Alex
Bezig met houten pc...
Dat is wel waar, maar zit jij ook een beetje in de harde kern?
OCN/XS, hebben admins die een beetje te lopen buttfucken
Als je alles wilt weten moet je maar eens het hele forum op een weekje lezen
Wil je niks meer als de waarheid? ga naar RRtech, die verwijderen geen links/topics
RRtech wordt wel groot gepraat, maar haal je dat ertussen uit(zoals ik doe) dan heb je zeer interesante topics, die vooral de waarheid achterhalen!
RRtech is tot nu toe de meest nutvolle site betreft waterkoeling, Waarom? ze weten waar ze mee bezig zijn.
je moet aleen tussen dat gescheld en getier doorkijken
Ik ben me er volledig bewust van dat een paar groten uit de waterkoelingsgeschiedenis daar zitten, en dat ik er zeker veel kan opsteken, maar ik weet ook dat ik veel zo niet meer van die kennis ook in andere forums kan opsteken waar in mijn ogen een veel prettigere sfeer hangt.
Ook vraag ik me af waar je dat idee vandaan haalt dat er zoveel topics op OCN/XS gesloten worden? Voor OCN kan ik niet pleiten, maar ik zit dagelijks op XS, en houd alles redelijk goed in de gaten daar. Ik heb nog nooit een controversieel topic van het een op het andere moment zien verdwijnen. Ik denk dat het tot op bepaalde hoogte viswijfverhalen van gasten op RRT zijn gevoed door haat tegen die forums. Ik vraag mezelf namelijk ook vaak genoeg af waarom die gasten gebanned zijn, iets wat toch niet al te snel gebeurd.