• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Foto's van jou vakantie!

Nils

Highflow Clan Member
Foto's van jouw vakantie!

Hey allemaal, ik dacht dat het wel leuk zou zijn om foto's te posten van je vakantie bestemming en dat je er bijv iets leuks bij vertelt ofzo.. misschien wilt zo iemand anders wel naar jou landje toe!:p

Ik begin. Ik ga eigenlijk altijd met mn ouders dus naar cuba;) je zou denken cuba heel gevaarlijk etc... maar dat is het juist niet! Cuba is hartstikke leuk. Wij helpen de cubanen zelf door ze kleding te geven van een kringloop, schoenen pannen etc. Met een aansteker is de doorsnee cubaan al heel blij.

En dan ook nog de sigaren! geweldig! ruikt super lekker, mag zelf nog niet roken.. maarja. ook de rum is fantastisch daar.. je kan rum van 1 3 7 15 of meer jaren kiezen. Van 7 jaar 7 Años van Havana Club is de lekkerste rum. Ook voor kinderen is het heel leuk.. er is weinig criminaliteit. Als je in varadero zit, zie je niet het "echte" cuba. Als je dan richting Cardenas,Matanzas,Cantel gaat zie je het echte cuba;) alles kan je daar doen met een scootertje die je huurt voor 24€ per dag. ook kan het voor minder;)
@ deze foto zie je cardenas. dat is echt heel erg druk maar wel gezellig. 's avonds is het wel gevaarlijker in de donkere delen van de stad.
rkznh0.jpg

en hier zie je varadero aan het strand, dit is het duurdere deel en dat is ook niet zo gezellig. je moet in de wat kleinere hotels zitten wil je het cubaanser hebben:p


Al met al DOEN:D ik vind het geweldig en je kan ook lekker uitgaan daar..
 
Laatst bewerkt:
ik ben aan het kijken of ik aan boord een clipper kan komen voor mn vakantie, ik hoef niet zonodig naar een land maar ik heb een tijdje gedient op deze schuit:

stadamsterdamone.jpg


en ben aan het kijken of ze me weer aan boord willen nemen voor een paar weken. Ik zal nog kijken of ik wat foto's heb van een paar jaar terug.

Het is hard werken maar wel erg lekker werk, ik heb toen ook met veel moeite afscheid moeten nemen. Aangezien ik een vriendin kreeg, eigenlijk had ik daar wel willen blijven wonen maar 3 maanden weg zijn is gewoon niets voor een relatie. :106:
 
Dit jaar zomer naar australie en nieuw zeeland toe geweest ;).

Begonnen in Sydney:
IMG_0721.jpg


Voorraad aan eten/drank voor 3 dagen 2 nachten, er staat ongeveer 96 blikjes bier en 4x 4 liter 'wijn' (goon voor de kenners, echt smerig :p). verdeelt onder 9 mensen is alles opgegaan.
IMG_0959.jpg


Ook nog allemaal andere activiteiten gedaan, zeilen vanuit airlie beach:
IMG_1070.jpg

bungee jumpen in Cairns:
IMG_1188.jpg



ff naar de speciale rots wezen kijken:
IMG_1382.jpg


verplichte foto met t bekende bord:
IMG_1497.jpg


samenstellingen van de verschillende groepen waren ook niet verkeerd (ik had meestal meer vrouwen dan mannen in een reisgroep :p):
IMG_1798.jpg


Daarna naar NZ, dit is bij Mt. Doom uit de LotR films:
IMG_2086.jpg


Gletsjer beklimmen:
IMG_2161.jpg


Dit is een samenvatting van zo'n 4500 foto's van 6 maanden, kheb dus nog wel wat meer gezien. Maar k wilde het niet te langdradig maken :p.
 
Ik heb iets van 3000 foto's zelf gemaakt de rest gejat van camera's van reisgenoten ;).
En zoveel foto's zijn het toch niet verspreid over 180 dagen :p.

Kheb nog een paar mooie foto's gevonden:

wallibies zijn niet zo schuw als je ze maar eten geeft.
IMG_1676.jpg


ff een foto gesneaked van 2 meisjes die altijd willen posen op foto's (wat k dus echt kut vind voor een mooie foto).
IMG_1030.jpg


Ik + reisgenote op de campervan waarmee we (met z'n 3en) de 7500Km van de westkust heb gedaan.
IMG_1468.jpg


Voor de liefhebber nog een stitch foto van het 'beroemde' mirror lake in NZ. Wel ff een link want tis een redelijk grote foto :p.

Als iemand trouwens twijfelt om te gaan backpacken of nog niet weet wat ie wil gaan studeren, gewoon een vliegtuigticket kopen en gaan! echt een van de beste dingen die je ooit kan meemaken. partycentrals: thailand, oostkust australië, zuiden van NZ (queenstown vooral), en wat minder backpack geschikt maar ook leuk NY en las vegas.
 
wat een superfoto van mirrorlake! super mooi! ik wil zelf ook ooit nog naar australie, 3kwart van de familie woont er.. en kan zo slapen bij mijn oom daar! die woont in Melbourne!
 
Ik zit hier al heel lang over na te denken:120:..

waarom zou je in godsnaam daar willen wonen? hier in nederland heb je het beter hoor!
daar heb je geluk als je de dag doorkomt als normaal persoon met een normale baan.. je verdient niet echt top... en ze leven ook ongezond die amerikanen veel kant en klaar eten veel zoet etc.. denk dat je eerst een x moet hebben gezien en dan weet je het echt goed:p
 
wat een superfoto van mirrorlake! super mooi! ik wil zelf ook ooit nog naar australie, 3kwart van de familie woont er.. en kan zo slapen bij mijn oom daar! die woont in Melbourne!

Mja in Melbourne moet je wel mensen kennen anders is er niks aan, kzat daar in de winter 2 weken. In die tijd van t jaar komen er alleen maar aziaten in de dorm rooms :/. Wel een erg toffe stad, al is Cairns mn favoriet :D.

johnny zei:
Ik zit hier al heel lang over na te denken..

Ik denk dr ook over na om na mn studie hier in nederland een pilotenopleiding in australie te doen maar kmoet wel zeggen dat het lastig is om heel lang heel ver weg van al de mensen die je kent te zitten.
Ook is t waar wat Nils zegt, wat je hier in europa verdient is bijna 2x zoveel als wat je daar in dollars verdient (amerikaanse, nieuw zeelandse of australische). Maar ik vind nederland dan ook zon bekrompen land dat k over het inkomen wel heen kan komen :p.
 
Ja die is vet he! In de winkelstraat waar je naar "de arc triomphe" loopt, heeft (o.a.) Citroën daar gewoon een showroom, tussen kledingzaken in :D
Op de top verdieping zie je dan deze :)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Freddy Foto van jou zelf Algemene Discussies 938
L Glans van foto halen. Fotografie, Film en Video 9
Mobomonster Foto van jouw huisdier! Algemene Discussies 388
gerjanlubbers Foto's Reality 14 LAN Lan Party 5
MrGiorgio Firstlook: gelukkig hebben we de foto's nog! Algemene Discussies 10
Fryslanboy [WIP] Fiat Ritmo 130TC Abarth (VEEL FOTO'S) Overige Builds 11
VoYaGeRTM Verkeerde product foto? HighFlow Webshop 1
Sw333t Foto Upload hosting Algemene Discussies 18
Johnny Gesealde producten uitpakken voor foto?! Te Koop 25
Fall3n [INACTIVE] 3xDDR1 Ram 1xDDR2 1x Amd Proc 1XIntel Proc (Veel Foto's) Verkocht 1
M welke cooler nodig? (met foto) Overige Koeling 21
Vannos Mooie auto gespot? Post het hier! A.u.b. foto's :) Algemene Discussies 62
Freddy Foto topic, voor algemene foto's die je hebt geschoten en wilt delen :) Fotografie, Film en Video 473
vincent stem aub op de foto Algemene Discussies 23
MonsterEnergy Welke site om foto's uploaden? Algemene Discussies 17
L Foto's (hoge temps etc) Advies Waterkoeling Setup 19
dopestuff foto DVD software Hardware & Software 10
Slader GF 100 foto met DX11 Nieuws en Sport 3
Exeon Klein wondertje geboren! Foto's! :) Algemene Discussies 30
nbtran1975 GADGET : Laat het hier zien met foto's Hardware & Software 8
F Ons reis naar egypte ... veel Foto's ;) (juni-2009) Algemene Discussies 12
Freddy Foto's voor Customer Gallery HighFlow Webshop 75
S Foto's uploaden, HighFlow Forum 9
Freddy Foto's Cebit - Hannover 2009 Nieuws en Sport 44
Freddy Forum update: Foto's en Video's! HighFlow Computer Cooling Shop 1
D foto's triple of meer loops. Waterkoeling 20
K Diensten te koop? Ik heb hulp nodig met buigen van hard tubing Waterkoeling 4
L Lian Li DK-04 Doorvoer van leiding Waterkoeling 1
G Koeling van mijn tv meubel Overige Koeling 4
Freddy HighFlow twee weken op vakantie, van vrijdag 21 april t/m dinsdag 9 mei 2023 HighFlow Computer Cooling Shop 6
Freddy Alphacool XMAS22 deal, 10% korting op alles van Alphacool! Geldig t/m 31 December 2022 HighFlow Computer Cooling Shop 0
Bl4ckj4ck666 Van soft tube naar hard tube Waterkoeling 1
CyrilBerge Computer start opnieuw op tijdens het starten van Valorant! Gaming 3
Jason Corsair Hydro X Sale - 15% Korting. Van 6 t/m 31 December 2021 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
J DDC pomp revisie van EK Distro-Plate G1 HighFlow Webshop 2
D tips en tricks verbeteren van loop HighFlow Forum 15
R Bevestiging van mijn pomp/reservoir combo Waterkoeling 2
HighFlow Gefeliciteerd, Willem van den Broek. Felicitaties 0
Jason Op voorraad: nieuwe AIO's van EK HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Nieuwe unieke Distro Plate van Corsair HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Jason Ultradunne radiatoren van XSPC HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
P Soft-tube slangen minder helder na verloop van de tijd? Handleidingen en Installatie Tips 3
C Lek -> product verwijderen van moederbord Waterkoeling 4
HighFlow Gefeliciteerd, I. van der Laan. Felicitaties 1
Silversurfer Probleem met koelen van m.2 ssd (geen flow) Overige Koeling 4
M Bouwen van custom CPU only loop. Waterkoeling 21
L Hulp met uitzoeken van de rest van de onderdelen. Advies Waterkoeling Setup 14
C hulp nodig bij het plaatsten van buizen Advies Waterkoeling Setup 1
HighFlow HighFlow een weekje op vakantie, van dinsdag 18 augustus tot 25 augustus 2020 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Rammstation inkorten van None Chamfer Crystal Link Tube ??? Waterkoeling 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan