Alex
Bezig met houten pc...
Ik geef je compleet gelijk dat het een ongelofelijk stomme fout is die misschien wel eerder opgemerkt had kunnen worden. Feit is, dat is niet gebeurd, iets wat bij meerdere grote fabrikanten gebeurt is. Verschil tusen Frozen en een grote fabrikant is dat hij niet 1,2,3 z'n spullen terug kan roepen, dat kost gewoon teveel geld. Dus heeft hij besloten alleen degenen te vervangen die ook daadwerkelijk kapot gaat. Geen geweldige oplossing, maar wel de best haalbare voor FrozenQ, die het door zijn fout ook al aardig zwaar heeft.
Als mensen hem dan ook nog eens gaan afzeiken daarover terwijl z'n vervangingsservice voor zover ik hier hoor vrijwel perfect is vind ik dat zout in de wonde strooien, en dat gaat in mijn ogen dan weer te ver.
Als mensen hem dan ook nog eens gaan afzeiken daarover terwijl z'n vervangingsservice voor zover ik hier hoor vrijwel perfect is vind ik dat zout in de wonde strooien, en dat gaat in mijn ogen dan weer te ver.