• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

frozenQ tube reservior

eric franciscus

New member
hallo allemaal

ik heb hier 3 frozenQ tubes reservoir liggen en alle drie zit precies hetzelfde probleem namelijk lekage.s nu heb ik vorige maand geleden een frozenQ tube reservoir gekocht dus de derde een blauwe nu volgt het probleem ik zet mijn frozenQ tube in mijn pc hij heeft nog geen half uur gedraaid was even beneden en er lag over heel mijn nieuwe bureau een grote plas blauwe vloeistof ik balen als een stekker dus na gelopen en ja hoor precies hetzelfde als die andere twee die ik heb liggen dus bij de uv kathode lekte hij met druppels achter mekaar dus weer zo.n reservoir die lekt denk ik bij me zelf dus een andere gepakt een alphacool 250 erin gezet geen last meer dus van middag een ingreep gedaan op mijn lijmpistool reservoir schoon gemaakt met lauw water en droog gemaakt lijm pistool gepakt en dat gat dicht gelijmd met die kathode erin dus laten drogen die lijm en na een uur er weer terug in gezet weer gevuld en maar laten draaien voor een uur en wat denk je geen lekage.s meer ik mag toch wel verwachten van een tube reservoir van 80 euro dat die gewoon goed is dit is de derde die het zelfde probleem heeft zijn hier nog meer mensen die precies het zelfde hebben als ik nu ben ik tevreden over mijn systeem hij lekt niet meer
 
Hallo allemaal,

Ik heb hier 3 frozenQ tubes reservoir liggen. Alle drie zit precies hetzelfde probleem namelijk: lekkages. Nu heb ik vorige maand een frozenQ tube reservoir gekocht, de derde (een blauwe).
Nu volgt het probleem.
Ik zet mijn frozenQ tube in mijn pc. Hij heeft nog geen half uur gedraaid en er lag over heel mijn nieuwe bureau een grote plas blauwe vloeistof. Ik balen als een stekker. Dus na gelopen; en ja hoor precies hetzelfde als die andere twee die ik heb liggen. Bij de uv kathode lekte hij met druppels achter mekaar.
Dus weer zo'n reservoir die lekt denk ik bij me zelf. Dus een ander reservoir gepakt (een alphacool 250): Geen last meer.

Van middag een ingreep gedaan op mijn lijmpistool. Reservoir schoon gemaakt met lauw water en droog gemaakt. Lijm pistool gepakt en dat gat dicht gelijmd. Met die kathode erin die lijm laten drogen en na een uur er weer terug gezet. Weer gevuld en maar laten draaien voor een uur.
En wat denk je? ... Geen lekkages meer.

Ik mag toch wel verwachten van een tube reservoir van 80 euro dat die gewoon goed is. Dit is de derde die het zelfde probleem heeft. Zijn hier nog meer mensen die precies het zelfde hebben als ik nu?

Ik ben tevreden over mijn systeem. Hij lekt niet meer.

fixed ;) (ivm bijna onleesbaar. Zonder interpunctie zijn iets langere teksten zeer lastig te lezen. Het hoeft niet in perfect Nederlands, maar denk wel aan de lezer en hoe graag je zelf wilt dat je boodschap gelezen wordt. Zet er desnoods alleen hier en daar een witte regel tussen.)




Maar goed dat je het reservoir nog zelf heb weten te repareren. Was het overigens niet mogelijk om bij het eerste reservoir al een RMA of iets dergelijks aan te vragen?
 
Dat je van je frozenQ tubes reservoir het kathode buisje dicht moet kitten
Of zo als ik gedaan heb een ander rubbertje er in.
Werkte bij mij al.
:p

Maar het is toch te gek voor worden dat je eerst je reservoir moet kitten voor je het in gebruik moet nemen daar gaat je garantie dan
Maar er zijn gelukkig oplossingen Kitten of een rubbertje of met Krimpkous

Ik hoop niet dat ik morgen mijn FrozenQ bay ook nog eens moet kitten want die komt morgen binnen met de bestelling ik kijk hem morgen eerst goed na voor ik hem er in gaat zetten
 
Ik snap je echt niet? kan aan mij liggen maar waarom koop je 4! reservoirs van 100 euro per stuk (ongv) die standaard al kapot zijn (no effense maar het is echt troep en je leest het keer op keer weer) toch zonde van je geld?
 
Heb hier hetzelfde gehad.
FrozenQ res ziet er allemaal leuk en aardig uit maar bij mij is die na een maandje gaan lekken.
(bij de CCFL)

Direct er uitgehaald en een minder fancy BP res gekocht.
Ik hoef niets meer van FQ te hebben.

Rommel.

Van:
28lgykn.jpg


Naar:
14d3n0n.jpg
 
ok k.3nny

Jij hebt gelijk ik heb meer dan een pc staan.
Ik heb 2 Corsair Obsidian 800D staan en Eentje is leeg maar daar ga ik van het Weekend verder mee

En heb nog CoolerMaster Cosmos 2 Black staan

In de Corsair Obsidian 800D

Daar komt in te zitten

Een asus rampage3 extreme heb het bord omgebouwd tot waterkoeling het waterblok dat erop ligt.is een Koolance MB-ASR3E
De Cpu koelblok is Een EK Supreme LTX
De Ram koel blok is een EK-RAM Dominator
De Gpu Koelblok voor de EVGA 470-GTX is een Koolance VID-NX470
Het geheugen wat erin gaat is een corsair Dominator 16 GB
De Case Is een corair Obsidian 800D
De Radiator is een XSPC-RS360 Black
De Voeding is een Corsair HX-1000-W

Het reservoir wordt De Koolance RP-452X2 Dual 5.25 Bay Reservoir for 1-2 D5/MCP655/PMP-450/S Pompen

1x radiator stand 240 Black

2x scythe kaze Master II KM05-BK

1x de Koolance 3 Fan Radiator Shroud Black SHR-1020 Black

7x Enermax Apolische Vegas Led Fan Green 6x 120MM 1x 140MM Green

1x Pioneer Blu-Ray Burner BDR-S06XLB

Deze Corsair Obsidian Is zaterdag aan de beurt ik ga hier wel foto.s van maken zodat je het kan zien.alleen jamer van die andere Corsair Obsidian 800D die is al helemaal klaar maar ik kan nog foto.s maken en erbij zetten.ik gebruik dit HighFlow Forum pas voor de Eerste Keer Sorry Hier voor
 

Bijlagen

  • 20120625_171118.jpg
    20120625_171118.jpg
    57,2 KB · Weergaven: 5
wat ik je als tip kan geven ;)

Maak zon inverterdoosje open en warempel er is plek voor een 2e ccfl stekkertje ;) dat scheelt je een kabelboom en een Inverterdoosje in je case ;)
 
wat ik je als tip kan geven ;)

Maak zon inverterdoosje open en warempel er is plek voor een 2e ccfl stekkertje ;) dat scheelt je een kabelboom en een Inverterdoosje in je case ;)

Goede morgen k.3nny

Dat weet ik ik heb achter de ander zijkant van de pc een lamptron verdeel unit zitten voor uv kathodes er kunnen 12 van die ccfl stekkers in
Heb ik toen ook bij highflow gekocht best makkelijk alleen nog verleng kabels halen dan kunnen die inverter doosjes allemaal weg
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
WiSK FrozenQ NCase M1 Reservoir HighFlow Product Suggesties en Nieuws 20
K Hoe sluit je een FrozenQ Reactor Core Extreme Blue Reservoir V2 aan? Waterkoeling 3
ChillPascal FrozenQ Liquid Fusion Blue Reservoir V2 Waterkoeling 2
P FrozenQ blauw CCFL Waterkoeling 6
F FrozenQ Warp res HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
O FrozenQ IceCaps white HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
E Levertijd FrozenQ Liquid Fusion Blauw HighFlow Computer Cooling Shop 18
M FrozenQ Liquid Evolution HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
M5rvii FrozenQ Bay Reservoir HighFlow Product Suggesties en Nieuws 18
Vissa [VERKOCHT] FrozenQ Liquid Fusion Red Reservoir Verkocht 1
Zwelgje FrozenQ CCFL HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Vissa [VERKOCHT] FrozenQ Liquid Fusion Red 250MM Verkocht 11
Vissa FrozenQ Reservoir Cap HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
F FrozenQ Liquid Fusion Reservoir barst! Waterkoeling 43
Thierry FrozenQ T-virus res HighFlow Product Suggesties en Nieuws 59
B hard tube onderdelen Gezocht 13
Bl4ckj4ck666 Soft-tube id 1/2e Waterkoeling 9
Bl4ckj4ck666 Van soft tube naar hard tube Waterkoeling 1
Bl4ckj4ck666 Soft tube feser HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Bitspower Creator Rainbolt Tube Deluxe Kit 500M HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
anub1s18 Singularity Computers Protium Reservoir Tube Replacement 100mm? HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
L Alphacool Plexi Tube 50x200mm (DxH) - 15153, schroefdraad binnen of buiten? Waterkoeling 1
P Soft-tube slangen minder helder na verloop van de tijd? Handleidingen en Installatie Tips 3
T O11D XL hard tube + beperke mod Gallery & Build Logs 3
Jason EK-RES X3 150 & 250 D-RGB Tube Reservoirs HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
ShockRaver [VERKOCHT] Diverse Soft Tube Feser koppelingen 1/2 ID 3/4 OD Verkocht 2
Jason Thermaltake Pacific C-PRO G1/4 PETG Tube 16mm OD Compression - Green HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Barrowch G1/4 - 14mm & 16mm OD Wolverine Super Anti Off Hard Tube Push Fitting HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Barrow 14mm OD - Twin Seal Hard Tube 90 Degree Compression Fitting HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Quint0sz Barrow Hard tube 14/10mm, niet vast genoeg in fitting? Handleidingen en Installatie Tips 2
Jason Bitspower Creator Rainbolt Tube Deluxe Kit 500M HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Rammstation inkorten van None Chamfer Crystal Link Tube ??? Waterkoeling 3
HighFlow Bitspower Advanced Multi-Link Hard Tube fittings HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Gurt11 Incompatibiliteit 14mm tube - EK HTC Classic 14mm fittings HighFlow Webshop 2
Freddy EK-Loop Modulus Hard Tube Bending Tool HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
P Vraag over Fittings en PETG Tube Waterkoeling 2
T O11D XL hard tube Gallery & Build Logs 5
P Bitspower 16mm hard tube fittings Waterkoeling 2
C Acrylic tube gaat moeilijk in fittings Waterkoeling 1
Freddy Gratis SC Acrylic Tube set bij bestellingen vanaf €150,- HighFlow Computer Cooling Shop 0
C XS-PC g1/4 rigid tube fitting past niet op asus maximus x HighFlow Forum 5
M Thermaltake PR22-D5 top cap of een complete tube Waterkoeling 1
S Debieten met verschillende tube maten Waterkoeling 2
S Magicool pomp Reservoir tube vervangen Waterkoeling 4
B Bitspower Z-Tube 80 clear HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
XenoMorpH PrimoChill 1/2in. Rigid PETG Tube – 4 x 36in. – Black Waterkoeling 4
R tube res dop vast Waterkoeling 2
volcom klein tube reservoir Gevonden 4
S EK tube reservoir omhulzing Waterkoeling 3
B Desk icm tube res Waterkoeling 7

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan