Nou nog steeds geen bericht van FrozenQ, tis nu 3 dagen geleden?

Zijn service is opzich wel goed alleen deed hij er bij mijn eerste RMA een week over om te reageren op mijn mail daarna duurde het weer een week voordat ie mijn nieuw res uberhaupt wilde sturen en uiteraard de verzend tijd ...... +- 2 weken !!!! :sad:

Zit nu dus voor de 3e keer in een zeer korte tijd met een PC van +-€4000,- waar ik geen fuk mee kan!. (Werk en game Rig)
(Gelukkig heb ik van Freddy een swifttech res kunnen kopen voor een prikkie tijdens mijn eerste rma!)

Maar wat zal ik nu doen als ik een nieuwe krijg? ... weer in bouwen en hopen dat deze wel goed is ... of verkopen en gewoon een simpele EK res halen bijv?
 
Ik heb afgelopen weekend nog goed contact met hem gehad (voordat hij dus op vakantie ging).
Want we hebben nog enkele oude versies van zijn reservoirs op voorraad.
Deze willen we terugsturen i.v.m. de klachten, zodat hij het kan omruilen voor de nieuwe versie.
Dat gaat gelukkig in orde komen.
 
Ook ik ben slachtoffer geworden van dit Res. Ik denk dat ik het ''oude'' type heb/had...

Ik wil mijn nieuwe spulletjes op mijn loop gaan aansluiten. Eerste wat je dan moet doen, is je loop drainen. Dus ik sluit mijn quick connector aan, en draai mijn fill-port open.

Hoor ik plosteling PSSSSSSST.... gevolgd door KRRRRRRRGH, en zie meteen water uit mijn T-reservoir stromen, LANGS DE ZIJKANT!

Er zit een gigantische barst in dat ding. Van onder de eindcap, tot 1/3de van het reservoir zelf, met een spiraal verloop.

Ik heb het res er meteen tussenuit getrokken, en snel foto's gemaakt om het te laten zien.

check die pics!

IMG_0511.JPG

IMG_0514.JPG

IMG_0516.JPG

IMG_0518.JPG

IMG_0519.JPG
 
Ik las net je PM, reageer hier :)

Stuur deze foto's naar FrozenQ@comcast.net met begeleidende tekst (in Engels).
FrozenQ/Alex doet direct met eind gebruiker RMA afhandeling.
Hij zal je een nieuwe sturen (de nieuwe versie, a la EK style, dus met schroefeindes).
 
hijs fijn.... nouja, niet dat jij er ook maar iets aan kan doen natuurlijk!
Jou service is altijd top... nu maar hopen dat die van hem ook goed is.

Moet ik ook nog bonnen meesturen ofzo, dat ik ze echt heb gekocht bij je, of checkt hij dat zelf bij jou?
 
oke, update :D
Hulde voor Alex. Heb nu al bericht terug, hij stuur direct een nieuwe op!

Precies, feit dat de reservoirs falen is vervelend, maar hij is ten minste bereid zijn fout toe te geven en hem meteen te vervangen :).

Gedoe als op RRT ontstaat negen van de tien keer door een misverstand tussen koper en verkoper. Precies hetzelfde gebeurde met Iandh. Doordat er een bestelling kwijt raakte onstond er een korte ruzie tussen Iandh en Gary van Sidewinders. Toen Gary het verhaal op RRT had gepost werd Iandh als een stuk vuil behandeld, op gelijke manier als FrozenQ. Later kwamen zowel Gary als Iandh erachter dat er een misverstand was, maar voor zover ik weet wilde niemand er meer iets van horen.

En K.3nny, "frozenqueer"? Serieus, gedraag je naar je leeftijd, wat die ook moge zijn, en neem niet klakkeloos namen over van die gasten daar.
 
Alex laat mij lekker, ieder zn forum ;)

Gelijk heb je. Ik vind het alleen wat minder wanneer er goeie verkopers afgekraakt worden die soms zoveel meer opofferen dan alleen wat vrije tijd. Ik denk namelijk ook niet als jij opeens op dit forums wordt afgezeken vanwege een misverstand bij een case die je gemod heb. Je steekt er tijd en vaak ook geld in, en dan krijg je stank voor dank, dat vind ik jammer, zeker als je alles met de beste bedoelingen doet.

Wanneer je echter dingen krijgt als de Typhoon III van Primochill dan mag je in mijn ogen gerust hun afkraken ;).
 
maar hij deed het bij 600 reervoirs, die op die manier gemaakt zijn, dat lijkt mij toch massaproductie + nog eens dezelfde fout KEER NA KEER. srry maar dat gaat gewoon tever in mijn ogen.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
ChillPascal FrozenQ Liquid Fusion Blue Reservoir V2 Waterkoeling 2
E Levertijd FrozenQ Liquid Fusion Blauw HighFlow Computer Cooling Shop 18
Vissa [VERKOCHT] FrozenQ Liquid Fusion Red Reservoir Verkocht 1
Vissa [VERKOCHT] FrozenQ Liquid Fusion Red 250MM Verkocht 11
M FrozenQ Liquid Evolution HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
WiSK FrozenQ NCase M1 Reservoir HighFlow Product Suggesties en Nieuws 20
K Hoe sluit je een FrozenQ Reactor Core Extreme Blue Reservoir V2 aan? Waterkoeling 3
eric franciscus frozenQ tube reservior Waterkoeling 13
P FrozenQ blauw CCFL Waterkoeling 6
F FrozenQ Warp res HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
O FrozenQ IceCaps white HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
M5rvii FrozenQ Bay Reservoir HighFlow Product Suggesties en Nieuws 18
Zwelgje FrozenQ CCFL HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Vissa FrozenQ Reservoir Cap HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
Thierry FrozenQ T-virus res HighFlow Product Suggesties en Nieuws 59
Fiftykilowatt Liquid North Overige Builds 2
Jason Be Quiet! Silent Loop 2 AIO CPU Liquid Cooler - 360mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Silverstone IceGem 360 AIO CPU Liquid Cooler ARGB - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Alphacool Eisbaer Extreme liquid CPU cooler 280 - black edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Kraken X53/ X63/ X73 AIO Liquid Cooler With Aer RGB Fans (240mm/ 280mm/ 360mm) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 MSI Z97 GAMING 9 ACK LIQUID COOLED DESKTOP Hardware & Software 7
K Liquid.cool Vortex One DIY AM240: lucht probleem Waterkoeling 3
S Primochill Vue Koelvloeistof / Liquid / Coolant HighFlow Product Suggesties en Nieuws 108
Freddy Liquid.cool Koelvloeistof / Coolant / Componenten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
C Info componenten custom liquid cooling set Advies Waterkoeling Setup 26
meneer peer Coollaboratory liquid Ultra 1ML HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
M Swiftech H220X CPU Liquid Cooling Kit Lek Waterkoeling 2
Hightower Liquid extasy waterblokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 41
Freddy EK-Predator is setting a new standard for AIO liquid cooling! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
V Liquid SLI upgrade 1400/1500,- Budget Advies Waterkoeling Setup 26
A liquid cooling system Advies Waterkoeling Setup 1
arwin74 540 Liquid Gallery & Build Logs 51
WiSK Coollaboratory Liquid Copper HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
C ASUS Republic of Gamers FERRARI RED Liquid Cooled PC Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
Freddy Red Harbinger Cross Desk - Ultimate Liquid Cooling Ready HighFlow Product Suggesties en Nieuws 45
S Corsair Obsidian 800D Full Liquid cooled Gallery & Build Logs 3
bundymania [Bundymania Kurzreview] Liquid Extasy Universalkühler VUCI - die günstige Alternative HighFlow Product Reviews 2
Asphiax Koolance LIQ-702 Liquid Coolant Bottle, High-Performance, 700mL (UV Red) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
aadje93 Coollaboratory Liquid Ultra HighFlow Product Reviews 55
D Koolance Liquid Coolant Bottle, High-Performance, 700mL (Colorless) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Besje Liquid Extasy Rampage 3 Gene fullcover block HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Alex EK H3O Advanced Liquid Cooling Kit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
J wie kan voor mij een heel nieuw liquid cooling systeem samenstellen. Advies Waterkoeling Setup 96
MrGiorgio Indigo liquid metal HighFlow Product Suggesties en Nieuws 14
O MC-CASE-EVO-W MagiCool EQ Liquid Cooling Case Window vragen Advies Waterkoeling Setup 7
Don_Holio Don's Liquid i7 Gallery & Build Logs 7
Slader Danamics LMX: Liquid cooling is back HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
Thierry Liquid Extasy HighFlow Product Suggesties en Nieuws 15

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan